Další krok programu First Step směřuje do Evropy

18. května 1999
Novodobá závislost jménem IRC
Servisní program společnosti Quantum pro systémy DLTtape urychluje záruční servis.
Společnost Quantum oznámila, že servisní program First Step, který byl dříve k dispozici pouze v Severní Americe, mohou nyní využívat i zákazníci v Evropě, na Středním východě a v Africe. V rámci programu společnost Quantum do dvou pracovních dní vymění hardware DLTtape, se kterým má zákazník potíže. Program First Step se vztahuje na systémy DLTtape, které byly zakoupeny u autorizovaných distributorů nebo prodejců a zajišťuje rychlejší výměnu produktů, které jsou v záruce a vyžadují opravu. Quantum tímto krokem hodlá posílit svoji čelní pozici v kvalitě služeb mezi dodavateli řešení pro ukládání dat.

„V době, kdy je stále více systémů závislých na 100% dostupnosti, je špičková pásková technologie pro zákazníky jen částí řešení. Manažeři informačních systémů musí být rovněž schopni zaručit minimální dobu prostoje při zálohování a restaurování systémů v případě, že nastane hardwarový problém,“ uvedl Philippe Ory, evropský marketingový manažer pro systémy DLTtape.

Pokud zákazník zakoupil jednotku DLTtape u autorizovaného distributora nebo prodejce společnosti Quantum a jednotka je v záruční době, může v rámci programu First Step konzultovat technické problémy s mechanikou na vyhrazeném telefonním čísle. Jestliže technický problém nelze vyřešit po telefonu, servisní pracovník zajistí rychlou výměnu produktu. Společnost Quantum zašle na vlastní náklady náhradní jednotku do dvou pracovních dnů; v některých zemích, kde expresní zásilkové služby negarantují dodávku do druhého dne, dostane zákazník náhradní jednotku pravděpodobně o den později. U vyměněného produktu buď pokračuje záruční doba původního produktu, nebo je poskytována nová záruka v délce 180 dní v případě, že by zbývající část původní záruky byla kratší než 180 dní.

„Těší nás, že nyní můžeme nabízet program First Step také zákazníkům z Evropy, Středního východu a Afriky,“ řekl Sean Costello, evropský manažer zákaznického servisu společnosti Quantum. „Věřím, že program, který je řízen z naší továrny v Irsku, prokáže, jak málo času potřebuje Quantum na vyřízení oprav a posílí naši čelní pozici v oblasti služeb.“

Servisní program First Step se vztahuje na jednotky Quantum DLT 2000, DLT 2000 XT, DLT 4000 a DLT 7000.

Telefonní číslo technické podpory a servisního programu First Step v anglickém jazyce je 00353 42 93 55 100. Ve francouzském, resp. německém jazyce jsou to čísla 00353-42 93 55 101, resp. 00353 42 93 55 103. Na těchto telefonních číslech lze o servisní službě rovněž získat podrobnější informace.

Váš názor Další článek: Novodobá závislost jménem IRC

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,