CRM pro střední a velké společnosti

LLP Group a Pivotal uzavřely exkluzivní partnerství v regionu střední a východní Evropa
CRM pro střední a velké společnosti
Praha, 11. ledna 2001 – Společnosti LLP Group, dodavatel finančních a obchodních softwarových řešení, a Pivotal (NASDAQ: PVTL), přední prodejce řešení eCustomer Relationship Management (CRM) pro střední a velké společnosti, uzavřely dohodu pro trhy střední a východní Evropy. Podle této smlouvy bude LLP Group prodávat, implementovat a poskytovat podporu CRM řešením společnosti Pivotal v České republice, Maďarsku a na Slovensku.

Komplexní CRM řešení Pivotal eRelationship je plně podporováno společností Microsoft. Spravuje a zaznamenává všechny “styčné body” společnosti se zákazníkem naskrz celou organizací a umožňuje společnostem vytvářet neocenitelnou databázi pro lepší služby a řízení vztahů se zákazníky, partnery a zaměstnanci prostřednictvím Internetu.

Pivotal automatizuje činnosti z následujících oblastí:

  • Marketing
  • Telemarketing
  • Prodej
  • Služby zákazníkům
  • Help Desk

Pivotal je globální firma, její řešení využívá řada předních organizací jako např. Deutsche Bank, Goldman, Sachs & Co or ING Barings v oblasti financí, Kimberly-Clark, Nissan Motors a Siemens v průmyslu a Deloitte & Touche, KPMG nebo Patricia Seybold Group v oblasti služeb.

“Koncepce eCRM se často spojuje s velkým investicemi a složitými operacemi. Můžeme být hrdí na to, že jsme průkopníky ve vývoji CRM pro středně velké společnosti na trzích ve střední a východní Evropě, ” řekl Tim Cobbold, výkonný ředitel LPP Group. “Partnerství se společností Pivotal doplňuje naši nabídku finančního systému SunSystems, výrobního systému Fourth Shift a našeho vlastního systému pro měření a zúčtování času time@work a umožňuje nám u LLP dodávat skutečná řešení typu end-to-end pro středně velké společnosti.”

“Věříme, že znalosti a odbornost LLP Group na lokálních trzích střední a východní Evropy významně zvýší náš vliv ve východní Evropě,” řekl Mark Robertson, Channel Manager pro severní Evropu společnosti Pivotal. “Jsme přesvědčeni, že LLP Group je tou pravou společností pro reprezentaci a podporu našich řešení na těchto rychle se rozvíjejících trzích.”

Moderní management o CRM staví na základním předpokladu, že chce-li společnost na trhu uspět, musí následovat tržní trendy a splňovat očekávání trhu:

Orientace na CRM – V konkurenčnějších prostředích typických jak pro lokální, tak i pro globální trhy, soustřeďují společnosti své snahy na zlepšení vztahů se zákazníky, vysokou kvalitu služeb poskytovaných zákazníkům a efektivnější marketing. S ohledem na potřeby moderních firem vzrůstá poptávka po relevantních IT řešeních. Tato řešení se nazývají Customer Relationship Management (CRM) a zahrnují podporu těch procesů společnosti, které zabezpečují interakci mezi současnými a/nebo potenciálními klienty, dodavateli a partnery.

Internet jako distribuční kanál – Mezi zákazníky a partnery už Internet není jen komunikačním médiem. Je samostatným specifickým prodejním kanálem, pomocí kterého lze nakupovat i velmi sofistikované produkty.

LLP Group

Společnost LLP Group byla založena v Praze roku 1992. LLP Group se profiluje jako dodavatel špičkových obchodních a finančních softwarových řešení pro firmy střední velikosti. Jádrem nabídky LLP je software pro měření a zúčtování času time@work, finanční systém SunSystems a výrobní software Fourth Shift. LLP také prodává a implementuje řešení CRM společnosti Pivotal a spolu s KPMG Systems implementuje SAP R/3. V roce 1995 začala východoevropská expanze firmy, nyní má firma pobočky v Bratislavě, Budapešti, Bukurešti, Sofii a Záhřebu. Kromě toho řídí LLP Group projekty například v Polsku, Itálii, Saúdské Arábii, Venezuele, Japonsku, USA nebo Izraeli. Počet zaměstnanců LLP Group dosahuje 95, obrat v roce 1999 činil 5,7 mil. USD.

Řada klientů LLP Group zahrnuje firmy ze všech oborů podnikání – od petrochemie po televizní stanice. Mezi klienty LLP Group patří například firmy BP, Schöller, Johnson&Johnson, Shell, Motorola, Roche, KPMG, Unilever, Regus a UPC.

Pivotal Corporation

Pivotal Corporation umožňuje velkým a středním společnostem na celém světě rychleji a efektivněji získávat, obsluhovat a spravovat zákazníky pomocí řetězů poptávkových sítí založených na XML, které poskytují personalizovanou znalost zákazníků ve všech styčných bodech v reálném čase. Tyto sítě sjednocují internetové obchodování, CRM, elektronický prodej (eSelling) a bezdrátové technologie pro správu vzájemných vztahů mezi zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci; usměrňují inteligentní obchodní transakce skrz multikanálový prodej; bezproblémově integrují poptávkové a nabídkové řetězce a plně využívají standardy platformy Microsoft.

Řešení společnosti Pivotal se prodávají v 35 zemích a jsou k dispozici v anglické, francouzské, německé, španělské, portugalské, švédské, japonské a čínské verzi. Celosvětové portfolio klientů Pivotalu zahrnuje více než tisíc organizací v tradičních, obchodních a veřejných sektorech trhu včetně nové digitální ekonomiky; mimo jiné KPMG, Intrawest Corporation, Goldman Sachs, Emerson Electric, US Filter, Ericsson, Nissan Motor Corp., HarperCollins Publishers, Qiagen Inc., Deutsche Bank, Trader.com, Southern Company, Lucent Technologies, Inc., NEC, Deloitte & Touche, Principal Financial Group a Red Cross Australia.

Pivotal je veřejně obchodovatelná společnost v rámci NASDAQ pod symbolem “PVTL” a na Torontské burze cenných papírů pod symbolem “PVT”. Další informace naleznete na adrese společnosti http://www.pivotal.com .

Váš názor Další článek: Stolní počítač v roli modemu pro handheld

Témata článku: Software, Internet, Time Management, Unilever, Emerson, Deloitte, Work, Švédská služba, Východní Evropa, Deutsche Bank, Venezuela, Shift, Group, Johnson, Sofia, Měření času, Nissan


Určitě si přečtěte

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

** Do deseti tisíc korun lze dnes koupit slušné notebooky ** V nabídce ale i tak převládají zastaralé a pomalé modely ** Poradíme, jak dobře vybrat i s omezeným rozpočtem

David Polesný | 112

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

** Speedtest stále častěji měří jen rychlost na poslední míli ** Ta však ale neodpovídá reálnému surfování ** Jak se tedy pokusit změřit tu skutečnou?

Jakub Čížek | 85

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

** Hardware současných laptopů už tak rychle nestárne ** Tedy až na baterie – ty umírají děsivou rychlostí ** Ve Windows to můžete sledovat skoro v přímém přenosu

Jakub Čížek | 69



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu