Contactel nabízí první hlasovou službu

8. listopadu 1999
Jak chytit video
Contactel s platností od 1. listopadu 1999 začíná zákazníkům poskytovat svoji první mezinárodní hlasovou službu nazvanou Voice Direct.
Contactel s platností od 1. listopadu 1999 začíná zákazníkům poskytovat svoji první mezinárodní hlasovou službu nazvanou Voice Direct. Využívá tak rozhodnutí ČTÚ, který svým generálním povolením GP 22/1999 umožňuje poskytovat hlasové služby po internetu.

Voice Direct Contactelu je služba, která zájemcům umožní komunikovat s partnery ve 282 zahraničních destinacích, a přináší tak alternativní řešení k nabídce hlasových služeb SPT Telecom. Zákazníci Contactelu si navíc mohou vybrat až 3 často volané země, u kterých bude spojení účtováno za mnohem výhodnější tarify. Nová služba také umožňuje konvergenci hlasových a datových služeb propojením produktů Internet Direct a Voice Direct.

Mezinárodní hlasová služba Voice Direct je přenášena formou IP protokolu. Za tímto účelem je zákazníkovi poskytnuto potřebné přístupové zařízení. Přístupovou linku mezi zákazníkem a sítí Contactelu zajišťují ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE, a.s.

Služba Voice Direct je v první fázi určena především klientům ve velkých a středně velkých podnicích.

Ceny nově nabízené služby jsou více než příznivé a konkurují cenám nabízeným monopolním operátorem. V případě zájmu obdrží každý zákazník detailní nabídku přímo od Contactelu.

Společnost Contactel byla založena v letošním roce jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a TELE DANMARK A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem a od roku 2001 také největším konkurentem stávajícího monopolu na českém telekomunikačním trhu. Do liberalizace trhu v roce 2001, kdy se náplň činnosti rozšíří také o poskytování dalších hlasových služeb, Contactel postupně uvádí na trh datové a internetové služby.

Váš názor Další článek: Jak chytit video

Témata článku: , , , , ,