Computer Press oznamuje vytvoření komerčního reklamního systému Adrenaline

Computer Press, a. s., zveřejňuje své další plány v oblasti internetové reklamy. Klíčovým se stává zcela nově vytvořený reklamní systém Adrenaline, na kterém se podílel zkušený autorský tým předního českého reklamního systému Mr.Lin(x).
Praha, 11. dubna 2001 – Computer Press, a. s., zveřejňuje své další plány v oblasti internetové reklamy. Klíčovým se stává zcela nově vytvořený reklamní systém Adrenaline, na kterém se podílel zkušený autorský tým předního českého reklamního systému Mr.Lin(x). Adrenaline přináší do české internetové reklamy další nové funkce, kterými výrazně předstihuje konkurenci a nabízí inzerentům lepší zhodnocení investic do internetové reklamy. Systém běží od 10. dubna ve veřejné betaverzi, ostrý start je připraven na 1. května 2001.

Naši programátoři stvořili bez přehánění dílo světové kvality – z toho, co jsem měl možnost shlédnout a porovnat, se domnívám, že funkčností výrazně přesahuje systémy jako je např. NetGravity od Doubleclicku“ komentuje Adrenaline Jiří Hlavenka, předseda představenstva firmy. „Pro české servery je navíc důležité, že dokonale odpovídá na jejich potřeby, je pro ně výrazně vhodnější než systém, který byl šit na míru spíše serverům typu Yahoo! Za klíčovou vlastnost považuji, že si přes Adrenaline může každý správce komfortně spravovat celý reklamní prostor svého serveru a libovolně jej věnovat na různé účely“.

Systém, který je veřejnosti poprvé předváděn na Prague Internet Worldu, se vyznačuje oproti konkurenci především následujícími novými vlastnostmi:

  • Samozřejmostí je on-line nákup a správa reklamního prostoru a kampaně přes prohlížeč; konkurenční systémy touto vcelku standardní funkcí většinou nejsou vybaveny.
  • Systém umožňuje dokonalou a kompletní správu celého vlastního prostoru webu. Správce může dynamicky rozmísťovat svůj prostor pro vlastní využití, pro komerční prodej reklamy několika různými systémy zároveň i pro výměnu – to vše je komfortně řízeno přes dynamické rozhraní systému Adrenaline.
  • Významnou funkcí, po které inzerenti často volají, je tzv. historie (statistika, analýza) banneru. Ta, na rozdíl od historie celé kampaně, která se používá v reklamních systémech dnes, umožňuje u kampaně, ve které běží víc bannerů, zjistit přesné účinnosti jednotlivých bannerů.
  • Systém je zcela univerzální z hlediska typů reklamních ploch: umí spravovat jak tradiční vodorovné proužky, tak čtverce, tlačítka nebo nově se objevující velké plochy. Jako první systém v ČR dodržuje světový standard IAB (Internet Advertising Board).
  • Bezkonkurenčně komfortní jsou statistiky výsledků: systém generuje a zobrazuje přehledné grafy využití prostoru, průběhu kampaní, účinností bannerů atd.

Computer Press má tedy na trhu dva „sesterské“ reklamní systémy – Mr.Lin(x) coby tradiční výměnný systém a Adrenaline, určený jako jakýsi „nad-systém“ pro celou správu reklamního prostoru serveru a současně jako systém čistě komerční. Díky jednotné správě přes Adrenaline správce systému sám rozhoduje, jaká část jeho reklamního prostoru je určena pro komerční prodej (přičemž může využít i jiné systémy, které jsou na trhu) a jaká pro výměnu; z pohledu inzerenta je zase důležité, že Adrenaline spravuje celý reklamní prostor a ne jen jeho část, a může tak zasáhnout podstatnou část české internetové populace.

Systém je rovněž určen pro export a hned v prvních měsících bude nasazen kromě ČR také ve Slovensku a Slovinsku.

O společnosti Computer Press, a.s.

Computer Press, a.s. je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.

Váš názor Další článek: Právě začíná Visions In Design 2001

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,