Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum, jedno z pěti na celém světě

Centrum poskytne podporu 27 zemím střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států.

Společnost Cisco dnes v Praze slavnostně otevřela Center of Excellence, jehož zaměstnanci budou s využitím nemodernějších technologií poskytovat vzdálenou podporu zákazníkům a partnerům společnosti v celkem 27 zemích střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států. Praha se tak zařadila mezi pět měst na celém světě, kde společnost Cisco podobné středisko provozuje. Další taková centra jsou v portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, v Raleigh v Severní Karolíně a v kanadském Torontu.

Klíčová fakta:

  • Pražské Center of Excellence je vybaveno nejmodernějšími technologiemi pro spolupráci a komunikaci na dálku, jako je Cisco TelePresence™. Díky tomu se mohou specialisté setkávat se zákazníky a partnery tváří v tvář a poskytovat jim technické konzultace pro jejich projekty.
  • Centrum při svém otevření nabídne 40 pracovních míst, jeho provoz zajišťuje outsourcingová společnost On Line. Během jednoho roku se počet zaměstnanců centra rozroste na celkových 80 pracovníků.
  • Zaměstnanci Centra mají vysokoškolské vzdělání a profesionální znalosti v oblasti informačních technologií. Kromě angličtiny musí ovládat ještě další jazyk, aby se snadno domluvili se zákazníky z cílových 27 zemí. Špičkoví specialisté budou schopni konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků.
  • Center of Excellence poskytuje podporu 350 partnerům a 2 500 zákazníkům ve 27 zemích, kterými jsou: Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Gruzie, Chorvatsko, Kazachstán, Kosovo, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Makedonie, Moldávie, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Tádžikistán, Ukrajina a Uzbekistán.
  • Výhodou umístění IT profesionálů do jednoho centrálního místa je, že se tak snadno může budovat a rozvíjet jejich komunita, průběžně rozvíjet jejich vzdělání a zajistí se vysoká produktivita práce.

K novému mezinárodnímu středisku se vyjádřili:

  • Svatoslav Novák, prezident ICT Unie

„Nové Center of Excellence je příkladem investice, jaké Česká republika potřebuje. Musíme se rozhodnout, zda u nás budou jen montovny, nebo i „mozkovny“. Podle mého názoru je příležitostí pro Českou republiku vytváření podobných center služeb s vysokou přidanou hodnotou, které zvyšují naši konkurenceschopnost na dlouhou dobu dopředu. Cílem ICT Unie je rozvoj tohoto typu investic a těší mě, že si společnost Cisco pro své centrum vybrala Prahu.“

  • Andrew Shannon, ředitel, Inside Sales, Cisco

„Pražské Center of Excellence je důležitou součástí naší strategie, kterou uplatňujeme směrem k našim zákazníkům a partnerům. Díky tomuto centru, které nabízí nové komunikační technologie, můžeme globálně poskytovat naše služby. Patříme mezi lídry ve využívání nástrojů Web 2.0, což umožňuje našim zaměstnancům pracovat prakticky kdykoli, odkudkoli a s vysokou efektivitou.“

  • Alexander Winkler, generální ředitel, Cisco Česká republika

„V České republice působí Cisco již patnáct let a úspěšné se etablovalo na českém trhu, což je jeden z důvodů, proč byla Praha vybrána jako místo, odkud bude zákazníkům poskytována podpora. V Praze je zároveň dostatek talentovaných a vzdělaných lidí, je tu k dispozici kvalitní komunikační infrastruktura a v neposlední řadě jde o atraktivní místo pro české i mezinárodní zaměstnance.“

Klíčová slova:Czech Republic, Cisco TelePresence

Cisco RSS: http://newsroom.cisco.com/dlls/rss.html

Další informace:

Další článek: Týden Živě: Apple vydělává. Microsoft také a více

Témata článku: , , , , , , , ,