Společnost Cisco Systems a Microsoft Business Solutions umožňují partnerům nabízet integrovanou komunikaci malým a středním podnikům a zákaznickou podporu.
Cisco CRM Communications Connector propojuje Cisco IP komunikaci s Microsoft CRM
SAN JOSE, Kalifornie, 23.srpna 2004 – Společnost Cisco Systems představila Customer Relationship Management (CRM) Communications Connector vyvinutý pro aplikaci Microsoft CRM. Tato nová softwarová aplikace, která je zdarma dostupná certifikovaným prodejním partnerům firmy Cisco, integruje Cisco IP komunikace s aplikací Microsoft CRM a nabízí malým a středním firmám a pobočkám velkých firem kompletní, uživatelsky příjemné komunikační řešení, které pomáhá zlepšit spokojenost jejich zákazníků a zvýšit produktivitu práce.
Produkt CRM Communications Connector, který byl vyvinut s technickou pomocí Microsoftu, staví na spolupráci obou firem v oblasti malých a středních podniků. Tato spolupráce byla ohlášena letos v únoru. Je to první aplikace v rámci Cisco IP komunikací, která získala certifikaci od Microsoftu a spojuje nejlepší řešení IP komunikace s přední aplikací CRM pro malé a střední firmy.
„Jsme přesvědčeni, že teď můžeme nabízet rostoucím firmám IP komunikaci firmy Cisco a řešení CRM od firmy Microsoft, což má výhody pro všechny strany obchodu“ řekl Gia McNutt, výkonný ředitel společnosti Special Order Systems, která je partnerem firem Cisco Systems a Microsoft. „Jsme schopni zvýšit náš obrat a dodat našim zákazníkům výrazně novou hodnotu.“
Nasazením produktu Communications Connector, který umožňuje propojení Cisco IP komunikace s Microsoft CRM, mohou malé a střední firmy zdokonalit služby zákazníkům a snížit své provozní náklady. Například firma Coleman Technologies v Orlandu na Floridě s kancelářemi po celém jihovýchodě USA používá Communications Connector k propojení své IP telefonie založené na produktu Cisco CallManager s CRM od Microsoftu. „Naši obchodní zástupci a inženýři komunikují se zákazníky denně ohledně stavu projektů a časového rozvrhu dodání služeb,“ řekl Randy Olsson, ředitel technických služeb firmy Coleman Technologies. „Řešení od firem Cisco a Microsoft nám dovoluje při všech příchozích hovorech automaticky zobrazovat informace o zákazníkovi a informace o jeho volání v minulosti. To našim zaměstnancům umožňuje rychleji a efektivněji odpovídat na zákazníkovy otázky a požadavky, což zvyšuje produktivitu zaměstnanců i spokojenost zákazníků.“
Vlastnosti produktu CRM Communications Connector
Cisco CRM Communications Connector umožňuje organizacím využít odbornosti firem Microsoft a Cisco Systems k vytvoření kompletního řešení pro integrovanou komunikaci a péči o zákazníky. Pokročilé vlastnosti produktu zahrnují:
Informace na obrazovce: Po zavolání klienta se automaticky otevře jeho záznam a vytvoří se nový záznam o telefonním hovoru; správná obrazovka se otevře i v případě odchozích hovorů vytáčených ručně nebo funkcí „click to dial“.
Click to Dial: Podporuje volbu „Klikni myší a volej“ ze záznamu zákazníka v Microsoft CRM.
Sledování trvání hovoru: Přesně sleduje trvání hovoru a spojuje je se záznamem o aktivitě na telefonu.
Sledování informací o hovorech: Sleduje a zaznamenává informace o příchozích a odchozích hovorech včetně volajícího čísla, volaného čísla, času zahájení a času ukončení hovoru.
Vytvoření záznamu o zákazníkovi: Jednoduše vytvoří nového zákazníka v CRM, pokud zavolá nový zákazník.
Cisco IP komunikace a Microsoft CRM mohou být rychle a snadno integrovány díky tomu, že aplikace Communications Connector je instalována na stolním počítači pracovníka; další hardware není potřeba. Protože je Communications Connector integrován s aplikacemi Microsoft Outlook nebo Internet Explorer, keré slouží jako primární klient pro správu úkolů a kontaktů, zaměstnanci z malé či střední firmy mohou jednoduše používat svou novou aplikaci po krátkém zaškolení, pokud vůbec bude nezbytné.
Spolupráce a podpora partnerů při prodeji řešení
Produkt CRM Communications Connector a specializace Cisco CRM Express, v současné době také ohlášená, jsou součástí širší strategie společnosti Cisco Systems, která má pomoci partnerům zvýšit jejich profitabilitu prostřednictvím prodeje řešení a díky spolupráci s partnery jiných výrobců jim umožnit dodávat kompletní obchodní řešení malým a středním firmám.
Specializace Cisco CRM Express podporuje spolupráci společností Cisco Systems a Microsoft na trhu malých a středních firem. Specializace nabízí nové školení s přidanou hodnotou, které staví na Cisco IPC specializaci, která oceňuje partnery za jejich znalosti a schopnosti v prodeji, přípravě a instalaci obsáhlých integrovaných řešení IP telefonie založených na Microsoft CRM.
Produkt CRM Communications Connector a řešení Cisco IPC integrovaná s Microsoft CRM mohou být nabízena partnery certifikovanými pro Cisco IP komunikaci. Jestliže partner firmy Cisco není také partnerem Microsoftu, může spolupracovat s partnerem Microsoftu certifikovaným pro CRM a dodávat řešení zákazníkovi. Cisco a Microsoft budou pomáhat svým příslušným partnerům najít mezi partnery druhé firmy vhodné prodejce ke spolupráci.
„ Cisco a Microsoft mají podobné cíle pomoci malým a středním firmám zvýšit jejich produktivitu a dodávat špičkové služby jejich zákazníkům,“ řekl David Thacher, generální ředitel Global CRM u firmy Microsoft. „ Věříme, že kombinace Cisco IPC a Microsoft CRM pomůže malým a středním podnikům získat konkurenční výhodu v tom, jak řídí svou práci.“
„My dodáváme to, co po nás naši partneři chtějí, co nám řekli, že potřebují, aby byli úspěšněji vyhověli požadavkům malých a středních podniků – integraci s kritickými aplikacemi od přední dodavatelů jako je Microsoft,“ řekl Peter Alexander, viceprezident Worldwide Commercial Market společnosti Cisco Systems. „Podobně jako zbytek rodiny Cisco produktů a řešení pro SMB i tento produkt, Communications Connector, pomáhá našim partnerům nabízet řešení umožňující jednoduché nasazení a rozvoj.“
Dostupnost produktu Cisco CRM Communications Connector
Produkt CRM Communications Connector pro Cisco CallManager Express (CME), je dostupný okamžitě bez dodatečných nákladů certifikovaným partnerům firmy Cisco Systems. Bude též dostupný zdarma pro Cisco CallManager (CCM) a pro IP Contact Center Express (IPCCx).
Pro další informace o řešeních firem Cisco a Microsoft pro malé a střední podniky, o prodejních partnerských programech a možnostech různého financování ze strany malých a středních podniků se podívejte na: www.cisco.com/go/ciscomicrosoftsmb
Pro informace o Cisco specializaci CRM Express se podívejte na:
www.cisco.com/go/specialization.
O Cisco Systems
V tomto roce je to již 20 let, co se společnost Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO), světová jednička v budování sítí pro Internet, věnuje inovaci technologií, určuje vývoj odvětví a je vzorem společensky zodpovědného přístupu firmy. Informace o společnosti Cisco můžete najít na www.cisco.com. Pro novinky se podívejte na http://newsroom.cisco.com.
# # #
Cisco, Cisco Systems, logoCisco Systems a Cisco IOS jsou registrované ochranné známky firmy Cisco Systems, Inc. ve Spojených státech a některých dalších zemích. Všechny ostatní ochranné známky zmíněné v tomto dokumentu jsou vlastnictvím svých příslušných vlastníků.