Cisco spouští Opportunity Incentive Program

Cisco spouští obchodní program, který má přispět k rozvoji nových obchodních příležitostí a podporovat ziskovost obchodních partnerů

Opportunity Incentive Program odměňuje obchodní partnery za vyhledávání
nových obchodních příležitostí v komerční sféře

 

Praha, 1.října 2004 – V rámci svého dlouhodobého odhodlání vyvíjet nové programy, které by přispívaly ke zvyšování ziskovosti obchodních partnerů, oznámila společnost Cisco Systems Ltd. spuštění programu Opportunity Incentive Program (OIP) v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA).  Program OIP poskytuje finanční pobídky, které odměňují obchodní partnery za předprodejní investice spojené se získáváním obchodních příležitostí ve vybraných tržních segmentech.  V současné době je program OIP v regionu EMEA zaměřen na komerční sféru, která zahrnuje malé a střední firmy.  Registrace obchodních příležitostí v rámci programu má podpořit orientaci na poskytnutí hodnoty, která zákazníka přesvědčí a umožní dotáhnout příležitost do konce.  Pobídková sleva je k dispozici pro obchodního partnera, který novou obchodní příležitost zaregistruje jako první a uzavře ji.

„Vzhledem k tomu, že více než 90 procent byznysu Cisca je realizováno prostřednictvím obchodních partnerů, je pro náš budoucí růst nezbytné, abychom vytvářeli programy, jež budou zlepšovat ziskovost partnerů a budou přispívat ke společnému úspěchu,“ řekl Edzard Overbeek, viceprezident společnosti Cisco Systems Inc. pro obchod, kanály a distribuci v regionu EMEA. „Opportunity Incentive Program má Cisku a obchodním partnerům pomoci zvýšit podíl ve vybraných tržních segmentech.  V tuto chvíli se soustředíme primárně na komerční sféru, protože je naší hlavní oblastí zájmu ve fiskálním roce 2005, který začal 1. srpna 2004.“ 

Opportunity Incentive Program v regionu EMEA

Jako pilotní projekt byl OIP spuštěn 24. května v pěti zemích regionu EMEA: v Německu,  Velké Británii, Nizozemí, Francii a Polsku.  Cílem pilotu bylo vyzkoušet celý program a jeho nástroje včetně registrace nových příležitostí, procesu schvalování a plateb, zájmu partnerů a míry jejich účasti.  Výsledky pilotního projektu jsou následující:

·         do programu OIP se zaregistrovalo 458 obchodních partnerů Ciska,

·         účastníci přihlásili 439 nových obchodních příležitostí,

·         Cisco schválilo 267 příležitostí,

·         nejvíce se prodávala komunikační řešení založená na protokolu IP, řešení zabezpečení sítě a bezdrátové technologie,

·         většina přihlášek byla pomocí efektivních online nástrojů schválena během 24 hodin.

 

Program OIP bude zpřístupněn ve všech zúčastněných zemích regionu EMEA ve dvou fázích v průběhu září a října 2004.

 

„Cisco vytvořilo program, který bude chránit a odměňovat partnery za to, že vyhledávají nové obchodní příležitosti. Něco podobného v minulosti výrobci uskutečňovali pouze improvizovaně,“ řekl Keith Humphreys, řídící konzultant společnosti EuroLAN Research.  „Úspěch pilotu OIP v komerční sféře naznačuje, že jsou-li vytvořeny odpovídající systémy, není důvod, proč by program nemohl být rozšířen i o nové obchodní příležitosti ve firmách, které mají víc než tisíc zaměstnanců.“

 

Registrace obchodních příležitostí chrání předprodejní investice a hodnotu

Cyklus prodeje zahrnuje vyhledání nového zákazníka, rozvoj vztahů a realizaci obchodní příležitosti.  Čím delší je cyklus prodeje, tím vyšší jsou i náklady, což se výrazně promítá do ziskovosti obchodního partnera, zvlášť pokud příležitost není proměněna na prodej. Obchodním partnerům, kteří aktivně vyhledávají nové příležitosti, umožňuje OIP finančně profitovat na předprodejní hodnotě, kterou poskytují při vytváření těchto nových příležitostí. V regionu EMEA mohou obchodní partneři Ciska používat pobídkový rabat pro prezentaci své nabídky, pokrytí předprodejních investic a zvýšení ziskovosti.

Proces registrace a schvalování

Kvůli zajištění úspěchu a vysoce kvalitního řízení programu vytvořila společnost Cisco Systems pro OIP online proces registrace a schvalování obchodních případů. Tento proces je k dispozici oprávněným partnerům a používá osvědčenou metodiku registrace obchodních případů s několika kontrolními mechanismy a údaji o stavu účtu. Při registraci nových příležitostí musí obchodní partneři zadat konkrétní podrobnosti včetně informace o rozhodujícím pracovníkovi, rozpočtu a specifikace projektu. Cisco potom schválí registraci na základě toho, zda se skutečně jedná o novou obchodní příležitost. Nemělo by se s ní počítat v obchodním výhledu Ciska, ani by neměla být zaregistrována jiným obchodním partnerem. Příležitosti schválené Ciskem budou platné po dobu 90 dní. Aby partner získal pobídkovou slevu programu OIP, musí dotáhnout schválenou příležitost do konce během těchto 90 dní.

Požadavky programu

 

Pro účast v programu OIP musí partneři splnit všechna kritéria platná v regionu EMEA, což zahrnuje určitý status registrace nebo certifikace (program se týká členů Service Provider Solutions Ecosystem a partnerů zaregistrovaných pro SMB Select).  Minimální objem nové obchodní příležitosti, kterou lze v programu zaregistrovat, je 5 000 dolarů.

 

 

O společnosti Cisco Systems

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ:CSCO) je společnost s celosvětově vedoucím postavením v oblasti síťových
internetových technologií. Další informace naleznete na adrese http://www.cisco.com.

Cisco, Cisco IOS, Cisco Systems a logo společnosti Cisco Systems jsou registrované ochranné známky společnosti Cisco Systems, Inc. Veškeré další ochranné známky uvedené v tomto dokumentu jsou vlastnictvím příslušných majitelů.

 

Váš názor Další článek: Chyba při zpracování JPEG obrázků začíná být hromadně zneužívána

Témata článku: , , , , ,