S nápadem pomoci dětem přišla světová agentura Reuters, partnerem projektu se stala Asociace poskytovatelů internetových řešení - Asociace.BIZ. Její členské agentury Český Web, SYMBIO Digital, FG Forrest a AARON GROUP vytvořily před Vánocemi internetový aukční systém Sanceprodeti.cz. Během tří týdnů systém vydražil 49 fotografii z archivu světové agentury Reuters za celkovou hodnotu 300 000 Kč a to bez jakékoliv marketingové kampaně, pouze díky pozvaným hostům. Celý výtěžek z aukce bude věnován na předem vybrané potřeby dvou dětských domovů.
Spuštění aukčního systému Sanceprodeti.cz pro zvané hosty v roce 2006 bylo zkouškou pro připravované otevření charitativní internetové aukce široké veřejnosti v letošním roce.
Projekt „Šance pro děti“ – Sanceprodeti.cz vznikl a bude pokračovat za dobrovolné podpory devíti partnerů. Snímky dodává a aukci organizuje světová agentura Reuters. Vývoj systému a návrh kreativy zajišťují čtyři internetové agentrury v rámci Asociace.BIZ. Veškeré právní aspekty aukce a smlouvy mezi partnery připravuje advokátní kancelář PETERKA & PARTNERS. Velkoplošný tisk fotografií a rámování poskytuje společnost MACROWORLD. Dále se na projektu zejména přizváním hostů podílí sdružení CZECH TOP 100, společnosti KPMG a Hewlett-Packard. Pro slavnostní vyhlášení poskytla své prostory Miele Gallery Praha.
Nejvyšší dražitel získal v roce 2006 snímky v celkové hodnotě 34 500 Kč (společnost První multimediální).
Celá vydražená částka 300 000 tis. Kč bude použita na krytí předem vybraných potřeb Kojeneckého ústavu a dětského domova ve Dvoře Králové nad Labem a dětského domova Charlotty Masarykové na Zbraslavi.
Ročník 2006 prověřil projekt z hlediska organizace, úpravy právních vztahů mezi partnery, internetových technologií a bezpečnosti dat. Věříme, že v roce 2007 získá projekt mediální podporu a veřejnost přispěje ke zkvalitnění života dětí, které se ocitly ve složité situaci.