Český Telecom ocenil nejpoužívanější zelené linky v roce 2000

Společnost ČESKÝ TELECOM, a.s., dnes vyhlásila výsledky již třetího ročníku „Zelené linky roku“.
Společnost ČESKÝ TELECOM, a.s., dnes vyhlásila výsledky již třetího ročníku „Zelené linky roku“. V rámci tohoto hodnocení jsou sledovány počtu hovorů, které byly v průběhu celého roku přijaty na telefonních číslech s předčíslím 0800. Do této neoficiální soutěže jsou pak zařazeny všechny Zelené linky provozované v České republice s výjimkou linek ČESKÉHO TELECOMU, a.s.

Prvenství v letošním ročníku opět obhájila Zelená linka Komerční banky, a.s., s číslem 0800 124365 (Hlasový informační systém KB), na které bylo během loňského roku přijato celkem 2 994 611 hovorů. Za „Zelenou linkou roku 2000“ následovalo bezplatné telefonní číslo Československé obchodní banky, a.s., 0800 152021 (Phonebanking ČSOB, divize IPB) s počtem 1 564 603 hovorů. Třetí místo obsadila Zelená linka akciové společnosti Český Mobil s číslem 0800 177117 (Linka přímého doručování veškerých nabízených služeb společnosti) s 1 535 610 hovory.

ČESKÝ TELECOM, a.s., nabízí službu Zelená linka od roku 1996 (tehdy jako SPT TELECOM, a.s.). „Úspěšnost tohoto vysoce efektivního nástroje komunikace se zákazníky se odráží i ve vývoji počtu zřízených Zelených linek. V roce 1998 jich bylo 634, zatímco v loňském roce mohli všichni zákazníci pro získání informací nebo pro objednání výrobku či služby využívat již přes 1 700 bezplatných telefonních linek s předčíslím 0800,“ uvádí George Jankovic, výkonný viceprezident pro telekomunikační služby společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s.

V současné době ČESKÝ TELECOM rozšiřuje své služby založené na technologii inteligentních sítí o služby Modrá linka a Bílá linka. Služba Modrá linka 0844 nabízí možnost sdílení nákladů na hovorné mezi volajícím a volaným (resp. zákazníkem, který si danou službu aktivoval), přičemž volající vždy platí jen místní tarif a zákazník fixní část hovorného. Bílá linka 0840/0841 je zase službou umožňující celostátní dosažitelnost na jednom unikátním čísle. Hovory jsou automaticky směrovány do nejbližší pobočky. Volající zde hradí buď místní, nebo meziměstský tarif, zákazník hovorné neplatí.

„Technologie inteligentních sítí nabízí našim zákazníkům zcela nové komunikační možnosti. Jde především o vyšší kvalitu služeb s rozšířenou nabídkou nových funkcí, která umožňuje diferencovanější přístup k uspokojování jednotlivých nároků a potřeb našich zákazníků,“ dodává G. Jankovic.

ČESKÝ TELECOM, a.s., je od roku 1994 partnerem Linky bezpečí při Nadaci Naše dítě. Na základě tohoto partnerství se mohou děti z celé České republiky bezplatně dovolat na číslo Zelené linky 0800 155555, kdykoli mají starosti, problémy či trápení. Denně se na této lince uskuteční v průměru kolem 2 000 hovorů.

ČESKÝ TELECOM, a.s., je s téměř čtyřmi milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím zásadní přestavby sítě, uskutečněné zejména ve druhé polovině 90. let, rozšiřuje nabídku o nejmodernější telekomunikační produkty. Pozornost přitom věnuje především využití růstového potenciálu datových a internetových služeb.

Váš názor Další článek: Windows XP nebude obsahovat podporu pro Bluetooth

Témata článku: , , , , , ,