Centrum.cz rozjíždí novou marketingovou kampaň

Centrum.cz odstartovalo novou marketingovou kampaň na podporu značky.

Kampaň, kterou pro Centrum.cz připravila reklamní agentura Kaspen, bude probíhat až do konce prosince 2002. Cílovou skupinou jsou lidé do   35 let z větších měst, kteří žijí aktivním životem.

 

Významný český portál Centrum.cz přichází krátce po oslavě třetích narozenin se svou druhou velkou reklamní kampaní. První reklamní kampaň v roce 2000 s tzv. www řečí odstartovala strmý růst portálu, který se za tři roky existence vypracoval na pozici dvojky mezi českými internetovými servery. Druhou reklamní kampaň rozjíždí měsíc po svém rebrandingu a redesignu. Tyto tři kroky – rebranding, redesign a marketingová kampaň - vychází z nové marketingové strategie, jejímž hlavním cílem je získat do konce roku 2003 půl milionu nových uživatelů a posílit tak pozici čísla dvě na trhu.

 

Centrum.cz se vždy profiloval jako “jiný portál”, tj. portál, který má osobitý styl. Je jasně odlišitelný od konkurence svou dynamikou, stylem a svým blízkým vztahem se svými uživateli. Je “místem, kde to žije”, centrem českého internetu. Tímto směrem se ubírá i nová reklamní kampaň. Neotřelým stylem hovoří o kvalitě portálu prostřednictvím “vzpomínek” uživatelů po 30 až 40 letech. O portálu hovoří jako o internetovém domovu, o svém místě na internetu – tím zároveň lidem říká, co portál vlastně je. Hlavním sloganem reklamní kampaně a portálu je “Centrum.cz – nejlepší místo v celé.cz”.

 

“Chceme v příštím roce získat 500 tis.nových uživatelů. Většina z těchto potenciálních uživatelů si vybere svůj portál primárně podle značky – podle známosti, image, síly. A bez “off line” komunikace bychom silnou značku nevybudovali. Věřím v kreativní reklamu, která dokáže silnými originálními motivy “na hraně” zaujmout i ve světě přeplněném reklamou. Naše nová komunikace staví značku Centrum.cz na pozici kvalitního, profesionálního a originálního portálu,” komentuje novinky Oldřich Bajer, ředitel portálu Centrum.cz

 

Reklamní kampaň Centrum.cz je rozložena mezi nadlinková média jako je rádio, tisk, outdoor a podlinková média - on-line, reklamní pohlednice a street promo. Kampaň startuje v časopisech Internet, Esquire, Euro a dalších. Na printovou část navazuje 14 denní kampaň v Radiu Impuls. Po dobu kampaně bude Centrum.cz vidět i např. v síti Boomerang Cards. Důležitou součástí kampaně je internet, který bude mít za úkol rozvést uživatelům myšlenku “Nejlepší místo v celé.cz” po 30 - 40 letech. Na imageovou kampaň budou v budoucnosti navazovat konkrétní produktové  komunikace portálu.

 

Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií. V současné době je druhým nejnavštěvovanějším serverem v České republice. Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, chat atd. Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.


Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.

 

 

Kontakt:

Daniel Grunt, marketingový ředitel Centrum.cz
Mobil: 737 213 517
E-mail: daniel.grunt@netcentrum.cz

Váš názor Další článek: Sun Microsystems zásadně mění trh aplikačních serverů

Témata článku: , , , , , , ,