Centrum.cz odstartovalo novou marketingovou kampaň na podporu značky.
Kampaň, kterou pro Centrum.cz připravila reklamní agentura Kaspen, bude probíhat až do konce prosince 2002. Cílovou skupinou jsou lidé do 35 let z větších měst, kteří žijí aktivním životem.
Významný český portál Centrum.cz přichází krátce po oslavě třetích narozenin se svou druhou velkou reklamní kampaní. První reklamní kampaň v roce 2000 s tzv. www řečí odstartovala strmý růst portálu, který se za tři roky existence vypracoval na pozici dvojky mezi českými internetovými servery. Druhou reklamní kampaň rozjíždí měsíc po svém rebrandingu a redesignu. Tyto tři kroky – rebranding, redesign a marketingová kampaň - vychází z nové marketingové strategie, jejímž hlavním cílem je získat do konce roku 2003 půl milionu nových uživatelů a posílit tak pozici čísla dvě na trhu.
Centrum.cz se vždy profiloval jako “jiný portál”, tj. portál, který má osobitý styl. Je jasně odlišitelný od konkurence svou dynamikou, stylem a svým blízkým vztahem se svými uživateli. Je “místem, kde to žije”, centrem českého internetu. Tímto směrem se ubírá i nová reklamní kampaň. Neotřelým stylem hovoří o kvalitě portálu prostřednictvím “vzpomínek” uživatelů po 30 až 40 letech. O portálu hovoří jako o internetovém domovu, o svém místě na internetu – tím zároveň lidem říká, co portál vlastně je. Hlavním sloganem reklamní kampaně a portálu je “Centrum.cz – nejlepší místo v celé.cz”.
“Chceme v příštím roce získat 500 tis.nových uživatelů. Většina z těchto potenciálních uživatelů si vybere svůj portál primárně podle značky – podle známosti, image, síly. A bez “off line” komunikace bychom silnou značku nevybudovali. Věřím v kreativní reklamu, která dokáže silnými originálními motivy “na hraně” zaujmout i ve světě přeplněném reklamou. Naše nová komunikace staví značku Centrum.cz na pozici kvalitního, profesionálního a originálního portálu,” komentuje novinky Oldřich Bajer, ředitel portálu Centrum.cz
Reklamní kampaň Centrum.cz je rozložena mezi nadlinková média jako je rádio, tisk, outdoor a podlinková média - on-line, reklamní pohlednice a street promo. Kampaň startuje v časopisech Internet, Esquire, Euro a dalších. Na printovou část navazuje 14 denní kampaň v Radiu Impuls. Po dobu kampaně bude Centrum.cz vidět i např. v síti Boomerang Cards. Důležitou součástí kampaně je internet, který bude mít za úkol rozvést uživatelům myšlenku “Nejlepší místo v celé.cz” po 30 - 40 letech. Na imageovou kampaň budou v budoucnosti navazovat konkrétní produktové komunikace portálu.
Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií. V současné době je druhým nejnavštěvovanějším serverem v České republice. Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, chat atd. Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.
Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.
Kontakt:
Daniel Grunt, marketingový ředitel Centrum.cz
Mobil: 737 213 517
E-mail: daniel.grunt@netcentrum.cz