Canon rozšiřuje bezplatný záruční servis přímo u zákazníka

Společnost Canon rozšiřuje svůj bezplatný záruční servis přímo u zákazníka. Jedná se o bezplatnou službu, která se vztahuje na vybrané laserové tiskárny a multifunkční zařízení společnosti Canon. Služba pokrývá všechny náklady spojené se servisní službou, včetně výjezdních nákladů, cestovného a servisních hodin a je platná rok od zakoupení zařízení.

„On-Site servis nabízíme našim zákazníkům již více než jeden rok. Jsme mile překvapeni, s jak velkým ohlasem se tato služba setkala. Zákazník je u nás na prvním místě a jsme přesvědčeni, že tato služba přispívá k ještě vyšší spokojenosti s našimi produkty. Proto jsme se rozhodli rozšířit okruh zařízení, na která se služba vztahuje,“ říká Patrícia Královičová, Product Business Development Manager OPP.

Společnost Canon rozšířila nabídku produktů, na které se služba vztahuje, a zákazníci tak nyní mohou službu využít celkem u 32 zařízení. Služba se vztahuje i na populární vysoce výkonnou černobílou laserovou tiskárnu Canon i-SENSYS LBP6650dn, která nabízí snadnou integraci do podnikových sítí. Seznam všech produktů, pravidla a podmínky pro uplatnění servisu naleznete na www.ecanon.cz/warranty. Na stránkách jsou umístěny i odkazy na užitečné informace, které usnadní a zefektivní používání produktů Canon.

Další článek: Zprávy Živě: YouTube bude dělat hezčí videa

Témata článku: , , ,