Canon představil koncepty budoucnosti v oblasti zobrazování

Canon představil koncepty budoucnosti v oblasti zobrazování

Canon Europe, světový lídr v zobrazovacích řešeních, odhalil na Canon EXPO 2010 v Paříži nové produkty a koncepty zobrazovacích technologií, které představují budoucnost pro spotřebitele, profesionály, obchodníky i zdravotnický průmysl.

Canon je synonymem pro inovace a znovu potvrzuje svůj cíl vyvíjet produkty, které jsou jedničkou ve své kategorii. Na výstavě Canon EXPO 2010 představil nové technologie - od snímání obrazu a digitální radiografie až po kombinovanou interaktivní realitu.

Canon dále rozvíjí i oblast služeb, aby zákazníkům přinášel co nejvyšší přidanou hodnotu. V této souvislosti představil i novinku nazvanou „Poradenské služby“, která je zaměřená na podnikové informace a správu médií.

Inovace na poli zobrazování

Nové inovace v oblasti zobrazování Canon představil na Canon EXPO 2010 v Paříži ve dnech 12. až 14. října. Mezi ty nejdůležitější patří:

  • V sekci Nové perspektivy v zobrazování poskytly zobrazovací technologie Canon návštěvníkům výstavy jedinečný pohled na sílu obrazu. Dovolily jim totiž vidět obrazy, jak to až dosud nebylo možné – činí neviditelné viditelným.
  • Multifunkční kamera – kompaktní a lehká kamera, která podporuje video i fotografické funkce. Přístroj zaznamenává obraz v extrémně vysokém rozlišení 4K. Je vhodná ke každodenní práci i profesionálnímu využití. Jádrem přístroje je nově vyvinutý CMOS senzor, jenž umožňuje natáčení videa ve více než 60 snímcích za vteřinu.
  • Kombinovaná interaktivní realita – kombinace skutečného a virtuálního světa v reálném čase, vytváření vizuálního zážitku, v němž uživatelé „nevidí“ jen obrazy umístěné v prostoru, ale mohou je i kontrolovat a vytvářet. Základem konceptu Canon nazvaného „Mixed Reality“ je displej se zabudovanou kamerou a počítačem, který si uživatel nasadí na hlavu. Systém potom vytváří dojem světa, v němž se skutečná realita střetává s virtuálním.
  • Zobrazování ve zdravotnictví – řada nových zobrazovacích inovací od prvního plně integrovaného digitálního radiografického systému k zobrazovacímu řešení pro oční péči, který umožňuje lékařům vizualizovat sítnici oka v 3D a rychleji a přesněji tak určit správnou diagnózu.

„Canon EXPO 2010 v Paříži je vzrušujicí přehlídkou vizí společnosti Canon. Tyto vize ukazují, jak lidé začleňují zobrazovací technologie do svého osobního i profesního života,“ říká Ryoichi Bamba, prezident a CEO, Canon pro Evropu, Střední východ a Afriku. „Inovace v oblasti zobrazování jsou srdcem obchodní strategie Canon. Canon EXPO spojuje vize současnosti i budoucnosti a ukazuje sílu obrazu.“

Nová obchodní strategie Canon

Fujio Mitarai, předseda a CEO společnosti Canon Inc., v zásadním projevu výstavy EXPO 2010 podrobně představil obchodní strategii Canon na příštích pět let. Z projevu vyplývá, že strategie bude dále rozvíjet dvě klíčová dlouhodobá témata, jimiž jsou globalizace a rozmanitost.

Canon a Océ

V březnu 2010 se stal Canon hlavním akcionářem společnosti Océ, mezinárodního lídra v oblasti digitálního tisku a správy dokumentů. Canon a Océ vůbec poprvé společeně představili své výrobky a řešení. Na EXPO 2010 měli návštěvníci možnost vidět široké portfolio produktů a velkoformátových tiskových řešení. Canon a Océ postupně úspěšně propojují nabídky svých produktů a společnou strategii v Evropě, na Středním východě a v Africe. Océ již prodává zařízení Canon prostřednictvím svých prodejních kanálů. Canon začne prodávat výrobky Océ ke konci tohoto roku.

Poradenské služby

Canon Europe rozšiřuje své portfolio služeb a na výstavě představil novinku nazvanou „Poradenské služby“. Pro tento účel se Canon spojil s firmou Accenture. Novou vazbou se Canon zaměřuje na evropské trhy podnikových informací a mediálního managementu, přičemž analytici očekávají celkový roční objem obchodu na tomto trhu kolem 9,6 miliardy amerických dolarů.

Nová služba těží ze zkušeností společnosti Canon na poli informačních a zobrazovacích řešení a vůdčího postavení Accenture, lídra v oblasti podnikových poradenských služeb. V začátku se zaměří na velké společnosti ve Velké Británii, Švýcarsku, Finsku a Rakousku. V roce 2011 se potom počítá se vstupem do dalších šesti zemí.

O výstavě Canon EXPO 2010

Canon EXPO v Paříži je celosvětová výstava, která se koná každých pět let v úchvatných prostorách Grande Halle de la Villette. Na výstavní ploše téměř 8 000 m2 představuje Canon nové produkty pro kanceláře i domácnosti a předvádí, jak inovace ovlivňují nové oblasti obchodu. Výstava se zaměřuje na spotřební zobrazovací zařízení, kancelářskou výbavu, řešení v oblasti tisku, zdravotnictví, bezpečnosti, vysílání a komunikací.

Společnost Canon fascinuje Síla obrazu, k němuž pociťuje skutečnou vášeň, a své zákazníky a partnery chce inspirovat, aby i oni plně realizovali svou vášeň pro obraz a jeho tvorbu. A v tomto duchu se nesla i výstava Canon EXPO 2010

Další článek: Apple má 51 miliard dolarů, na koupi Facebooku mu to stačí

Témata článku: Accenture, Paříž, Afrika, Digitální kamery, Nová oblast, Zásadní inovace, Expo, Canon, Obraz, Virtuální obchod, Zobrazování, Nová služba, Postavená kamera, Natáčení videí, Grand, Klíčový snímek, Kancelářské počítače na Mall.cz


Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky