Canon informuje o soutěžích novými komunikačními nástroji

Canon informuje o soutěžích novými komunikačními nástroji

Společnost Canon CZ klade důraz na inovace a aktivní komunikaci se zákazníky, proto využívá nové komunikační nástroje. Ty umožňují získat zpětnou vazbu k výrobkům a probíhajícím kampaním. Na Facebooku nově najdou uživatelé fanouškovskou stránku Canon CZ, kde získají informace o produktech, soutěžích nebo spotřebitelských a reklamních akcích.

Budování komunity probíhá i přes komunikační platformu ZOOT, kde mají zákazníci přístup k recenzím, instruktážním videím a názorům ostatních nakupujících. Systém umožňuje odměnit věrné zákazníky prostřednictvím bodového systému při zakoupení zboží, doporučení výrobku nebo přivedení nového fanouška do komunity.

Canon využívá nové komunikační nástroje i při informování o soutěžích. Počátkem dubna takto odstartoval fotografickou soutěž "Vyfoť - Vytiskni - Vyhraj". Soutež probíhá od 1. 4. do 30. 6. 2010 a může se jí zúčastnit kdokoli. Stačí vytvořit fotografii na některé z témat "černobílá fotografie, jaro, noční momentka, portrét nebo zvířata" a vytisknout ji na inkoustové tiskárně na originální fotopapír Canon. Odborná porota vybere 3 výherce každé kategorie. Pro výherce jsou připraveny multifuknční zařízení Canon PIXMA MP640, fototiskárny CanonPIXMA iP4700 a fotopapíry Canon v hodnotě 1000 Kč.

Konkrétní podmínky soutěže a pravidla naleznete na webové stránce www.ecanon.cz/vvv.

Canon povzbuzuje své zákazníky v tvorbě jedinečných fotografických děl i prostřednictvím soutěže Foto-Vize. Ve spolupráci s Centrum FotoŠkoda probíhá od 12. 4. do 30. 4. fotosoutěž s tématem Makro. Makrofotografie je fotografický postup, při kterém vzniká záběr s větším počtem detailů předmětu, než rozezná lidské oko ze vzdálenosti 25 cm. Stejně se označuje i fotografie s těmito vlastnostmi. Makro se zaměřuje na skrytou krásu, kterou najdeme i předmětech běžné denní potřeby a objeví se až při velkém zvětšení.

Více informací naleznete na stránce www.foto-vize.cz.

Další článek: Webový prohlížeč na iPadu má tržní podíl 0,06 procent

Témata článku: Canon, Fotopapíry, Makro, Inkoustové tiskárny canon, Nové doporučení, Reklamní platforma, Tiskárny Canon Pixma, Krása, Canon Pixma, Tiskárny v akci, Foto soutěž 2016, Nejprodávanější tiskárny na Mall.cz


Určitě si přečtěte

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

** Speedtest stále častěji měří jen rychlost na poslední míli ** Ta však ale neodpovídá reálnému surfování ** Jak se tedy pokusit změřit tu skutečnou?

Jakub Čížek | 85

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

** Máme tu další českou phishingovou vlnu ** Podle průzkumů máme stále problém s kybernetickou gramotností ** Nebezpečím jsou děti, které opouštějí rodiče

Jakub Čížek | 37

Co je TikTok: Svérázná sociální síť chytla mladé uživatele, už jich má už 1,5 miliardy

Co je TikTok: Svérázná sociální síť chytla mladé uživatele, už jich má už 1,5 miliardy

** Sociální síť TikTok získala stamiliony uživatelů a stále roste ** Jaký obsah na ní najdete a co můžete v jejím rámci čekat? ** Je to zábava pro mladé, nebo platforma pro úchyláky?

Karel Kilián | 37

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

** K odposlechu mozků používáme EEG ** To má ale žalostné informační rozlišení ** Rusům pomohla počítačová neuronová síť

Jakub Čížek | 29



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu