Canon Europe sponzorem fotbalového šampionátu Afrického poháru národů

LONDÝN, 26. SRPNA 2005 – Společnost Canon Europe, přední světový výrobce zobrazovacích a informačních technologických řešení, podepsala novou smlouvu, coby oficiální sponzor fotbalového turnaje MTN Africký pohár národů v Egyptě 2006 – nejdůležitější panafrické události v kalendáři světových sportovních akcí.
Společnost Canon nedávno oznámila své hlavní sponzorství Mistrovství světa v krasobruslení 2005, které se konalo v Rusku, na nově vznikajícím klíčovém trhu společnosti. Poslední uzavřená smlouva o sponzorství, jež se váže k Africkému poháru národů, předznamenává vstup společnosti Canon na další vznikající trhy – na Střední východ a do Afriky (MEA). Podporuje obchodní strategii společnosti Canon, jejímž cílem je vybudovat postavení značky v těchto regionech na základě sponzorství světových sportovních událostí. MTN Africký pohár národů, který se koná v Egyptě od 20. ledna do 20. února 2006, má pověst jedné z nejvíce vzrušujících a zábavných světových sportovních událostí a navazuje na dlouhou historii fotbalového sponzorství společnosti Canon. Společnost Canon je již oficiálním sponzorem šampionátu UEFA Champions League™ a podporovala i UEFA EURO 2004™ (jako oficiální sponzor), Světový pohár (1978–1998), Ligu mistrů UEFA (1995–2000) a Mistrovství Evropy UEFA (1980–1996). Sponzorství Afrického poháru národů je sjednáno na celé tři týdny turnaje, přičemž se očekává, že televizní sledovanost přesáhne 3,9 miliardy diváků . Během turnaje bude značka Canon umístěna na reklamních tabulích po celém obvodu šesti egyptských stadionů a společnost Canon na těchto stadionech uspořádá řadu propagačních, předváděcích a hostitelských akcí. Sponzorství společnosti Canon zahrnuje i akreditační vesty pro fotografy, kteří budou zaznamenávat dvaatřicet zápasů turnaje, a také služby údržby fotoaparátů a objektivů při nejdůležitějších utkáních šampionátu. James Leipnik, vedoucí oddělení Communication and Corporate Relations u Canon Europe, řekl: „Africký pohár národů nabízí přehlídku nejdynamičtějších a nejnápaditějších fotbalových utkání světa a přitahuje pozornost milionů afrických a miliard dalších fanoušků po celém světě. Toto sponzorství bude hrát podstatnou roli v našem plánu zvýšit povědomí o značce mezi spotřebiteli a podniky na klíčových, nově vznikajících trzích.“ Alain Krzentowski, prezident společnosti Sportfive, jež událost pořádá, řekl: „Dlouhá a vynikající zkušenost společnosti Canon se sponzorstvím světového fotbalu a její kreativita a dokonalost na poli zobrazovacích technologií z ní činí ideálního partnera MTN Afrického poháru národů, Egypt 2006. Naším cílem je uspořádat co možná nejvzrušující a nejúspěšnější turnaj. Oficiální sponzorství společnosti Canon spolu se zajištěním podpory digitálních zobrazovacích technologií Canon nám pomůže tohoto cíle dosáhnout.“ Mr. Akio Ito, viceprezident společnosti Canon Europe a vedoucí Emerging Markets Business Unit, k tomu dodává: „Africký pohár národů je prvním tak velkým sponzorským počinem společnosti Canon v regionu Afriky a Středního východu. Fotbal je společnou řečí, je sportem, který překračuje kulturní hranice, a účast společnosti Canon na tak zajímavé události podtrhuje zájem společnosti o region a přináší fotbalové nadšení a vášně miliardám fanoušků.“ Kromě společnosti Canon jsou oficiálními sponzory MTN Afrického poháru národů Egypt 2006 též společnosti MTN, Toyota, LG Electronics, Tamoil, Pepsi a Western Union.
Váš názor Další článek: Podle výzkumu IBM je Linux o 40 % levnější než Windows

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,