BT podepsal smlouvu s ČSA Českými aeroliniemi

ČSA budou využívat vybraných služeb BT

Praha, 7. dubna 2003 – BT dnes oznámil, že podepsal tříletou smlouvu s Českými aeroliniemi, kterým dodá vybrané služby pro provoz jejich nového kontaktního centra ČSA.

 

Nové zákaznické kontaktní centrum ČSA bude využívat inteligentní síť BT, aby přesměrovala všechna nezodpovězená volání z vybraných 41 poboček Českých aerolinií po celém světě do nového hlavního kontaktního centra v Praze. Pokud například německý zákazník zavolá kancelář ČSA ve Frankfurtu a lokální číslo je obsazené, či na hovor nikdo neodpovídá, bude zákazník automaticky zdarma přesměrován do globálního kontaktního střediska ČSA v Praze.

 

“Vysoce si ceníme důvěry zákazníků a jejich zájmu o naše služby, a proto vynakládáme velké úsilí, abychom neustále zkvalitňovali a rozšiřovali šíři našich služeb,” říká Dan Plovajko, ředitel vnějších vztahů ČSA. “Služby poskytované BT pro nové globální zákaznické centrum nám umožní poskytovat našim zákazníkům rychlejší a komplexnější služby 24 hodin denně nejen v České republice, ale i na dalších světových trzích. S novým kontaktním centrem ČSA budou jejich hovory vždy vyřízeny, čímž ušetří čas i peníze.”

 

Implementace dohodnutých služeb bude zahájena v dubnu 2003 a dalších 41 kanceláří ČSA po celém světě bude moci používat služeb přesměrování hovorů BT do globálního kontaktního centra v Praze na konci roku 2004. “Jsme velice rádi za toto nové partnerství a věříme, že naše služby shledá ČSA a její zákazníci více než užitečnými,” uvádí obchodní ředitel BT pro Českou republiku Hynek Černý. “Máme v plánu poskytnout služby 41 kancelářím ČSA ke konci příštího roku a do budoucna zde vidíme i možnost rozšíření služeb přesměrování hovorů BT do všech ostatních poboček ČSA.”

 

Využití inteligentních síťových služeb BT umožní ČSA poskytovat svým zákazníkům prvotřídní služby a snazší získávání informací. Služba pro kontaktní centra, kterou BT nabízí, byla speciálně vyvinuta pro mezinárodní letecké společnosti a v současné době ji využívají mnohé přední světové společnosti jako například British Airways, Continental Airlines, Delta Airlines, American Airlines a další.

 

O společnosti British Telecommunications

 

Divize obchodních služeb a řešení BT Ignite slouží zákazníkům po celém světě. Jako poskytovatel informačních a komunikačních technologií nabízí BT integrované datové služby a služby s přidanou hodnotou, aby uspokojil potřeby globálních korporací v Evropě a globální potřeby evropských korporací. Rozsáhlá globální síť a silná strategická partnerství umožňují BT sloužit zákazníkům ve všech klíčových obchodních střediscích Evropy, Severní Ameriky a Asie. Portfolio BT zahrnuje od síťových zařízení a softwaru pro pracoviště, přes dopravu a konektivitu, IP e-businessová řešení, řízené síťové služby a systémovou integraci, až po poradenství pro komplexní globální požadavky. Se 17 lety zkušeností v oblasti globálního managementu, 50% zaměstnanců divize obchodních služeb a řešení BT pracuje mimo Spojené království, aby uspokojili požadavky velkých obchodních zákazníků z celého světa.

 

 

O společnosti ČSA

 

ČSA České aerolinie, člen mezinárodní letecké aliance SkyTeam, nabízejí spojení do

61 destinací ve 39 zemích světa. Svým klientům poskytují ve všech segmentech trhu špičkový produkt zaměřený na profesionální, osobní a lidský přístup.

 

 

Váš názor Další článek: Nový Apache 2.0.45 opravuje vážnou neznámou chybu

Témata článku: , , , , , , , , ,