BroadVision a SAS oznamují globální alianci v oblasti e-businessu

30. července 2001
Skleněné počítače zítřka
- Obě společnosti budou integrovat řešení SAS pro oblast analytického CRM, business intelligence a dolování dat a rozšíří tím nabídku BroadVision -
BroadVision a SAS oznamují globální alianci v oblasti e-businessu

CARY, N.C. a LAS VEGAS (20. července, 2001) SAS Institute, největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a přední dodavatel v oblasti datových skladů a e-intelligence, a BroadVision, přední dodavatel personalizovaných aplikací pro elektronické obchodování, oznámily podepsání společné dohody na jejímž základě vytvoří globální strategickou alianci v oblasti e-businessu. Tato aliance umožní společnostem využívajícím řešení SAS a BroadVision získat komplexní, 360stupňový pohled na zákazníky, což jim ve svém důsledku přinese velmi úzký kontakt s těmito zákazníky.

Na základě uzavřené dohody budou e-business aplikace společnosti BroadVision integrovány s řešeními analytického CRM a datových skladů společnosti SAS za účelem zvýšení funkcionality aplikací BroadVision v oblasti elektronického obchodování. Výsledné řešení přinese výhody pro uživatele SAS i BroadVision díky dramatickému zlepšení inteligence systému a zjednodušení interakcí s klienty, což firmám umožní ještě lépe rozpoznat a optimalizovat hodnotu každého zákazníka.

Společná nabídka představuje ucelený systém umožňující softwaru společnosti BroadVision efektivněji sledovat interakce každého zákazníka a sdílet tyto znalosti s ostatními kontaktními body pro zákaznickou komunikaci. S podporou řešení SAS budou společnosti využívající aplikace BroadVision schopny kombinovat data ze všech svých zákaznických kanálů (elektronických i klasických), obohatit je o demografické, názorové a jiné netransakční informace a doplnit tak chybějící dílky do skládačky zákaznických informací. Uživatelé produktů SAS a BroadVision budou moci tyto informace využít ke zvýšení hodnoty vztahů s každým jednotlivým zákazníkem tím, že mu učiní optimální nabídku ve správnou dobu na správném místě, ať už on-line či klasickými kanály.

„Byli jsme svědky obrovské poptávky ze strany zákazníků po vývoji balíkového řešení, které by kombinovalo široké portfolio analytických CRM produktů společnosti SAS s aplikacemi elektronického obchodování společnosti BroadVision. Proto jsme se rozhodli vstoupit na toto pole a připravit úzce integrované, jednoduše implementovatelné řešení, které umožní společnostem optimalizovat jejich komplexní zákaznické vztahy na úroveň 1-to-1 komunikace,“ uvedl Graeme Woodley, viceprezident společnosti SAS pro nové příležitosti a partnerské kanály. „Pro SAS znamená dohoda s BroadVision podporu cíle týkajícího se integrace našich řešení s předními zákaznickými transakčními aplikacemi, tak abychom byli schopni poskytnout organizacím znalosti potřebné pro účinnější interakci s jejich zákazníky a možnost dosáhnout vyšší návratnosti investic vložených do technologií CRM.“

 

Pro vytvoření představy o významu trhu e-commerce obecně – společnost IDC odhaduje, že v roce 2001 dosáhnou příjmy z aplikací e-commerce výše 9,9 miliard USD s očekávaným 66% meziročním nárůstem v období 1999 až 2004.

 

„Myslíme si, že skutečnými vítězi v této alianci se společností SAS budou naši zákazníci,” řekl Roger Goulart, viceprezident BroadVision pro strategické aliance. „Klíčovou devizou aplikací BroadVision je jejich schopnost zkvalitnit zákaznické, partnerské i zaměstnanecké vztahy. Zefektivněním on-line činností šetří BroadVision čas zákazníků, buduje jejich loajalitu a zvyšuje hodnotu, kterou každý zákazník společnosti v průběhu vzájemného vztahu přinese. SAS jde v otázce hodnoty zákazníka nejen o krok hlouběji, ale také více do šířky: hlouběji v tom smyslu, že analytické nástroje SAS dnes v podstatě představují standard v této oblasti; širší záběr ve smyslu schopnosti získat a analyzovat informace z velkého množství nejrůznějších zdrojů dat. Tato nová kombinace umožní organizacím maximalizovat hodnotu zákazníka za celou dobu trvání jeho vztahu s firmou, pomocí optimalizace multi-kanálových zákaznických vztahů.”

 

V rámci této aliance se společnost SAS stane klíčovým partnerem BroadVision pro oblast analytiky, zahrnující analytická CRM řešení, aplikace business intelligence a zákaznické datové sklady. BroadVision se stane klíčovým partnerem společnosti SAS pro řešení v oblasti elektronického obchodu. Obě společnosti se zpočátku soustředí především na trhy finančních služeb a telekomunikací.

 

O společnosti BroadVision

BroadVision (Nasdaq: BVSN) vyvíjí a dodává integrované balíky aplikací pro vedení interakcí a transakcí v rámci e-commerce. Globální společnosti i státní instituce využívají tyto aplikace k prodeji, nákupu a výměně informací prostřednictvím Internetu a bezdrátových zařízení. Sada aplikací BroadVision pro elektronické obchodování umožňuje korporacím dosáhnout vyšší konkurenceschopnosti a ziskovosti prostřednictvím vytváření a udržování vysoce výnosných vztahů se zákazníky, dodavateli a zaměstnanci. Odborníci společnosti BroadVision, podporovaní více než stovkou partnerských firem po celém světě, transformují tyto aplikace na obchodní přínosy zákazníků prostřednictvím poradenství, vzdělávání a podpůrných služeb poskytovaných ve více než 34 zemích.

Společnost BroadVision, založená v roce 1993 a veřejně obchodovatelná od roku 1996, má více než 1000 zákazníků a je součástí burzovního indexu Standard & Poor 500. Společnost IDC prohlásila BroadVision vedoucím světovým poskytovatelem softwaru pro elektronický obchod (IDC, E-Commerce Software Applications Market Forecast and Analysis, 2000-2004).

 

 

O společnosti SAS

SAS je světovým lídrem v oblasti podpory rozhodování, datových skladů, dolování dat a e-Intelligence.

Svým zákazníkům umožňuje transformovat data – včetně velkého objemu dat generovaného v rámci e-businessu – do podoby využitelných informací. Software od SASu, největší soukromě vlastněné  softwarové společnosti na světě, je využíván ve více než 33.000 obchodních, vládních a univerzitních organizacích ve 110 zemích. V roce 2000 činil obrat společnosti SAS 1,12 milliardy USD. Více informací naleznete na www.sas.com.

 

Ke klientům SAS v České republice patří například Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:

Jana Žižková                                                   Daniela Beranová

SAS Institute                                                  Herald Communications

Tel. (02) 6117 6310                                          Tel. (02) 2423 2650

jana.zizkova@eur.sas.com                                beranova@herald-pr.cz

 

 

 

Váš názor Další článek: Skleněné počítače zítřka

Témata článku: Software, E-Commerce, Poor, Roger, Analytická společnost, Caro, Forecast


Určitě si přečtěte

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 91

3D tisk pro naprosté zelenáče: Co vyrobíte na laciném stroji za pár tisíc korun

3D tisk pro naprosté zelenáče: Co vyrobíte na laciném stroji za pár tisíc korun

** Domácí 3D tisk je dnes už finančně dostupný prakticky všem ** Lacinou tiskárnu pořídíte za pár tisíc korun ** Jak vlastně tisk probíhá a jak navrhnout, co vytisknout

Jakub Čížek | 66

Zranitelnost platebních karet Visa umožňuje zločincům obejít limit při bezkontaktních platbách

Zranitelnost platebních karet Visa umožňuje zločincům obejít limit při bezkontaktních platbách

** Odborníci přišli na to, jak obejít limit bezkontaktních plateb ** Stačí zařízení, ovlivňující komunikaci mezi kartou a terminálem ** Stahují se nad bezkontaktními platbami mračna?

Karel Kilián | 79

Je ta fotka černobílá, nebo barevná? Náš mozek realitu pouze odhaduje a vymýšlí si

Je ta fotka černobílá, nebo barevná? Náš mozek realitu pouze odhaduje a vymýšlí si

** Klasický počítač bezchybně zpracuje bit po bitu dat ** Mozek si realitu naopak spíše představuje a chybuje ** Teď se tím baví internet u další optické iluze

Jakub Čížek | 33

Starý smartphone nemusí skončit v koši. 10 způsobů, jak ho ještě můžete využít

Starý smartphone nemusí skončit v koši. 10 způsobů, jak ho ještě můžete využít

** Co dělat s vysloužilým chytrým telefonem? Neházejte ho do koše! ** Našli jsme pro vás deset možností, jak ho prakticky využít ** I stará zařízení tak mohou být užitečná

Karel Kilián | 47

Kdyby měli železničáři tento superpočítač za 99 dolarů, nepotřebovali by lasery

Kdyby měli železničáři tento superpočítač za 99 dolarů, nepotřebovali by lasery

** Nejmodernější český železniční tunel je prošpikovaný technologiemi ** Za tři tisíce koupíte počítač, který je překoná ** Seznamte se s Nvidia Jetson Nano

Jakub Čížek | 50



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF