Black & Decker posílí svoje pobočky po celém světě pomocí Avaya Intelligent Communications

Basking Ridge, stát New York, USA, 13. září 2007 – Společnost Avaya Inc. (NYSE:AV), přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, softwaru a systémů, dnes oznámila, že si společnost Black & Decker vybrala Avaya Intelligent Communications pro další rozvoj svých firemních komunikací. Avaya bude pomáhat společnosti Black & Decker vytvářet IP telefonní síť se sofistikovanými komunikacemi pro téměř 200 lokalit po celém světě, které mají velmi různorodé potřeby. Implementace pomůže společnosti zlepšit produktivitu a zákaznické služby, kontrolovat náklady a podporovat nové způsoby podnikání. 

Black & Decker, světový výrobce s několika prestižními značkami, je znám kvalitou svého elektrického nářadí a příslušenství, vybavení pro kutily a práce v domácnosti a upevňovacích systémů. Mezi provozovny společnosti patří velké obchodní kanceláře, 11 call center, výrobní závody v 10 zemích a více než 100 menších prodejních a servisních poboček.

„Potřebovali jsme dodavatele, který by dokázal zajistit postupný přechod na IP telefonii v globálním podnikání od nejzákladnějších až po velmi náročné telekomunikační a telefonické potřeby,“ řekl Karen Dean, ředitel oddělení Global Telecommunications v Black & Decker. „Avaya splňuje tyto požadavky a dělá to bezpečně, spolehlivě a ekonomicky.“ 

Síťová architektura Black & Decker bude provozovat IP telefonii Avaya Communication Manager a funkce a aplikace Modular Messaging s využitím kombinace serverů a bran zajišťujících spojení i při výpadku sítě (survivable gateways). Pro dosažení maximální úspory nákladů budou při přechodu na IP telefonii využity stávající digitální telefony a přidány IP stolní a softwarové telefony Avaya pro nové lokality a koncové uživatele.  

Avaya Unified Communication bude podporovat mobilní zaměstnance, kterým umožní používat v kanceláři i na cestách libovolná schválená zařízení pro přístup, aktivaci a ovládání telefonů, messagingu a konferencí Avaya a funkcí messagingu, kalendáře a seznamu úkolů v aplikaci Microsoft Outlook. Cílem je, aby zaměstnanci měli více konzistentní a snadnější přístup ke svým kolegům, zdrojům a komunikačním nástrojům, a mohli tak dosáhnout větší produktivity na libovolném místě, kde se zrovna nacházejí.

Intelligent Communication zvyšuje rychlost, přesnost a bezpečnost zákaznických služeb
 Společnost Black & Decker již začala zdokonalovat rozhraní zákaznických služeb pomocí aplikací Avaya Customer Contact pro podporu svého celosvětového podnikání v oboru elektrického nářadí a příslušenství. Všechna volání zákazníků v Severní Americe – od velkých prodejců i jednotlivých uživatelů – přicházejí na číslo hlavního call centra a jsou směrována přes IP síť společnosti Black & Decker jejím agentům v Marylandu, Tennessee nebo Torontu. Avaya Intelligent Communications intuitivně určuje cestu volání a informace potřebné pro zajištění rychlého spojení zákazníka s agentem tím nejvhodnějším způsobem pro dosažení efektivního výsledku.  

Společnost také ve velké míře využívá Avaya Interactive Response (IR) pro mnoho „klasických“ samoobslužných i velmi inovativních aplikací. Black & Decker například kombinuje Avaya IR a aktivní kontaktní řešení pro informování malých zákazníků o předpokládaných cenách oprav a možnostech přijetí nebo odmítnutí opravy a také pro následné vyrozumění zákazníků o dokončení oprav.
Společnost Black & Decker také zjistila, že stavební firmy potřebují zlepšit zabezpečení drahého nářadí a zařízení na staveništích. Aby pomohla vyřešit tento problém, vytvořila její dceřinná společnost DeWALT nový produkt nazvaný MobileLock™. Tento produkt používá Avaya Interactive Response pro zavolání zákazníkovi, pokud je nářadí nebo zařízení vlivem neoprávněné manipulace „v pohybu“. Zákazník může rychle přijmout potřebná opatření, například zavolat policii, a využít monitorovací systém GPS pro přesné určení lokality. 

„Avaya Interactive Response umožňuje naší společnosti dodávat nový produkt na trh s mnohem efektivnějším vynaložením nákladů,“ řekl Dean. „Pomocí konvergence jednoduše spojujeme komunikační kapacity s podnikovými aplikacemi a zvyšujeme inteligenci naší dosavadní infrastruktury, abychom zvýšili hodnotu služeb našim zákazníkům.“

Organizace Avaya Global Services (AGS) poskytuje společnosti Black & Decker širokou škálu služeb pro údržbu, konzultace a správu projektu. Skupina AGS Consulting and Systems Integration pomáhá výrobci nářadí vyvíjet a realizovat dlouhodobou strategii pro migraci a konvergenci jeho komunikačních platforem. AGS pomůže navrhnout architektury technologie s ohledem na činnost a geografické rozmístění firemních jednotek, vytvořit „Pravidla hry Black & Decker“ pro zajištění globální konzistence a naplánovat postupy další správy konvergované infrastruktury, jako jsou monitorování, řízení problémů (issue management) a upgrady firmwaru a operačního systému. Služby Avaya Program Management zaručují, že každá implementace zachovává „Pravidla hry“ a vede tedy k předvídatelnému, opakovatelnému a úspěšnému přechodu na IP telefonní prostředí. Avaya Global Services zajišťují také potřebnou údržbu a monitorování všech lokalit Black & Decker v Severní Americe.

Dean řekl: „Avaya Global Services je klíčovou součástí ve vývoji našeho strategického směřování ke konvergenci, pomáhající zajistit dosažení vysokého stupně konzistence a spolehlivosti našich implementací a maximalizovat návratnost všech našich investic. To je přesně to, co Black & Decker požaduje od strategického technologického partnera.“  

Váš názor Další článek: MediaDefenderu unikly e-maily odkrývající roušku nad nastrčeným trackerem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,