Billboard.cz a Cognito.cz vytvořili nový způsob propagace e-shopů

Společnost Billboard.cz a internetová agentura Cognito.cz společně spustili nový affiliate program pro propagaci e-shopů. Výsledkem jsou tzv. shop‑bubliny s produkty a odkazy na e‑shop, které se zobrazují v obsahové síti Billboard.cz. „Propagace prostřednictvím nich je placená formou affiliate programu,“ řekl Michal Matula, technický ředitel vývoje Billboard.cz. Provozovatel e-shopu platí formou provizí z objednávek, které byly učiněny zákazníky, přivedenými prostřednictvím reklamního systému.

Nasazení affiliate programu je jednoduché a provozovatelům e-shopů umožňuje určení propagovaných produktů i klíčových slov, na která se shop‑bubliny zobrazují. „Propagace v obsahové síti je vhodná pro oslovení nové skupiny potenciálních zákazníků, kteří většinou ještě nevědí, co nakoupit. Je snadnější jim nabídnout jiný výrobek, než který by sami vyhledávali,“ vysvětlil Jan Janča, CEO Cognito.cz.

Placení formou provizí z objednávek je zajímavým ekvivalentem modelu pay‑per‑click, kdy platíte i za návštěvníky, kteří se nikdy nestanou vašimi zákazníky. Bubliny mohou přivést jakékoliv množství uživatelů, ale provozovatelé e‑shopů zaplatí jen za ty, kteří provedou objednávku, tedy model pay-per‑action.

Další článek: Skype se dostane do každé aplikace, získá totiž nové SDK

Témata článku: , , , , , ,