Bezdráty od SAS Institute

SAS Institute dodá informace kamkoliv pomocí bezdrátových zařízení.
Bezdráty od SAS Institute
Vídeň, 8. června 2000 -- SAS Institute, přední dodavatel v oblasti integrovaných datových skladů a poskytování informací pro podporu rozhodování, spolupracoval s Telenor Teleservice na zavedení WAP do datového skladu call-centa společnosti Telenor Teleservice vybudovaného pomocí SAS software.

SAS Institute zahájil podporu bezdrátových zařízení minulý rok. K tomu, aby mohli zákazníci SAS přistupovat k informacím z inteligentního skladu SAS, hledat v nich a jednat podle nich, jim nyní stačí mobilní telefon či jiný kapesní přístroj, např. Palm Pilot. Software SAS podporuje bezdrátové aplikace využitím protokolu pro bezdrátové aplikace (WAP) a rozšířené podpory HTML.

Díky této technologii jsou důležité informace v datovém skladu firmy přístupnější pro obchodní zástupce a další pracovníky, kteří tráví hodně času mimo kancelář. AppDev StudioTM společnosti SAS Institute podporuje mnoho variant vytváření aplikací pro poskytování informací klientům napojených na Internet. Tyto aplikace využívají prostředí SAS/IntrNet , které je součástí AppDev Studia. Zákazníci využívají AppDev Studio k vývoji bezdrátových aplikací, které využívají mobilní telefony a osobní digitální asistenty.

Telenor Teleservice

Telenor Teleservice poskytuje v Norsku informace o telefonních číslech na lince 180. Tuto službu zajišťuje 1000 pracovníků ve 12 call-centrech po celém Norsku. Datový sklad Telenor Teleservice poskytuje informace o klíčových ukazatelích popisujících situace v telefonickém centru, např. čekací doba, doba pro vyřízení telefonátu, ztracené hovory a počet hovorů vyřízených jedním pracovníkem. Tyto ukazatele se pravidelně aktualizují, takže řídící pracovníci telefonického centra mohou okamžitě zjistit, jestli se některý z ukazatelů nevymyká běžným parametrům. Až doposud znamenalo „okamžitě“, že pracovník musel mít přístup k osobnímu počítači. Nyní však „okamžitě“ znamená, že vedoucí může být kdekoliv - se svým mobilním telefonem s podporou WAP.

„Telefonát na linku 180 je automaticky přesměrován do jednoho z 12 telefonických center, jejichž počet pracovníků se řídí podle plánované poptávky,“ říká vedoucí plánování call-center Per-Steinar Tafjord. „Pokud se vyskytne problém v síti, který narušuje přesměrování hovorů, pak o tom potřebujeme vědět okamžitě, abychom mohli personálně posílit ostatní centra, dokud se síťový problém nevyřeší. Většinu nákladů na call-centra tvoří náklady na personál, takže schopnost zajistit, že máme správný počet lidí ve správný čas v každém call-centru, má přímý vliv na naši ziskovost. Jsme schopni doplnit pracovníky do telefonického centra velmi rychle, ale výhoda tak rychlého přesunu se ztrácí, pokud je manažer na dvouhodinovém jednání a nemohl by problém zjistit. Přístup k datovému skladu přes WAP zajišťuje okamžité řešení problémů, ať je manažer kdekoliv.“

SAS Institute

SAS Institute je jedním z 10 největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Je vedoucí firmou v oblasti softwaru pro podporu rozhodování, datových skladů (data warehouse - technologií pro ukládání a využívání velkých objemů dat), dolování dat (data mining) a poskytuje integrovaná celopodniková řešení tzv. Information Delivery. Tato řešení znamenají cestu "od dat k informacím", tj. umožňují převést objemy dat, které firmy mají k dispozici, do podoby informací připravených pro rozhodování. Software a služby SAS využívá přes 33 tisíc organizací ve více než 115 zemích celého světa. Společnost SAS byla založena v roce 1976 a je největší soukromě vlastněnou softwarovou firmou na světě. Roční obrat firmy v roce 1999 činil více než 1 miliardu dolarů. Více informací naleznete na www.sas.com.

Ke klientům SAS v České republice patří například IPB, Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.

Váš názor Další článek: Partition Magic 5.0: První oddíl připraven!

Témata článku: Software, Správný čas, Digitální asistent, Řídicí aplikace, Sklad, Bezdrátové telefony, Call


Určitě si přečtěte

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

** Strojové učení ještě nepřitáhlo takový zájem jako na začátku prázdnin ** Ne, umělá inteligence nenašla lék na rakovinu ** Naučila se svlékat ženy nejen z plavek

Jakub Čížek | 35

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

** Hardware současných laptopů už tak rychle nestárne ** Tedy až na baterie – ty umírají děsivou rychlostí ** Ve Windows to můžete sledovat skoro v přímém přenosu

Jakub Čížek | 69

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

redakce | 7

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

** Společně s operačním systémem se spouští řada aplikací a služeb ** Mohou mít negativní dopad na celkovou dobu startu Windows ** Jak získat kontrolu nad automaticky spouštěnými programy?

Karel Kilián | 59

České Rajče je stále plné dětských nahotin. Student pomocí A.I. analyzoval miliony fotek

České Rajče je stále plné dětských nahotin. Student pomocí A.I. analyzoval miliony fotek

** Rajče.net má odjakživa problémy s choulostivými fotkami dětí ** Student zlínské univerzity analyzoval jeho katalog ** Neuronová síť doposud prozkoumala 6 milionů snímků

Jakub Čížek | 73



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu