B2M provozující službu ePoptávka.cz se významně rozšiřuje

B2M provozující službu ePoptávka.cz se významně rozšiřuje

Společnost B2M, provozující servery ePoptávka.cz, Profito.cz či Hledat.cz se významně rozrůstá. Rozšíření společnosti předcházel úspěšný rok 2012, kdy server ePoptávka.cz zaznamenal 40procentní meziroční růst. Řady zaměstnanců doplňují nové posily a firma také rozšiřuje pracovní zázemí. Při této příležitosti vybudovala nové stylové prostory v podobě vesmírného řídícího střediska v Houstonu, tzv. Velín.

Růst v době recese byl pro B2M příjemným překvapením. „Místo, abychom na službě šetřili, snažili jsme se jí podpořit. Víme, že recese je nepříjemná nejenom pro nás, ale také pro dodavatele zaregistrované na ePoptávka.cz. Proto jsme přišli se zlevněním služby a tzv. garancí získání zakázky. V případě, že dodavatelé po celý rok prostřednictvím ePoptávka.cz nezískali jedinou zakázku, roční poplatek jsme jim v plné výši vrátili,“ doplňuje Otto Kočí. Zatímco se ePoptávka.cz v době začínající recese bála odlivu dodavatelů, předběžná opatření jim však zajistila pravý opak.

Nyní se společnost rozšíří o nové zaměstnance - Martina Kuželku, který bude mít na starosti product management a internetový marketing a Filipa Mukoko, který bude řídit externí call-centra. Inspirací při budování nových prostor byla pro B2M některá z kreativních a inovativních pracovních prostředí, rozšířená především v zahraničí. „Nechtěli jsme, aby nové zázemí bylo rigidní, jak jsme běžně z kancelářských budov zvyklí. Věříme, že člověk se má při práci cítit dobře a to umožní i příjemné prostředí,“ říká Otto Kočí, ředitel služby ePoptávka.cz

Důvod proč B2M zvolila styl amerického řídícího střediska je jednoduchý – svými podnikatelskými aktivitami v oblasti IT a marketingu se řadí k technologickým nadšencům a právě Houston byl a dodnes je pro mnoho znamením technologického pokroku.

Oznámení expanze společnosti předcházely významné úpravy některých internetových serverů, které společnost provozuje – ePoptávka.cz, Hledat.cz či slovenský 123.dopyt.sk. Dočkaly se nejenom vizuálního redesignu, ale také zlepšení uživatelského rozhraní, a to i na základě požadavků samotných uživatelů.

Témata článku: Houston, Otto, Technologická společnost, Kancelářská podoba, Otta

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí