Avaya dosáhla klíčového zlomu a celosvětově zaznamenává více než 100 000 prodaných systémů Avaya IP Office

15. června 2007
Cowon iAudio 7: 60 hodin v jednom kuse

BASKING RIDGE, N.J.:  Avaya Inc. (kód na burze NYSE: AV), 13. června 2007 - Avaya, přední světový poskytovatel aplikací, softwaru a služeb pro firemní komunikaci, oznamuje, že mnohokrát oceněné řešení Avaya IP Office této společnosti dosáhlo nového milníku. Tento produkt si doposud pořídilo více než 100 000 malých a středních firem na celém světě, přičemž celkový počet uživatelů se odhaduje na 3,6 milionu.

Avaya IP Office je cenově výhodné řešení pro komunikaci se snadným použitím, které je speciálně navrženo pro bezpečný přenos hlasu a dat v malých a středních firmách. Mezi subjekty používající toto řešení pro efektivnější a levnější komunikaci se řadí i britská zdravotnická organizace Teenage Cancer Trust.
 
„Během příštích pěti let celosvětově přejde na IP telefonii významný počet malých a středních firem. Rychle rostoucí globální trh má objem cca 3,5 mld. dolarů,“ uvedl Deepinder Sahni, starší viceprezident společnosti Access Markets International (AMI) Partners, Inc. „Pochopení a splnění požadavků těchto firem – s nabídkou řešení vysoce kvalitní komunikace s jedinečnou přidanou hodnotou – je pro úspěch v tomto tržním segmentu naprosto klíčové.“

Britská Teenage Cancer Trust (TCT) je pokroková nezisková organizace. Budováním specializovaných oddělení v nemocnicích britské státní zdravotní péče (NHS) podporuje mladistvé a dospívající trpící rakovinou. S organizací TCT již dlouho spolupracuje Excell Group, obchodní partner společnosti Avaya. Zástupci Excell Group využili inteligentní komunikační řešení Avaya a napomohli tak transformaci TCT. 

Společnost Excell darovala organizaci TCT síť Avaya IP Office, což přispělo k racionalizaci komunikace, zpřístupnění nových služeb a zároveň napomohlo k výraznému snížení nákladů. Nemocniční zařízení TCT v Londýně, Manchesteru a Leedsu jsou propojena a podporují nejrůznější aplikace postavené na protokolu IP. Například hlasová volání mezi nemocničními odděleními TCT se nyní uskutečňují zdarma prostřednictvím internetu, a tak mohou mladiství pacienti s rakovinou bezpečně komunikovat v celé zemi bez poplatků.

Simon Davies, generální ředitel organizace Teenage Cancer Trust, uvedl: „Je skvělé, že jsme mohli dát všem mladistvým s rakovinou příležitost komunikovat mezi sebou v rámci celé země. Například doufáme, že pacient daleko na jihu v Southamptonu, trpící vzácnou formou rakoviny, si bude moci  přímo promluvit s jiným pacientem ze Skotska se stejnou formou nemoci. Služba je pacientům poskytována zcela zdarma a pomáhá nám plnit jeden z našich cílů – zajistit, aby dospívající nemocní rakovinou byli neustále v kontaktu a poskytovali jeden druhému potřebnou podporu a rady.“
TCT se dívá i do budoucna a společnost Excell pomáhá této dobročinné organizaci studovat nové možnosti, které řešení Avaya IP Office nabízí. Například se připravují plány pro spuštění videokonferencí, pomocí kterých by doktoři, sestry a konzultující onkologové mohli prostřednictvím internetu společně přezkoumávat jednotlivé případy, ušetřit tak čas a vyměňovat si informace v reálném čase. Stejné videokonferenční služby pak umožní pacientům upoutaným na lůžko účastnit se akcí a seminářů, na které by se jinak nemohli dostat. Také budou moci posilovat vztahy s ostatními hraním interaktivních videoher. 

 „Jsme hrdí na to, že můžeme přispět k odpovědi na významný problém,“ uvedl Darren Strowger, předseda společnosti Excell a patron organizace TCT. „Spojením technického know-how se silnou touhou pomáhat a podporovat mladé lidi postižené rakovinou můžeme dospívajícím poskytnout výhody lepší informovanosti, podpory a zvládnutí nemoci v naději na dlouhodobé uzdravení.“

Váš názor Další článek: Cowon iAudio 7: 60 hodin v jednom kuse

Témata článku: , , , , , , , , , , ,