ATLAS.CZ má nového marketingového ředitele

Společnost ATLAS.CZ oznámila změnu na postu marketingového ředitele. Náhradou za odcházejícího Martina Klofandu je Slavomír Vaškovič.

Praha, 8. září 2005 – Portál ATLAS.CZ dnes oznámil změnu na postu marketingového ředitele. Odcházející Martin Klofanda působil na této pozici od 1. března loňského roku. Během jeho působení usiloval o stanovení jasné marketingové strategie a začal profesionálně spolupracovat s mediálními partnery. Martin Klofanda stál na podzim roku 2004 u zrodu první televizní kampaně Atlasu, která podpořila dosažení vytyčených obchodních cílů.

Od Slavomíra Vaškoviče tak vedení portálu očekává stejné pracovní nasazení a především nové nápady v oblasti komunikace a marketingu. Slavomír Vaškovič má s marketingem rozsáhlé zkušenosti. Pracoval v divizi software a periferie pro region EMEA společnosti DELL. V předcházejících letech působil zejména v automobilovém průmyslu, finančním sektoru a v reklamních agenturách.

Nový marketingový ředitel chce pokračovat v dosavadních úspěšných aktivitách. Chce však také přenést zkušenosti z jiných oborů do internetového businessu: „Jsem přesvědčen, že filozofie marketingu, zejména orientace na potřeby koncových zákazníků je stejná pro všechny skupiny produktů a služeb. Problém dnešního marketingu už není teoretická neznalost těchto zásad, ale zejména skutečná implementace těchto principů do firemních systémů.“ A jaká je kromě bohatých zkušeností hlavní zbraň, kterou při své práci Slavomír Vaškovič používá? „Dokážu pracovat s lidmi, kteří jsou chytřejší než já,“ dodává nový marketingový ředitel portálu ATLAS.CZ.

Slavomír Vaškovič vystudoval komerční inženýrství na obchodní fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě, specializace obchod a marketing. Mezi jeho zájmy patří zejména horské kolo.

Váš názor Další článek: Chystá se senzační akvizice: hodlá eBay spolknout Skype Technologies?

Témata článku: , , , , , , ,