Archív ve Francii zavádí nové integrované komunikační řešení, včetně Wi-Fi připojení, s pomocí NextiraOne

4. února 2004 – Správa archívu pro oblast Yvelines (v blízkosti Paříže) zvolila firmu NextiraOne, předního globálního poskytovatele podnikových komunikačních řešení a služeb, jako implementátora výkonného konvergovaného hlasového/datového řešení v této instituci.

S řešením zavedeným firmou NextiraOne dosáhla Správa archívu významných úspor prostřednictvím centralizované administrace a nižších nároků na infrastrukturu. Instituce nyní umožňuje jednotlivcům efektivně vyhledávat potřebné informace s využitím okamžitého  přístupu k milionům dokumentů, ať již k přímému nahlédnutí či přes Internet. Návštěvníci mohou přitom využívat zabezpečeného internetového Wi-Fi připojení. Jedinečný mobilní systém dovolí zaměstnancům archívu se připojit odkudkoliv do 30 kilometrů od instituce s pomocí přenosného počítače nebo mobilního telefonu.

 

Oblastní archívy jsou z historického hlediska výjimečné, zejména ty archívy pocházející ze Chateau de Versailles a ty, jež obsahují informace o občanech regionu včetně jejich občanského statutu, dokladů o vzdělání, certifikátů apod. Databáze archívu obsahuje miliony dokumentů, přičemž pro všechny by hypoteticky bylo nutné vytvořit police o celkové délce 30 km.

 

Řešení implementované firmou NextiraOne umožňuje vysokou mobilitu, jednoduchou administrativu konvergentních sítí a vysoký stupeň zabezpečení. Síť založená na VoIP byla vybudována kompletně na technologiích Cisco: WAN, LAN a IP telefony (konkrétně telefonní řešení Cisco 7920 WIFI IP), a Wi-Fi.

 

Infrastruktura je zabezpečena duplikováním lokální sítě a call manažeru. Díky velkému počtu analogových rozhraní je možno do sítě připojit různé typy zařízení včetně faxů a tiskáren. Síť Wi-Fi byla implementována především pro potřeby  vysoce mobilních archivářů.

 

O NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním  k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks.

 

V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM. Vedle toho pokračuje firma ve své tradiční oblasti prodeje ústředen Alcatel. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další. 

 

Původní tiskovou zprávu naleznete na www.nextiraone-eu.com.

 

Váš názor Další článek: Grafické rozhraní KDE 3.2 dokončeno

Témata článku: , ,