Brno, Praha, 21. září 2007 – Amadeo, český dodavatel webových řešení a služeb, přináší zákazníkům další nástroje k vylepšení jejich webových prezentací v podobě nové verze stejnojmenného publikačního systému. Rozšířen byl systém nastavení práv, sjednocením prošla uživatelská rozhraní jednotlivých modulů, více možností obsahuje i modul pro tvorbu formulářů a přibyly také zbrusu nové moduly. Amadeo si vybrali další zákazníci, z nichž jmenujme například významné IT společnosti EMPIRE a NETGEAR, připravuje se nový čtenářský portál CHIP.cz.
Ke službám souvisejícím s nabídkou kvalitního publikačnímu systému by bezpochyby měla patřit snaha jeho tvůrců o neustálé zlepšování nástrojů a funkcí pro snazší publikování informací na web. Tým Amadeo ani v letošním parném létě nezahálel a představuje řadu novinek v rámci třetí hlavní verze svého univerzálního publikačního systému. Cílem nadále zůstává poskytnout ještě efektivnější a rychlejší editaci internetových prezentací při zachování 100% podpory webových standardů a 100% kompatibility s dostupnými internetovými prohlížeči.
Na základě vlastních zkušeností i požadavků, vyplývajících ze spolupráce s uživateli, byly připraveny nové moduly, kterými lze snadno a bezproblémově rozšířit i stávající weby postavené na starší verzi publikačního systému Amadeo.
Patří mezi ně:
- modul pro automatickou registraci uživatele (například pro registraci uživatelů k odběru newsletteru a nebo pro registraci uživatelů s přístupem do extranetu – partnerské zóny),
- newsletter (odesílání novinek – článků z publikačního systému – na registrované uživatele e-mailem přímo z administračního rozhraní Amadea),
- kalendář akcí (plánování a přehledné zobrazení informací na webu o různých akcích, včetně propojení na další moduly, jako jsou například formuláře nebo fotogalerie).
Možnosti nastavení práv uživatelů byly dále posíleny, mimo jiné u základních systémových práv i o možnost nastavení práv pro jednotlivé jazykové verze prezentací. Velmi užitečné může být také detailní nastavení práv u všech modulů, kdy každý modul může mít definován jiný druh práv.
Uživatelské prostředí jednotlivých modulů se dočkalo dalšího sjednocení postupů i popisek tak, aby se co nejvíce úkonů provádělo obdobně. I díky zapracování podnětů uživatelů tak je práce v jednotlivých modulech více intuitivní. Také oblíbený modul pro tvorbu formulářů byl vylepšen, zejména o možnost odesílání připojených souborů přímo z webového formuláře. Jako příklad této funkce může posloužit odesílání dokumentu životopisu na stránce žádostí o práci apod.
„Při přípravě nové verze Amadea jsme velmi ocenili konstruktivní spolupráci s našimi uživateli. Také na základě jejich přání jsme připravili nejen vylepšení stávajících funkcí, ale přichystali jsme i mnoho zcela nových. Naplňujeme tak záměr poskytnout našim klientům vše, co potřebují pro efektivní publikaci informací na webu,“ doplňuje Petr HRUBAN, ředitel projektu Amadeo.cz.