Algotech je nejlepší partner v prodeji produktů Avaya v České republice a na Slovensku

Praha, 14. února 2007 – Společnost Algotech, významný evropský poskytovatel telekomunikačních řešení pro instituce a podnikovou sféru, byl společností Avaya vyhodnocen jako jako vůbec nejlepší partner v prodeji Avaya produktů za rok 2006 v regionu České republiky a Slovenska.
Algotech je nejlepší partner v prodeji produktů Avaya v České republice a na Slovensku

Růst zájmu o řešení pro Call centra a kontaktní centra potvrzují i ekonomické výsledky společnosti Algotech v České a Slovenské republice, které meziročně vzrostly o 55%.  „Trendy bez ohledu na segment zákazníka směřují k masivnímu využití IP telefonie, multimedializaci kontaktních center a v neposlední řadě i k outsourcingu kontaktních center. Zaměřili jsme se především na realizaci dodávek kontaktních center. Noví zákazníci přicházeli z oblasti finanční, mediální, ale i třeba z oblasti společností podnikajících na Internetu,“ hodnotí výsledky za uplynulý rok Karel Dobiáš, Country Manager společnosti Algotech Česká republika.
 
Společnost Algotech se na evropské úrovni strategicky zaměřuje na poskytování produktů z portfolia společnosti Avaya a souvisejících služeb. Získání ocenění za nejlepší prodej produktů Avaya  v České a Slovenské republice koresponduje s vývojem společnosti Algotech i v ostatních zemích regionu, například v Srbsku společnost dosáhla díky objemu realizovaných zakázek úrovně Gold Business Partner. Historicky Algotech učinil strategické rozhodnutí zaměřit se na produkty Avaya a tím získat možnost úzké spolupráce nejen na obchodní, ale i technické a marketingové úrovni. Sdílení znalostní báze a zkušeností z realizační části projektů dále znamená posilování expertní odbornosti.
 
Důvod ocenění společnosti Algotech vysvětluje Vlastimil Šolc, ředitel společnosti Avaya pro Českou republiku: „Spolupráce s obchodními partnery je jedním z pilířů úspěchů Avaya u nás i ve světě. Společnost Algotech je našim dlouholetým spolehlivým partnerem, který dokáže zákazníky přesvědčit o výhodách moderních telekomunikačních technologií, a který je schopen pružně reagovat na aktuální situaci na telekomunikačním trhu. Prodejní úspěchy společnosti Algotech v rámci České republiky a Slovenska to jen dokazují.“

Pro rok 2007 Algotech plánuje významné posílení teamu spojené s dalším zvyšováním expertní úrovně znalosti technologie. Důraz je kladen na vysokou kvalitu poskytované technologie i služeb, nově přicházející produkty nám zároveň umožní oslovit širší spektrum klientely. Předpokládá se i udržení trendu akviziční činnosti a zvýšení obratu společnosti.

Váš názor Další článek: Čtenář varuje před phishingem, tentokát PayPal

Témata článku: Úroveň, Přicházející zákazník, Country, Prodejní výsledek, Česká republika


Určitě si přečtěte

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 91

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

** Za neúspěchem Microsoftu v mobilech stojí i Windows 8 ** Microsoft pozdě naskočil do rozjetého vlaku ** Uživatelé neměli zásadní důvody, proč přejít

Karel Kilián | 133

Co zabírá nejvíce místa na disku? Těchto 10 nástrojů odhalí největší žrouty dat

Co zabírá nejvíce místa na disku? Těchto 10 nástrojů odhalí největší žrouty dat

** Je vhodné jednou za čas zanalyzovat, co vám leží na disku ** Poradíme vám nástroje, kterými zjistíte, jaká data uchováváte ** Podle výsledků můžete optimalizovat svá data či úložiště

Karel Kilián | 49



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF