Aimtec získal další zakázku v Německu.

Aimtec získal další zakázku v Německu.

25. 6. 2007, Plzeň – Společnost International Automotive Components (IAC) v německém Zwiesselu si vybrala řešení DCI MySequence od firmy Aimtec na podporu řízení sekvenčních dodávek do dvou evropských závodů předního světového výrobce užitkových vozidel firmy MAN Nutzfahrzeuge. Klíčovou úlohu při výběru partnera na dodávku nového systému sehrály jednak prokázané zkušenosti společnosti Aimtec s podobnými projekty pro automobilové zákazníky, ale i pozitivní reference ze spolupráce v jiných závodech skupiny IAC Group v Evropě.

IAC Group vznikla v roce 2005 převzetím evropských aktivit společnosti Collins & Aikman a o rok později ještě Lear Corporation, konsorciem vedeným společností WL Ross & Co. LLC. Na mapě dodavatelů automobilového průmyslu se tak zrodil nový silný hráč, který se zaměřuje na výrobu a dodávky interiérových a exteriérových auto komponent jako jsou kokpity, dveřní a stropní panely, podlahové a akustické systémy a nárazníky. IAC Group v Evropě tvoří celkem 21 závodů v devíti zemích. Jedním z nich je závod v německém Zwiesselu , kde se mimo jiné vyrábí dveřní panely pro výrobce užitkových vozidel – MAN Nutzfahrzeuge. Pro dodávky do montážních závodů v Mnichově a rakouském Steyeru přišel MAN s požadavkem expedovat dveřní výplně v režimu Just-in-Sequence. Zajištění stoprocentní kvality dodávek dílů v zákazníkem stanovené sortimentní specifikaci určené pořadím (sekvencí) vyráběných vozů na montážní lince v automobilce je zvládnutelné pouze spolehlivým informačním systémem.

IAC proto oslovila společnost Aimtec s poptávkou na dodávku takového řešení a na základě předložené nabídky a prokázaných zkušeností s nasazením svých produktů v dalších závodech IAC Group ve střední Evropě se nakonec rozhodlo pro implementaci systému DCI MySequence. Toto řešení bude v IAC Zwiessel řídit procesy počínaje příjmem odvolávek VDA 4916 od MAN, přes generování rozpadu materiálových potřeb (picklist) na výrobu jednotlivých dílů až po tisk sekvenčních etiket na konci výrobní linky obsahující všechny požadované informace pro každý jednotlivý díl. Po naplnění kamionu při expedici (naskenování posledního dílu a vytištění sekvenční etikety) systém automaticky vygeneruje dodací list, který v elektronické podobě odchází k zákazníkovi jako avízo o dodávce. Díky řešení DCI MySequence tak IAC v Zwiesselu dokáže zabezpečit absolutní přesnost a kvalitu dodávek do automobilky MAN.

Váš názor Další článek: Asus A8Sr: první notebook s ATI Mobility Radeon HD 2400

Témata článku: Avis, Evropský zákazník, Automobilka, Jednotlivé řešení, Evropský systém, Mana, Justo, Výrobce automobilů, Ross, Jednotlivý díl, Automotive, Just, Výrobní linka, Vozidlo, Střední příjem, Informační panel


Určitě si přečtěte

Šest nejlepších služeb a aplikací pro automatizaci online světa a chytré domácnosti

Šest nejlepších služeb a aplikací pro automatizaci online světa a chytré domácnosti

** Nastavte si automatiku na každodenní rutinní záležitosti ** Propojte online služby a chytrou domácnost ** Vybrali jsme šest nejlepších služeb pro automatizaci

Karel Kilián | 14

Jak vlastně funguje Flightradar24: Posloucháme letadla nad celým Českem

Jak vlastně funguje Flightradar24: Posloucháme letadla nad celým Českem

** Flightradar24 zobrazuje polohu letadel v reálném čase ** Když mu pomůžete sbírat data, dostanete nejvyšší paušál zdarma ** Jak to vlastně celé funguje a co je k tomu potřeba?

Jakub Čížek | 30

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

redakce | 1

Apple má šanci definitivně se uzamknout. macOS byl na jeho poměry až příliš otevřený

Apple má šanci definitivně se uzamknout. macOS byl na jeho poměry až příliš otevřený

** Apple, vývojáře i uživatele rozhodně nečekají dva roky prázdnin ** macOS se může uzavřít podobně jako iOS a iPadOS ** Přechod na Arm znamená stopku pro hackintoshe

Lukáš Václavík | 102

Velká datová loupež. Proč mají disky nižší kapacitu, než uvádějí?

Velká datová loupež. Proč mají disky nižší kapacitu, než uvádějí?

** Na disk nikdy neuložíte tolik dat, jak tvrdí výrobce ** Ajťáci si vymysleli vlastní jednotky jako mebibajt ** Zmatky vznikají i kvůli různým výjimkám

Lukáš Václavík | 104


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest SSD s kapacitou 1 TB

Srovnávací test robotických vysavačů

Vybíráme nejlepší telefony na trhu

Jak zlepšit zvuk televize