Nový software Acrobat Business Tools umožňuje spolupráci a používání digitálních podpisů.
Na základě všeobecného úspěchu řady produktů Acrobat, ohlásila společnost Adobe Systems software Adobe Acrobat Business Tools. Je navržený tak, aby splnil požadavky uživatelů v podnikové sféře, kteří vyžadují kromě základních možností prohlížení a tisku v programu Acrobat Reader také rozšířené nástroje pro interakci s dokumenty ve formátu PDF (Portable Document Format). Společnost Adobe vyvinula produkt, poskytují uživatelům další nástroje pro práci s dokumenty Adobe PDF a rozšiřující výhody použití formátu PDF. Acrobat Business Tools se budou od prvního čtvrtletí 2000 prodávat v multilicenčním programu a prostřednictvím webového serveru
www.Adobe.com.
Adobe přidává Business Tools do rodiny produktů ePaper Solutions, která je založena na Adobe Acrobatu 4.0. Poskytuje tak základní stavební bloky pro integraci současné práce s papírovými a digitálními dokumenty. Acrobat Business Tools jsou zaměřeny na uživatele v podnikové sféře, kteří vyžadují nástroje pro práci více uživatelů na obchodních dokumentech, ale kteří nepotřebují kompletní nástroje pro vytváření Adobe PDF obsažené v plné verzi Acrobatu. Nový produkt nabízí možnost revize a poznámkování, digitálních podpisů, kontroly obsahu Webu v režimu off-line, archivace obsahu Webu a tvorby elektronických formulářů.
“Nástroje Acrobat Business Tools dávají uživateli Acrobat Readeru aplikaci s širší funkčností
v rodině produktů Adobe Acrobat,” řekl Ricky Liversidge, marketingový ředitel Adobe Systems UK. “Acrobat Business Tools poskytují zákazníkům více možností v práci s dokumenty Adobe PDF, od vyplňování formulářů, převádění webových serverů do PDF, úprav návrhů inzerátů, až po autorizaci zpráv o výdajích. Pro mnohé z více než 110 miliónů uživatelů Acrobat Readeru to bude vítaná příležitost, jak rozšířit využití formátu Adobe PDF.”
Co obsahují Acrobat Business Tools
Software Acrobat Business Tools obsahuje mnohé z důležitých webových funkcí a funkcí pro spolupráci více uživatelů na jednom dokumentu z plné verze produktu Acrobat 4.0.
- Revize a anotace k dokumentům – software umožňuje uživatelům efektivně označovat soubory Adobe PDF elektronickými poznámkami, zvýrazňováním, podtrháváním, zakroužkováním a přeškrtnutím nebo připojovat ručně psané znaky pomocí myši.
- Digitální podpis a autorizace dokumentů – Acrobat Business Tools podporují digitální podpisy, dovolující uživatelům ověřovat a chránit informace tím, že autoři a klíčoví zaměstnanci mohou “podepisovat” elektronické dokumenty. Pomocí digitálního podpisu lze také zkontrolovat, zda dokument nebyl od svého odeslání pozměněn.
- Převod a stažení plně formátovaných stránek z Internetu – uživatelé mohou stáhnout, okomentovat, upravit velikost, spolehlivě vytisknout nebo snadno rozesílat plně formátované stránky z Internetu pomocí jedné aplikace. Software Acrobat Business Tools obsahuje nástroj Web Capture (Převod z Webu) z Acrobatu 4.0, který dovoluje uživatelům převést webové stránky na soubory Adobe PDF, které zachovávají grafiku, písma, barvy a aktivní odkazy.
- Posílání e-mailu – umožňuje automaticky poslat Adobe PDF soubory kamkoliv pomocí e-mailu jedním klepnutím myší.
- Vyhledávání klíčových slov v důležitých dokumentech – software Acrobat Business Tools zahrnuje možnosti velmi přesného vyhledávání.
- Opakované použití informací v tabulkách – uživatelé Windows mohou pomocí funkce Table Picker (Výběr tabulky) v Acrobat Business Tools kopírovat a vkládat text a tabulky mezi soubory Adobe PDF se zachováním struktury souborů Microsoft Word a Excel.
- Porovnání verzí dokumentu – software Acrobat Business Tools obsahuje funkci porovnání stránek, která umožňuje zobrazení dvou nebo více souborů PDF vedle sebe s automatickým porovnáním různých verzí stejného dokumentu na obrazovce.
Organizace na celém světě používají Internet, pro zvýšení efektivnosti komunikace a kvůli vzniku nových elektronických modelů obchodování. Elektronické dokumenty jsou často podstatou těchto nových modelů. Podniky se musí naučit sladit existenci papírové dokumentace s rychlostí, pružností a snadnou dosažitelností elektronických pracovních postupů. Vyvinutím tohoto produktu doplňuje Adobe žádaný mezičlánek v rodině produktů Acrobat, který ulehčuje spolupráci při vzniku dokumentů, zjednodušuje distribuci a poskytuje požadovanou interaktivitu s Adobe PDF.
Dostupnost a cena
Zákazníci budou moci zakoupit licenci na Acrobat Business Tools prostřednictvím multilicenčního programu nebo na webovém serveru Adobe v prvním čtvrtletí 2000. Cena pro Českou a Slovenskou republiku, ze které budou poskytovány v multilicenčním programu podstatné slevy, nebyla dosud stanovena.
O společnosti Adobe Systems
Společnost Adobe se sídlem v San Jose, USA vyvíjí a podporuje produkty, které pomáhají lidem vyjádřit a použít informace nápaditějším a smysluplnějším způsobem a to ve všech typech tištěných a elektronických médií. Společnost Adobe, která byla založena v roce 1982, stála u zrodu revoluce v desktopovém publikování. Dnes společnost nabízí špičkové řady aplikačního softwaru a tiskových produktů na vytváření a distribuci vizuálně bohatých komunikačních materiálů. Licence svých technologií, z nichž se mnohé staly průmyslovým standardem, udílí hlavním výrobcům hardwaru, softwarovým vývojářům a poskytovatelům služeb. Zároveň nabízí integrovaná softwarová řešení pro podniky všech velikostí. Adobe má své pobočky v Evropě a v oblasti Pacifiku, které slouží celosvětové síti dealerů a distributorů.Příjmy společnosti Adobe za rok 1998 dosáhly 1 miliardy USD.