Acer ve Slovenské republice vykazuje vynikající růst a upevňuje si první místo v prodeji notebooků

PRAHA, 21. listopadu 2005. Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve třetím čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2% ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.

V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu: potvrdila třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů a zaznamenala roční nárůst 47,4  %, což představuje více než dvojnásobek ve srovnání s výsledkem celého trhu.

V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla vynikajícího ročního nárůstu 52,3% (v porovnání let 2005 a 2004). Udržela první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA a dále zvýšila svůj podíl na trhu, který ve třetím čtvrtletí 2005 činil 19,2%.

Společnost Acer ve Slovenské republice vykázala ve třetím čtvrtletí 2005 obdivuhodné výsledky: Obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů s neuvěřitelným nárůstem 153% a navíc dosáhla vynikajícího meziročního nárůstu 156,5 % v prodeji notebooků, což přispělo k upevnění její pozice s pozoruhodným podílem na trhu 34,2 %.

„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci. “Jsem pevně přesvědčen, že digitální sbližování představuje cestu vpřed, především v oblasti zařízení pro domácí použití, avšak v žádném případě ani nevylučuji možnost využití k profesionálním účelům.  Je zřejmé,” dodal Lanci, “že moderní technika může snadno vyvolat nejistotu v uživatelích, kteří s ní přicházejí do styku poprvé nebo na ni nejsou zvyklí. Z toho důvodu jsme vyvinuli a vyrábíme řešení, které jsme nazvali technologie Acer Empowering.  Je to soubor funkcí integrovaných v noteboocích, osobních počítačích, LCD televizorech, projektorech apod., které usnadňují používání našich výrobků díky jednoduchým a uživatelsky příjemným rozhraním.”

“Vývoj progresivních technických řešení, která dokáže používat každý," řekl Tomáš Čech, Country Manager společnosti Acer Czech Republic s.r.o., “ve spojení s odhodláním je podporovat konkrétními marketinkovými aktivitami a optimálními distribučními kanály nám umožnil dosáhnout těchto vynikajících hospodářských výsledků.”

Společnost Acer získala celosvětové uznání tím, že přijala jasnou a naprosto výjimečnou strategii nepřímého prodeje v celém světě, a je považována za jednu z nejspolehlivějších společností s nejlepší organizací na IT trhu.


Acer – profil společnosti
Společnost Acer patří mezi pět největších dodavatelů značkových osobních počítačů na světě. Navrhuje a nabízí snadno ovladatelná a spolehlivá IT řešení, která umožňují uživatelům dosáhnout jejich cílů a obohacují jejich život V roce 2000 společnost Acer osamostatnila výrobní činnosti, aby se mohla v celosvětovém měřítku lépe orientovat na prodej svých značkových výrobků, stolních a mobilních osobních počítačů, serverů, paměťových jednotek, displejů, periferních zařízení a komplexních řešení pro elektronický obchod, vládní instituce, školství a domácí uživatele. Společnost Acer, která byla založena v roce 1976,  má v současné době 5600 zaměstnanců a a síť dealerů a distributorů ve více než 100 zemích světa. Tržby za rok 2004 jsou odhadovány na 6,8 miliard US$. Pro více informací prosím navštivte stránky www.acer.cz.

Váš názor Další článek: První velké studio licencovalo obsah pro P2P síť

Témata článku: , ,