Acer Česká republika vykazuje vynikající růst a upevňuje si vedoucí postavení v prodeji notebooků

PRAHA, 13. února 2006. Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve čtvrtém čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 16,3 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.

V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu, neboť obsadila třetí místo v celkovém prodeji osobních počítačů v oblasti EMEA a zaznamenala nárůst 48,4  %.

V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Vykázala roční nárůst 49,1 % (porovnání let 2004 a 2005) a posílila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA, v níž její podíl na trhu ve 4. čtvrtletí 2005 činil v 20,4 %.

Společnost Acer Česká republika vykázala ve čtvrtém čtvrtletí 2005 velmi dobré výsledky: Obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů s vynikajícím nárůstem 43,4 % a navíc si upevnila první místo v prodeji notebooků s pozoruhodným podílem na trhu 29,5 %.

„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci, president Acer Inc. "To také byl jeden z úkolů, který jsme splnili zavedením nabídky nových komplexních řad spolehlivých výrobků. Prodejní cíle však musí být podpořeny úsilím vynakládaným ve prospěch uživatelů,” doplnil Lanci. “Technika musí být nenáročná na obsluhu a připravená k okamžitému použití: Dali jsme si za úkol, že “budeme odstraňovat bariéry mezi lidmi a technikou”. Důkazem, že plníme  tento závazek, je naše inovativní technologie Acer Empowering. Naše úspěchy na celém světě jednoznačně potvrzují správnost této strategie.”

“Vynikající úspěchy společnosti Acer,“ uvedl Tomáš Čech, country manager pro Česko, Slovensko a Polsko, „jsou rovněž výsledkem neobyčejně efektivní, přehledné a flexibilní organizace, která se osvědčila především na trhu EMEA a umožnila společnosti dosáhnout pozitivních výsledků, ačkoli celková hospodářská situace není příliš příznivá.“

Společnost Acer získala celosvětové uznání tím, že přijala jasnou a naprosto výjimečnou strategii nepřímého prodeje v celém světě, a je považována za jednu z nejspolehlivějších společností s nejlepší organizací na IT trhu


Acer – profil společnosti
Společnost Acer patří mezi pět největších dodavatelů značkových osobních počítačů na světě. Navrhuje a nabízí snadno ovladatelná a spolehlivá IT řešení, která umožňují uživatelům dosáhnout jejich cílů a obohacují jejich život V roce 2000 společnost Acer osamostatnila výrobní činnosti, aby se mohla v celosvětovém měřítku lépe orientovat na prodej svých značkových výrobků, stolních a mobilních osobních počítačů, serverů, paměťových jednotek, displejů, periferních zařízení a komplexních řešení pro elektronický obchod, vládní instituce, školství a domácí uživatele. Společnost Acer, která byla založena v roce 1976,  má v současné době 5600 zaměstnanců a a síť dealerů a distributorů ve více než 100 zemích světa. Tržby za rok 2004 jsou odhadovány na 6,8 miliard US$. Pro více informací prosím navštivte stránky www.acer.cz.

Acer a logo Acer jsou registrované obchodní značky společnosti Acer Incorporated. Microsoft a Windows jsou registrované obchodní značky společnosti Microsoft Corporation. Intel a Pentium jsou registrované obchodní značky společnosti Intel Corporation. AMD, logo AMD se šípem, AMD Athlon, AMD Sempron, AMD PowerNow! a jejich kombinace jsou obchodní známky společnosti Advanced Micro Devices, Inc. HyperTransport je licencovaná obchodní známka konsorcia HyperTransport Technology. Ostatní obchodní značky, registrované obchodní značky a/nebo servisní značky, které jsou vytištěny nebo uvedeny jiným způsobem, jsou majetkem příslušných vlastníků.

Váš názor Další článek: V kalendářním roce 2005 zaznamenal Microsoft v Česku a na Slovensku růst tržeb o 13 %

Témata článku: , , , , ,