Accor Group zvolila společnost Aastra jako jednoho z dodavatelů telefonních řešení

Accor Group zvolila společnost Aastra jako jednoho z dodavatelů telefonních řešení

Nový zákazník posiluje pozici Aastra na trhu nadnárodních společností

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, podepsala se skupinou Accor Group tříletou rámcovou smlouvu o dodávkách telefonních systémů a služeb na globální bázi do tohoto hotelového řetězce. Accor Group je jednou z největších světových hotelových skupin, do které patří hotely Sofitel, MGallery, Pullman, Mercure, Novotel, Suitehotel, Ibis, all seasons, Motel 6 a Adagio city aparthotel. Aastra byla zvolena na základě nabídky flexibilní, škálovatelné a nákladově efektivní telefonní platformy v řetězci zahrnující 4 000 hotelů ve více než 90 zemích světa.

Aastra umožní skupině Accor nabídnout svým hotelům širokou škálu služeb a řešení podnikové komunikace s cílem uspokojit rostoucí poptávku po telefonních službách v jejích hotelích po celém světě. Smlouva zahrnuje implementaci systémů pro řízení hovorů pro velké společnosti jako například Aastra MX-ONE a Astra 5000.

Smlouva se společností Accor přichází ve stejný moment, kdy Aastra posílila svou nabídku a podporu v segmentu nadnárodních zákazníků. Vztah mezi oběma společnostmi je postaven na úspěšném existujícím partnerství ve Francii a posiluje globální přítomnost firmy Aastra.

Phillipe Lemoel, manažer telefonní infrastruktury v Accor Group, říká: „Zvolili jsme společnost Aastra, protože její podniková telefonní řešení nabízejí jedinečnou flexibilitu našim hotelům a jsou prověřená na globálním trhu. Aastra poskytne personálu pracujícímu jak ve velkých tak v malých zařízeních hotelová telekomunikační vybavení včetně telefonních systémů a koncových zařízení. Aastra byla schopná poskytnout nákladově efektivní řešení splňující naše požadavky na všech klíčových trzích.“

Hugh Scholaert, regionální prezident v Aastra, řekl: „Protože stále více společností dodává své IT služby na globální úrovni, Aastra vytvořila tým pro podporu globálních zákazníků, jehož cílem je posílit vztahy s velkými nadnárodními klienty a upevnit pozici důvěryhodného strategického partnera. Pomáháme těmto zákazníkům pochopit, která telekomunikační řešení jim poskytnou největší přírůstek produktivity a redukci nákladů. Vítáme nové partnerství, které posouvá vztahy s Accor Group na vyšší úroveň. S kompletním portfoliem podnikových komunikačních řešení a globální přítomností ve více než 100 zemích je Aastra v pozici, kdy dokáže uspokojit potřeby nadnárodních zákazníků.“

Další článek: MSI AE2400: nic víc na stole nepotřebujete (video)

Témata článku: Astra, Moment, Astro, Ibis, Rostoucí skupina, Velká komunikace, Velká skupina, Partnerství, Cílové zařízení


Určitě si přečtěte

Kdyby dnes USA vypnuly GPS, možná byste si toho na mobilu ani nevšimli

Kdyby dnes USA vypnuly GPS, možná byste si toho na mobilu ani nevšimli

** Satelitní navigaci jsme si zvykli říkat podle americké předlohy GPS ** Dnešní telefony ale používají také evropský, ruský a čínský systém ** Kdyby USA nyní vypnuly GPS, možná byste to ani nepoznali

Jakub Čížek | 52

16 tipů a vychytávek, se kterými dokonale ovládnete komunitní navigaci Waze

16 tipů a vychytávek, se kterými dokonale ovládnete komunitní navigaci Waze

** Waze není jen navigace – je to i sociální síť s dopravními informacemi ** Mobilní aplikace skýtá široké možnosti nastavení ** Vybrali jsme pro vás 16 nejzajímavějších tipů a triků

Karel Kilián | 44



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch