Aastra pomáhá redukovat náklady prostřednictvím strategického investování do podnikových komunikací

Aastra pomáhá redukovat náklady prostřednictvím strategického investování do podnikových komunikací

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”), globální dodavatel podnikových komunikací, nabízí prostřednictvím svých produktů efektivní řešení otázky firemních komunikací v období ekonomického útlumu. V dnešní době je většina manažerů konfrontována s výzvami typu řízení firemních rozpočtů a maximalizace finanční návratnosti. Aastra proto vytvořila pro oblast podnikové komunikace pět klíčových doporučení, které firmám mohou pomoci ušetřit zdroje prostřednictvím lepší produktivity zaměstnanců, snížením výdajů na komunikaci, snížením celkových provozních nákladů a využití otevřených standardů, které neuzavírají podniky do pasti drahých, proprietárních technologií.

1. Efektivní mobilita

Fixed Mobile Convergence (FMC) v dnešní době spojuje dva rozdílné světy mobilní a podnikové komunikace takovým způsobem, který zvyšuje efektivitu a snižuje náklady.

Rostoucí počet mobilních pracovníků zvyšuje nároky na FMC. Je proto důležité, aby zaměstnanci byli v době své nepřítomnosti snadno dostupní za účelem poskytování co nejkvalitnějších služeb zákazníkům a s cílem efektivní spolupráce. Lidé často mají dvě, tři či více telefonních čísel. Mít jedno číslo s možností směrovat komunikaci na vybrané zařízení či lokalitu představuje výrazné výhody. Tímto způsobem firma nejen zareaguje rychleji na požadavky svých zákazníků, ale díky tzv. Least Cost Routing, tj. směrování s nejnižšími náklady, též ušetří své finance. Integrováním mobilních linek do firemní ústředny ušetří jak malá, tak velká společnost.

2. Flexibilní práce

Většina duševně pracujících zaměstnanců udělá svoji práci dobře, ne-li lépe, z prostředí svého domova za předpokladu, že jsou vybaveni vhodnou a rychle dostupnou technologií. Využije-li firma řešení na bázi VoIP, zabrání tak zbytečným nákladům spojeným s provozem mobilních telefonů. Zaměstnanci pracující mimo kancelář nebo pracovníci call center tak mohou být dostupní na jednom a tom samém čísle a využívat stejné výhody jako v kanceláři.

Společnosti tímto způsobem získávají též přínosy vyplývající z flexibilnější práce, nižších nákladů na podnikový majetek a energie, vyššího komfortu pro zaměstnance a tím pádem i jejich větší loajality.

3. Otevřené standardy

Session Initiation Protocol (SIP) představuje klíčový standard, který by měl vzít v potaz každý IT pracovník, který rozhoduje o nákupu hlasového komunikačního systému. Systémy na bázi SIP jsou navrženy tak, aby byly snadno integrovatelné s budoucími technologiemi a zajistily tak podnikům klidný a transparentní rozvoj komunikační infrastruktury do budoucna – tj. bez nebezpečí uzavřenosti typické pro proprietární řešení. Je užitečné zmínit následující skutečnosti:

  • náklady na nasazení SIP terminálů mohou být pouze třetinové v porovnání s tradičními technologiemi;
  • telefonní systémy, které nabízejí SIP trunking, umožňují navíc levnější komunikaci.

4. Omezení služebních cest

V současném náročném ekonomickém prostředí je velmi důležité, aby byly firmy schopné udržet konstruktivní dialog se svými zákazníky a partnery po celé zemi, případně po celém světě. Snižování nákladů na nepotřebné služební cesty ale nemusí být na úkor omezení osobních vztahů. Firmy by se měly aktivně zaměřit na vyhledávání alternativních řešení jak dále rozvíjet tyto vztahy. Příkladem může být uživatelsky přívětivé prostředí a vysoce kvalitní řešení typu Virtual Presence. Společnost Aastra nabízí například řešení Aastra ViPr, které přispívá nejen k nákladově výhodným videokonferencím, ale též k ochraně životního prostředí. Náklady na videokonferenční řešení se navíc vrátí již po pár neuskutečněných mezikontinentálních služebních cestách.

5. Postupně k Unified Communications

Mnoho firem si stále není jisto v otázce investic do nových technologií. Tyto investice nemusí nutně znamenat násilné odstranění současného systému a jeho plné nahrazení jiným. Společnosti mohou spíše investovat do postupného procesu, který jim zprostředkuje okamžité výhody bez nutnosti vysokých počátečních nákladů.

Podíváme-li se na výzvy spojené se zvyšováním výkonnosti komunikačních řešení, podniky by měly zvážit využívání následujících technologií:

  • managementové nástroje, které signalizují přítomnost pracovníka u pracovního stolu či nepřítomnost z důvodu schůzky, a tím pomáhají řídit volání efektivnějším způsobem,
  • software pro sdílení dokumentů, který podporuje efektivní dialog s kolegy či se zákazníky, a to i vzdáleně,
  • tzv. softphones, které jsou instalovány do notebooků s cílem snižovat náklady na telefonování z mobilních telefonů na cestách,
  • mobilní komunikace prostřednictvím WiFi sítí.

V současné době jsou rozpočty mnohem napjatější než kdy dříve. Neznamená to ovšem, že si společnosti mohou dovolit přestat investovat do technologií. Pro podniky aorganizace jsou technologie často klíčovým nástrojem, který představuje rozdíl mezi ziskem a ztrátou zákazníků.

„Především v dnešní době plné výzev je pro společnosti rozhodující, aby si zajistily ta správná komunikační řešení, a tím uspokojily požadavky zákazníků a svým zaměstnancům umožnily pracovat efektivněji. Aastra nabízí taková řešení malým i velkým podnikům s cílem účinně reagovat na požadavky zákazníků a uspokojit prioritní potřeby pracovníků obchodních a IT oddělení s rozhodovacími pravomocemi,” řekl Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a východní Evropu.

Další článek: Maďarsko touží po open source Oracle po Sun

Témata článku: Plná kancelář, Mobilní číslo, Firemní komunikace, Náročné využívání, Komunikační prostředí, Fixed, Dnešní standard, Sip, Rozdílný svět, Presence, Vybraná lokalita, Rozhodovací proces, Firemní zákazník, Nejlepší notebook na Mall.cz


Určitě si přečtěte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

** Mapy.cz neslouží jen k zobrazení podkladů a plánování tras ** Nabízejí celou řadu dalších praktických funkcí a možností ** Vybrali jsme třináct tipů a triků, o kterých možná (ne)víte

Karel Kilián | 28

Raspberry Pi 4 Model B: Raketa za tisícikorunu, která utáhne dva monitory

Raspberry Pi 4 Model B: Raketa za tisícikorunu, která utáhne dva monitory

** Britové před pár dny představili nové Raspberry Pi 4 Model B ** Nový čipset má dost výkonu na dva HDMI monitory ** Za tisícovku získáte počítač na základní práci

Jakub Čížek | 79

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

** Strojové učení ještě nepřitáhlo takový zájem jako na začátku prázdnin ** Ne, umělá inteligence nenašla lék na rakovinu ** Naučila se svlékat ženy nejen z plavek

Jakub Čížek | 34



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch