3D Studio MAX v komiksovém seriálu Rayman

3D Studio MAX od Discreetu umožňuje globální spolupráci na novém komiksovém seriálu Rayman.
Discreet, divize Autodesku, Inc., oznámil, že Ubi Soft Entertainment, Inc., jeden z předních světových producentů her, s využitím 3D Studia MAX, nejprodávanějšího světového řešení na trojrozměrné modelování a animaci pod Windows NT, pracuje na novém animovaném televizním seriálu. Seriál je založen na populární videohře Ubi Softu Rayman, které se po celém světě prodalo přes 4 milióny kopií. Projektem Rayman vstupuje firma Ubi Soft do produkce televizní zábavy, je to další důkaz flexibility a výkonu 3D Studia MAX, který se nedávno objevil na trhu v nejnovější verzi 3D Studio MAX Release 3.

„3D Studio MAX bylo navrženo právě tak, aby umožnilo studiím opakovaně využívat prvky z her, televizního vysílání, filmu i webu,“ řekl Jim Guerard, viceprezident marketingu a produktového managementu Discreetu. „Možnost znovu použít existující modely umožňuje společnosti navázat na předcházející práci, čímž ušetří čas i peníze. Ubi Soft je skvělým příkladem společnosti, která rozšiřuje své projekty na nové médium při zachování kvality a zábavy původní hry.“

Jako jeden z největších zákazníků 3D Studia MAX zaměstnává Ubi Soft přes 1000 vývojářů her a výtvarníků, kteří spolupracují po celém světě. Hlavně pro výtvarníky tato spolupráce spočívá ve schopnosti sdílet data 3D Studia MAX mezi studii po celém světě. Zvlášť v případě televizního seriálu je užitečné to, že si animační a renderingová studia Ubi Softu v Montrealu můžou vyměňovat soubory s režijními, návrhářskými, modelovacími a postprodukčními týmy ve Francii. Velmi důležité je i to, že studio může modely pro televizi znova použít v nových videohrách.

Výsledkem dvouletého televizního projektu bude 13 epizod, z nichž každá bude složena ze 22 minut počítačově generovaných animací. V komediální dobrodružné hře se k Raymanovi na jeho dobrodružstvích v neznámých zemích přidají čtyři přátelé, všichni společně musí bojovat a porazit zlého Rigatoniho.

„Jako špička v interaktivní zábavě stojí naše pověst na výjimečném obsahu, který s pomocí 3D Studia MAX vytváříme,“ řekla Marianne Souliez, produkční supervizor Ubi Soft Entertainment. „Navíc díky 3D Studiu MAX můžeme intenzivně sdílet data a lidské zkušenosti mezi produkcí hry a seriálu, což je pro společnost ohromným aktivem.“

O 3D Studiu MAX R3
3D Studio MAX R3 obsahuje celou řadu vylepšení, díky nimž je toto řešení dramaticky rychlejší a snáz použitelné, zvlášť v kolaborativním studiovém prostředí současnosti. Nová verze 3D Studia MAX umožňuje řadě kreativních profesionálů pracovat na specifických aspektech projektu, přitom můžou snadno spojovat jednotlivé elementy do komplexních snímků, animací nebo herních úrovní. Výrazná vylepšení 3D Studia MAX R3 co se týče snadnosti použití a interoperability přinášejí užitek produkčním prostředím všech velikostí. Hlavními inovacemi jsou provázatelné externí reference, aplikační skriptování a nahrávání maker, přizpůsobitelné pracovní prostředí, zcela přepracovaný renderer, výkonné organické modelování a řada nových vlastností na zrychlení vývoje herních titulů nové generace.

O Discreetu
Discreet, divize společnosti Autodesk, Inc., vyvíjí systémy a software na vizuální efekty, 3D animace, střih a produkci, jeho produkty se používají při tvorbě digitálních obrazových sekvencí pro video, HDTV, web, vysílací grafiku, interaktivní hry i celovečerní filmy – včetně tří loňských vítězů ceny akademie za nejlepší vizuální efekty. Produkty Discreetu se široce využívají v post produkci filmů a videa, her, multimédií, vysílací grafiky i přímých přenosů. Software Discreetu je také populární mezi designéry a architekty, kteří ho nasazují při 3D vizualizaci a konceptualizaci. Discreet byl nedávno oceněn Akademií filmového umění a věd, jeho produkty flame™ a inferno™ dostaly vědeckou a inženýrskou cenu. Discreet má ústředí v Montrealu, vznikl v roce 1999, když Autodesk koupil Discreet Logic a spojil jeho operace s Kinetixem, sanfranciskou multimediální divizí vytvořenou Autodeskem v roce 1996.

O firmě Autodesk
Autodesk je nejvýznamnějším světovým dodavatelem softwaru pro kreslení a tvorbu počítačem podporovaného návrhu na platformě PC. Má více než čtyři miliony zákazníků ve 150 zemích celého světa, kteří používají 2D a 3D produkty pro tvorbu návrhů v oblasti architektury a stavebnictví, strojírenského designu, mapování a geografických informačních systémů, při vývoji počítačových a video her a webovských stránek. Divize DiscreetÔ se zabývá vývojem systémo a software pro vizuální efekty, editaci a televizní grafiku, které se pou~ívají pYi tvorb digitálních animací. Produkty Autodesku jsou prodávány prostYednictvím sít autorizovaných prodejco. Více informací mo~ete získat na telefonní infolince 0800 11 22 77 pro
R a 0820 11 22 77 pro Slovensko nebo na www.autodesk.com, pYípadn www.autodesk.cz.
Váš názor Další článek: Jak na tlačítka rychle a efektivně?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,