Téměř 20 tisíc čtenářů nejprodávanějšího měsíčníku o mobilních telefonech Mobility a internetového deníku MobilMania.cz hlasovalo v nezávislé anketě Nejlepší mobil roku 2004. Vítězem kategorie „pro rodinu a děti“ se stala Nokia 3100, „pro práci a firmu“ je podle čtenářů nejlepší Sony Ericsson P900, „pro styl a reprezentaci“ vybrali Samsung SGH-E700 a titulem „Nejlepší mobil pro zábavu“ se může pyšnit Nokia N-Gage.
Během května a června poslalo svůj hlas do ankety celkem 19 048 čtenářů. Tři kategorie známé z předchozích ročníků (Nejlepší mobil pro rodinu a děti, pro práci a firmu, pro styl a reprezentaci) obohatila nová kategorie Nejlepší mobil pro zábavu. „Letošní vyrovnané výsledky mezi značkami ukazují na konec jasné nadvlády Nokie,“ shrnuje anketu Tereza Bartošíková, zástupkyně šéfredaktora měsíčníku Mobility.
„Výsledky jsou o to cennější, že rozhodovalo 20 tisíc ,opinion leaderů‘, názorových vůdců. Ti se o mobilní technologie zajímají a jejich přátelé a známí se na ně často obracejí jako na odborníky, takže svými názory výrazně ovlivňují okolí,“ dodává Pavel Pospíšil, ředitel médií ve vydavatelství Computer Press, a.s.
Vylosovaní účastníci ankety Nejlepší mobil 2004 získali navíc několik cen – víkend pro dva v Londýně, Římě nebo Barceloně, mobilní telefony a další ceny. Kompletní výsledky ankety a další informace najdete na: www.mobilmania.cz/Zpravy/Ar.asp?ARI=107678
Výsledky: Nejlepší mobil pro rodinu a děti
Výsledky: Nejlepší mobil pro práci a firmu
Výsledky: Nejlepší mobil pro styl a reprezentaci
Výsledky: Nejlepší mobil pro zábavu
Pro více informací a komentáře kontaktujte:
Tereza Bartošíková
zástupkyně šéfredaktora měsíčníku Mobility
Computer Press, a. s.
tel.: +420 608 009 149
e-mail: tereza.bartosikova@cpress.cz
Pavel Pospíšil
ředitel médií
Computer Press, a. s.
tel: +420 546 122 111
Informace o společnosti Computer Press, a. s., lze najít na webové adrese www.cpress.cz
O společnosti Computer Press, a. s.
Computer Press, a. s., je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.
Tiskové zprávy společnosti Computer Press, a. s., najdete na www.cpress.cz/zpravy.
Loga společnosti najdete na www.cpress.cz/loga.asp.
O časopisech Mobility a MobilMania.cz
Měsíčník Mobility je nejprodávanějším magazínem o mobilních telefonech s průměrně 36 tisíci prodanými výtisky, což je víc než časopis Mobil, a čteností 69 tisíc čtenářů. Internetový deník MobilMania.cz navštěvuje měsíčně v průměru 165 tisíc unikátních návštěvníků. Obě média tak oslovují každý měsíc více než 230 tisíc čtenářů – uživatelů mobilních telefonů. (Zdroje dat – prodaný náklad: průměr za 1-6/04, čtenost: Mediaprojekt 4. čtvrtletí 2003-1. čtvrtletí 2004, návštěvnost: průměr hodnoty UV z iAuditu 1-6/04.)