Společnost NextiraOne plně pokrývá svými řešeními a službami 50 nejvýznamnějších společností Evropy. Podle posledních aktualizovaných údajů je zákazníky NextiraOne 100 % společností uvedených v žebříčku Europe Top 50 vydávaného každoročně časopisem Fortune Magazine.
Zákazníci NextiraOne uvedení v žebříčku jsou vedoucími firmami ve svých odvětvích včetně automobilového průmyslu, utilit, retailu, bankovnictví, pojišťovnictví, strojírenství, průmyslu spotřebního zboží, telekomunikací, petrochemického průmyslu a dalších. Ke společnostem spoléhajícím se na komunikační řešení NextiraOne tak např. patří Allianz, BMW, Deutsche Bank, E.ON, France Telecom, Unilever či Volkswagen.
Celosvětově získala NextiraOne již více než 500 000 zákazníků, o které se stará přes 9 500 zaměstnanců. NextiraOne je vedoucím platformově nezávislým poskytovatelem komunikačních řešení s ročním obratem cca 2,1 miliardy euro.
Společnost NextiraOne působí od své reorganizace v dubnu roku 2002 jako nadnárodní dodavatel, když je přítomna v 17 evropských zemích, USA, Kanadě a Mexiku a využívá široké mezinárodní infrastruktury a zdrojů. Dle analytické společnosti Technology Business Research (www.tbri.com) představuje NextiraOne jako poskytovatel nezávislých řešení klíčového partnera pro výrobce informačních a komunikačních produktů.
NextiraOne je integrátorem hlasových řešení číslo jedna v Evropě, přičemž nabízí nejširší spektrum hlasových, datových a konvergovaných komunikačních řešení, která pokrývají kompletní životní cyklus do plánování a návrhu řešení až po implementaci, podporu a jejich správu.
O NextiraOne
Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks.
V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM. Vedle toho pokračuje firma ve své tradiční oblasti prodeje ústředen Alcatel. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další.
Původní tiskovou zprávu naleznete na www.nextiraone-eu.com.
Pro více informací prosím kontaktujte:
Michal Bušek Miroslav Fribert
NextiraOne Czech Myr Communication
tel.: +420-281 080 720 tel.: +420-281 983 184
e-mail: michal.busek@nextiraone.cz e-mail: miroslav@myr.cz