Google stále hledá způsoby, jak z YouTube udělat ziskovou službu. Kromě předplatného nově spustil reklamy využívající rozšířenou realitu, díky čemuž je možné vyzkoušet si promovaný produkt ihned na sobě.
Nový formát AR Beauty Try-On je, jak název napovídá, zaměřen převážně na kosmetiku a módu, kde najde i největší využití. Nabízí se to nejen u rtěnek, na kterých Google novinku prezentuje, ale i líčidel, brýlí či jiných doplňků. Pod reklamním blokem si totiž uživatel může aktivovat přední kameru a podívat se, jak bude promovaný produkt vypadat na něm.
Nové reklamy umožní si rovnou vyzkoušet propagované zboží.
Podle statistik z testování si 30 procent uživatelů funkci v reklamě zapnulo a zkoušením rtěnky strávili přes 80 sekund, což je značně více, než běžně s reklamou stráví. Pro inzerenty se tak jedná o zajímavou příležitost. vše je dostupné skrze platformu FameBit.
Jakou hudební službu si vybrat? Poradíme: