Yahoo chce zpět na vrchol. Pomoci mu má nové logo

Yahoo v září představí své nové logo, a aby ze změny udělalo patřičnou senzaci, začne jej na svém webu v různých proměnách ukazovat už nyní a následující dny. Finální podobu ale surfaři uvidí až za třicet dnů.

Na přelomu století bylo Yahoo modelovou společností nového internetového věku a těšilo se stejné popularitě jako dnes Google. Splasknutí bubliny sice přežilo, nicméně nedokázalo vzdorovat právě Googlu a dalším rivalům. Dnes je Yahoo.com podle Alexy 4. nejnavštěvovanějším webem za Googlem, Facebookem a YouTubem.

Nyní se snaží Yahoo vyšplhat opět na vrchol a chce být sexy, k čemuž mu má dopomoci i dřívější akvizice Tumblru. Změnu nyní završí právě nové moderní logo.

Yahoo.cz.png
Kompletní české Yahoo sice chybí, doména yahoo.cz ale firmě patří

Yahoo sice operuje primárně v USA, stejně jako Google nebo Bing má ale i hromadu regionálních verzí. České Yahoo nicméně neexistuje, portál a jeho služby včetně e-mailu se tak u nás nikdy netěšily výraznějšího tržního podílu. Přesto nás portál úplně neignoruje. Patří mu doména Yahoo.cz, na které najdete alespoň lokalizovaný přihlašovací formulář.

Z celkového počtu návštěvníků, kteří se na Živě.cz dostali skrze některý z vyhledávačů, tvoří Yahoo pouze 0,04 procent. Google naopak tvoří 88 % návštěvnosti vyhledávačů.

Diskuze (9) Další článek: Samsung začal hromadně vyrábět trojrozměrné čipy NAND flash

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,