Výsledné dílo

Přečtěte si o tématu Výsledné dílo. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Výsledné dílo, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Výsledné dílo.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Mauchly a Eckert: dvojka, která stvořila první počítač

Mauchly a Eckert: dvojka, která stvořila první počítač

Zabral prostor velkého bytu, chladily ho dva letecké motory a obden stál kvůli poruše elektronky. ENIAC, první univerzální elektronický počítač, který stvořili Johnové Mauchly a Eckert.

Pavel Tronner | 11

Cinemagraphs: Svět na pomezí fotografie a videa

Cinemagraphs: Svět na pomezí fotografie a videa

Jedni jim říkají prostě jen animované gify, jiní se snaží tento svět více rozlišit a hledat zde i umění. Přesně tak vznikl kreativní obor animací cinemagraphs, které oživí statickou fotografii.

Jakub Čížek | 44

CardWorks: Návrhy vizitek i pro úplné začátečníky

CardWorks: Návrhy vizitek i pro úplné začátečníky

Chcete si vytvořit graficky pokročilou a profesionálně vypadající vizitku, přičemž nemáte čas, schopnosti nebo peníze na práci s náročnými grafickými programy? Zkuste CardWorks.

Josef Kraus | 2

Škodlivý kód straší pořád stejně, a přitom trochu jinak

Škodlivý kód straší pořád stejně, a přitom trochu jinak

Novinky v oblasti malwaru shrnuje zpráva o stavu nebezpečí za třetí čtvrtletí letošního roku, přináší detailní informace, jak se útočníkům vedlo. Na co si aktuálně dát pozor?

Ondřej Bitto | 19

Stuxnet: Virová předzvěst třetí světové?

Stuxnet: Virová předzvěst třetí světové?

Virus Stuxnet nepatří mezi klasický malware, zaměřuje se totiž především na systémy s monitorovacími a řídícími aplikacemi. Zneužití zranitelnosti Windows tentokrát může vyjít draho.

Ondřej Bitto | 30

Nero DriveSpeed: Ztište si svou mechaniku

Nero DriveSpeed: Ztište si svou mechaniku

Díváte se na nejnovější filmový trhák či jste se zaposlouchali do zvuku oblíbeného hudebního CD, ale váš prožitek ruší hučení mechaniky, v níž se médium točí? Použijte Nero DriveSpeed!

Josef Kraus | 18

Zázrak Xeroxu! Barevný tisk za cenu černobílého

Zázrak Xeroxu! Barevný tisk za cenu černobílého

Tiskárny a multifunkce od Xeroxu představují technologii tuhého inkoustu, s níž tisknete barevně už za 0,35 Kč.

Inzerce

Ohlasy ze světa: Videohovory se Skype ve skvělé kvalitě

Ohlasy ze světa: Videohovory se Skype ve skvělé kvalitě

Arctic Cooling MX-2 • A-DATA Turbo Series 16GB SDHC Card • Logitech QuickCam Pro 9000 • ATI FireGL V7600 512 MB

Karel Javůrek | 15

Novinky v NX CAM Express V5

Novinky v NX CAM Express V5

tisková zpráva

Jeden z otců počítačů a integrovaný obvod

Jeden z otců počítačů a integrovaný obvod

Na dny tohoto týdne z historických událostí připadají výročí například narození Johna Prespera Eckerta, jenž stál u zrodu hned několika průkopnických počítačů, stejně tak ale připomenutí zaslouží Robert Noyce, spoluvynálezce integrovaného obvodu. Nakonec bude řeč o závěti Alfreda Nobela a jeho ceně.

Ondřej Bitto | 4

Poznáváme C# a Microsoft .NET – 76. díl – CAS

Poznáváme C# a Microsoft .NET – 76. díl – CAS

Minulý díl poodhalil základní koncepty zabezpečení platformy .NET. My se dnes začneme zabývat konceptem CAS – Code Access Security, což v češtině znamená zabezpečení přístupu ke kódu.

Petr Puš | 5

IT byznys: Microsoft najímá experta na uživatelské rozhraní

IT byznys: Microsoft najímá experta na uživatelské rozhraní

Výrobce příslušenství k iPodu žaluje svého konkurenta * Zisky Adobe rostou, Acrobat se dobře prodává * Google, Microsoft a Sun zakládají internetovou laboratoř * CEO firmy Lenovo nahrazen bývalým šéfem Dellu * Seagate koupí firmu Maxtor * Siemens oznámil prodej divize PRS společnosti Fujitsu Siemens Computers

Václav Kadlec | 7

Umíme ve Flashi – 11. díl – čárový graf

Umíme ve Flashi – 11. díl – čárový graf

Dnešním dílem zakončíme náš miniseriál o tvorbě grafů jednoduchou funkcí, pomocí které snadno vytvoříme dynamický čárový graf, který bude opět čerpat hodnoty z připravené tabulky.

Ondřej Brichta | 1

Umíme ve Flashi – 7. díl – krotíme komponenty 1. část

Umíme ve Flashi – 7. díl – krotíme komponenty 1. část

Základní flashové komponenty výrazně usnadňují naši práci. Jejich užívání však často brání obavy z jejich složitosti, nebo neznalosti možností, jak je přizpůsobit svým potřebám. V dnešním díle se podíváme na některé nejpoužívanější zástupce.

Ondřej Brichta | 1

Poznáváme C# a Microsoft.NET 47. díl – použití XSL transformací

Poznáváme C# a Microsoft.NET 47. díl – použití XSL transformací

Tento díl, který je pravděpodobně posledním dílem, ve kterém se budeme zabývat použitím technologií, které souvisí se zpracováním XML v .NET frameworku, bude pojednávat o aplikaci výkonné transformační technologie XSLT.

Petr Puš | 6

Hypoteční banka od ACTIVE 24 vítězí ve WebTop100 v oboru Financí

Hypoteční banka od ACTIVE 24 vítězí ve WebTop100 v oboru Financí

Internetový portál Hypoteční banky z dílny ACTIVE 24 byl hodnocen jako nejlepší v kategorii WebTop Finance soutěže WebTop100 (www.webtop100.cz) a získal velmi prestižní hodnocení v celkových kritériích soutěže ve výši 796 bodů.

tisková zpráva

Začínáme s Flash MX 2004 – 26. díl – ovládání pohybu autíčka

Začínáme s Flash MX 2004 – 26. díl – ovládání pohybu autíčka

V dnešním díle si vyzkoušíme velmi častou, ale neméně zajímavou ukázku v ovládání pohybu objektu, v našem přídě se bude jednat o jízdu autem ve vymezeném prostoru.

Ondřej Brichta | 7

Začínáme s Flash MX 2004 – 24. díl – úprava komponent

Začínáme s Flash MX 2004 – 24. díl – úprava komponent

V minulém díle jsme si řekli, že nemůžeme maskovat dynamické textové pole. Pro scrollování delšího textu proto využijeme a upravíme jednu z připravených komponent ve Flashi - „textArea“.

Ondřej Brichta | 3

Začínáme s Flash MX 2004 – 15. díl – prezentační stránka, 2. díl

Začínáme s Flash MX 2004 – 15. díl – prezentační stránka, 2. díl

Dnes využijeme preloaderu z předchozích dílů a začleníme jej do naší stránky. Díky dalším zkušenostem s maskou a duplikováním objektů vytvoříme také zajímavý efekt v menu prezentace.

Ondřej Brichta | 9

Začínáme s Flash MX 2004 – 12. díl - lupa

Začínáme s Flash MX 2004 – 12. díl - lupa

V části, věnované úvodu do kreslení ve Flashi, jsme si vyzkoušeli, jak lze využít efektu masky. V dnešním díle si ukážeme další možnost, jak masku použít, tentokrát však pro její vytvoření použijeme pouze příkazů Action Scriptu.

Ondřej Brichta | 7

Začínáme s Flash MX 2004 – 5. díl – export animací

Začínáme s Flash MX 2004 – 5. díl – export animací

Tento díl nás provede možnostmi exportu našich animací. Ukážeme si jak se vkládá flashová animace do HTML kódu webové stránky a nezapomeneme na menu z předchozího dílu, které vylepšíme, abychom jej mohli použít pro webovou stránku.

Ondřej Brichta | 3

Tipy a triky v Delphi, díl 172. – formulář v DLL knihovně

Tipy a triky v Delphi, díl 172. – formulář v DLL knihovně

Do třetice si budeme povídat o DLL knihovnách a tentokrát si do ní uložíme rovnou celý formulář. Postup je opět velmi jednoduchý.

Jan Šindelář | 10

Programujeme ve Visual Basic .NET - 19. díl - hodnotové typy

Programujeme ve Visual Basic .NET - 19. díl - hodnotové typy

Dnes se seznámíme s nejběžnějšími hodnotovými datovými typy prostředí VB.NET a způsoby jejich deklarace a nejčastějšího použití.

Milan Petřík | 3



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu