Google pravidelně aktualizuje svůj vyhledávač, který se obohacuje o nové funkce a virtuální pomocníky. V nejnovější aktualizaci se dočkalo vylepšení personalizované vyhledávání, které nyní poskytne informace ohledně akcí ve vašem okolí. Funkce je dostupná zatím jen v angličtině.
Pokud nově vyhledáte zajímavou akci, například hudební festival nebo výstavu, po rozkliknutí se zobrazí užitečné informace, jako např. cena vstupenek, recenze podniku, konkrétní čas a lokalita konané akce. Vše si můžete uložit, případně ihned nakoupit vstupenky.
Veškeré vyhledávání akcí je nyní také mnohem více přizpůsobené uživateli a dělí se podle preferencí a toho, co jste navštívili za poslední dobu. Tato funkce je schovaná v sekci „For You“ a dělí se na různé kategorie. Akce můžete vyhledávat například v tématických oblastech, jako je hudba, vaření, běh a dalších.
Google tak zavádí další službu, která využívá informace z webů třetích stran, které přitom návštěvník často ani nenavštíví, protože kýženou informaci dostane okamžitě již ve vyhledávači. Uvidíme, jak se zareagují specializované agregátory společenských akcí a přeprodejci vstupenek. Může to skončit podobně jako spory Googlu s vydavateli zpravodajských webů.