Velký nákup
Přečtěte si o tématu Velký nákup. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Velký nákup, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Velký nákup.
O novinkách, které pro uživatele připravuje portál Atlas.cz, jsme si povídali s jeho generálním ředitelem. Řeč byla například o nelehce se rodící spolupráci se službou pro vyhledávání jízdních řádů a dalších novinkách. David Duroň zavzpomínal i na své předchozí působení v Telefónica O2.
Jan Kuneš|20
Nákup staršího notebooku může být velmi zajímavou náhradní volbou k pořízení nového přístroje především při omezených finančních prostředcích. Přibližně za polovinu ceny nového lze totiž zakoupit použitý notebook velmi dobrých technických parametrů. Výrazně levněji pořídíte také exkluzivnější modely, například malé subnotebooky s hmotností pohybující se okolo jednoho kilogramu.
Computer|6
Plzeň – 4. dubna 2005 – Společnost Kerio Technologies, výrobce poštovního serveru a firewallu pro malé a středně velké podnikové sítě, se zúčastní výstavy a konference LinuxExpo 2005, která proběhne ve dnech 12.–14. dubna 2005 v pražském hotelu Olympik. Expozici Keria najdete na stánku č. B2.
tisková zpráva
Elektronická přáníčka jsou stále více oblíbená u internetových uživatelů všech věkových skupin. Na českém internetu existuje mnoho stránek, které nabízejí posílání elektronických pohlednic. My jsme se podívali na sedm webů specializovaných pouze na tuto činnost.
Jan Polzer|6
Dávno pryč jsou doby, kdy cena digitálního fotoaparátu byla hlavním důvodem při rozhodování, proč si ho nepořídit. V dnešní době je lze koupit už za ceny od pěti tisíc korun. Je možné, že nějaký bude čekat pod vánočním stromečkem také u vás doma.
David Němec|17
Dle Českého statistického ústavu má internet jen 15 % domácností, z toho čtyři pětiny využívají dial-up. Další zajímavé informace z výsledků šetření následují v našem dnešním článku.
Jiří Hlavenka|149
V manšestrových kalhotách a pohodlné košili bez kravaty nás v pátek, kdy firemní kultura povoluje ležérní oblečení, přivítal v prostorách Business centra Zličín výkonný ředitel společnosti Actebis Computer, která u nás byla známá zejména díky značce Targa, kterou nyní nahrazuje nová vlastní značka monitorů Orion této mezinárodní distribuční společnosti.
Otakar Schön|7
Automix.cz, nový web o automobilech, který byl spuštěn 18. února jako součást internetového portálu Centrum.cz láká již po necelých třech týdnech svého fungování rekordní počet uživatelů.
tisková zpráva
Renomovaný elektronický obchodní dům Buy.com se rozhodl vstoupit na pole prodeje hudby. Nová služba má být přímým konkurentem úspěšného projektu iTunes, ale i přes obrovský rozpočet na marketing vyvolává mnoho otázek.
Otakar Schön|2
Výzkum Digimarku ukazuje až na nečekaně vysokou míru nákupů na Internetu i důvěře v tento typ obchodování.
Jiří Hlavenka|12
Pozor, nalézáte se v zemi neomezených možností. Kdo se nebojí a je obezřetný, vydělá.
Jiří Hlavenka|104
Již dříve jsme informovali o zastavení trestní stíhání proti majiteli společnosti Mironet. Nabízíme vám oficiální shrnutí této kauzy z pohledu Mironetu a také jeho plánované kroky.
tisková zpráva|59
Spíše než na získávání nových zákazníků je důležité se zaměřit na udržení těch současných.
redakce
Obrat firmy ale proti předchozímu čtvrtletí vzrostl a šéf firmy je optimistický jako vždy.
Jiří Hlavenka|1
Na duben je plánováno uvedení čipové sady i845G s integrovaným grafickým čipem a výrobci základních desek jsou v očekávání. Bude mít toto řešení úspěch?
Jakub Lohniský
Podle průzkumu společností Ernst & Young a Kelkoo mělo 32 % z celkového počtu Britů, kteří nakupovali hračky přes internet během vánočního období, zájem o hračky s tématikou Harryho Pottera.
tisková zpráva
Těžké časy ukazují, kde se šetří – platforma Intelu neklesla, Unix šel dolů prudce.
Jiří Hlavenka|23
Studie Goldman Sachsu vůbec nepotvrdila často zmiňovaný trend šíření tohoto open source operačního systému v podnicích.
Jiří Hlavenka|38
Ze studie provedené společností KPMG v USA, které se zúčastnilo 2 413 osob, vyplývají zajímavé skutečnosti v porovnání klasických obchodů a obchodů elektronických.
Marek Němec|10
Evropské státy už nejsou příliš za Amerikou v užívání Internetu, ale nákupy na Internetu jsou daleko menší; studie se snaží zjistit, proč.
Jiří Hlavenka|20
Americká jednička a dvojka dohromady drží třicet procent celého trhu a vzdalují se ostatním.
Jiří Hlavenka|2
Vše ostatní vypadá dobře: vysoká míra spokojenosti, vysoké obraty, ale lidé si nezvykli využívat obchody pravidelně.
Jiří Hlavenka|26
Internetový obchod ShopCenter, člen rodiny serverů iDnes, nabízí jednu z nejrozsáhlejších nabídek produktů na českém Internetu
tisková zpráva
Nahlížet do křišťálové koule pro pár let dopředu je vždy ošemetné. Ernst & Young doufá, že jejich prognóza nebude na seznamu těch, které se nepotvrdily.
Roman Onderka|2
Většina z nich ještě stále na Internetu nenakoupila, na druhé straně ale 11% už koupilo předmět za více než tisíc dolarů.
Jiří Hlavenka
Novým implementačním partnerem společnosti IFS Czech se stává firma IT-Project.
tisková zpráva
Společnost LEVI Systems se stala výhradním dodavatelem kompletního informačního systému firmy Smoza.
tisková zpráva
Na trhu pořád není nadbytek polotovarů pro DRAM čipy, ale naštěstí je po nich menší poptávka, a tak ceny zase mile klesají.
Jiří Hlavenka|10
V ČR dramaticky vzrostl objem prodaných serverů a PC značky Compaq
tisková zpráva
Je to obchod, který přijde hodně draho, ale HP se díky němu chce konečně vyrovnat svému věčnému konkurentovi, firmě IBM.
Jiří Hlavenka
Podle výzkumů (byť internetovými prodejci hodně zpochybňovaných) platí internetové obchody bankám výrazně větší poplatky za platby kreditními kartami než normální obchody.
Jiří Hlavenka|6
e-Value™ umožňuje organizacím udržet kontrolu nad on-line vztahy s odběrateli a dodavateli
tisková zpráva|1
Tato cílová skupina, kterou mají všeobecně marketingoví pracovníci v oblibě, zatím Internetu moc peněz nedává.
Jiří Hlavenka|1
Globální dostupnost programu Oracle FastForward přináší podnikové aplikace středně velkým a menším podnikům v celé Evropě
tisková zpráva
Pohled na rok 1999 očima elektronické komerce.
časopis Connect!|2