Účinnost

Přečtěte si o tématu Účinnost. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Účinnost, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Účinnost.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Solární panely v silnici vypadaly jako dobrý nápad. V praxi se ale neosvědčily

Solární panely v silnici vypadaly jako dobrý nápad. V praxi se ale neosvědčily

** Nápad použít na silnice místo asfaltu solární panely vypadal slibně ** Praktické testy však odhalily celou řadu nevýhod ** Nejhorší je směšná účinnost ve srovnání s fotovoltaickou elektrárnou

VTM | Karel Kilián | 65

Jak zchladit rozpálený notebook: zkusili jsme účinnost chladicí podložky

Jak zchladit rozpálený notebook: zkusili jsme účinnost chladicí podložky

** Chladící podložka pomůže s chlazením notebooku ** Má ale smysl, jen když notebook více zatěžujete ** Chce to ale externí klávesnici, pracovat s notebookem na podložce je nepohodlné

David Polesný | 41

Perovskitové články významně zlevní solární energii. Vývoj nahrává brzkému uvedení do praxe

Perovskitové články významně zlevní solární energii. Vývoj nahrává brzkému uvedení do praxe

** Vědci nejspíš vyřešili problém krátké životnosti perovskitových solárních článků ** Vyvinuli perovskitový solární článek, který fungoval déle než 10 tisíc hodin ** Tento článek dosahuje účinnosti přeměny energie 12,7 %

VTM | Stanislav Mihulka | 18

Solarade: nejmenší solární nabíječka s účinností 22 %

Solarade: nejmenší solární nabíječka s účinností 22 %

Z Kickstarteru vznikla nová forma malé solární nabíječky, která má vysokou účinnost i promyšlený design. Dokáže nabíjet stejně rychle jako adaptér ze zásuvky.

Karel Javůrek | 53

Reklamní e-maily mají vysokou a stoupající účinnost

Reklamní e-maily mají vysokou a stoupající účinnost

Podle výzkumu na ně reaguje 8,3 % oslovených uživatelů: podstatné je ovšem to, že se nejedná o nevyžádanou reklamu a že jsou dobře cílené.

Jiří Hlavenka | 19

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Z počátečních úžasných 15 % jsme na 1,8 % a dále klesáme.

Jiří Hlavenka | 27

Studie ukazuje na vyšší účinnost nových forem internetové reklamy

Studie ukazuje na vyšší účinnost nových forem internetové reklamy

Jistě se neočekávalo, že účinnost bude nižší, ale odpovídá výsledek zvýšenému nátlaku na uživatele?

Jiří Hlavenka | 5



Aktuální číslo časopisu Computer

Nejlepší programy pro úpravu fotek zdarma

Externí disky pro zálohu dat

Velký test: herní notebooky

Srovnání 12 batohů