Televize a internet

Přečtěte si o tématu Televize a internet. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Televize a internet, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Televize a internet.
Datové a internetové služby přinesly vloni Českému Telecomu 3,7 miliardy korun

Datové a internetové služby přinesly vloni Českému Telecomu 3,7 miliardy korun

22.03.2005 - O 12 % více než v předchozím roce vynesly ČESKÉMU TELECOMU jeho datové a internetové služby. Tato skupina výnosů segmentu fixních technologií (bez Eurotelu) představovala 3 684 miliony korun, a byla tak jednou z nejdynamičtěji rostoucí příjmovou kategorií ve struktuře výnosů ČESKÉHO TELECOMU.

tisková zpráva

Internet překonal v oblíbenosti časopisy, útočí na noviny

Internet překonal v oblíbenosti časopisy, útočí na noviny

Internet je jedním z nejvíce využívaných informačních zdrojů v Evropě. V oblíbenosti již předběhl časopisy a blíží se čtenosti novin. Čas strávený Evropany na internetu ubírá na sledovanosti televize i rádia a snižuje také počet protelefonovaných minut. Česká republika ale stále stojí stranou.

Otakar Schön|18

Karneval od září zprovoznil dalších 55 000 zásuvek vysokorychlostního internetu 600/150 kbps

Karneval od září zprovoznil dalších 55 000 zásuvek vysokorychlostního internetu 600/150 kbps

Na přelomu roku Karnevalu dostupný ve více než 180 tisíci domácnostech, pokračuje plánované rozšiřování internetové sítě. Společnost zaznamenává čtvrtroční 22 procentní nárůst zákazníků internetu. Na 90 procent uživatelů internetu využívá i programovou nabídku KOMPLET.

tisková zpráva

Internet: Jak se připojit nebo naopak přepojit

Internet: Jak se připojit nebo naopak přepojit

Nevyhovuje vám vaši připojení k internetu? Možnosti tu jsou, ale chce to často vlastní iniciativu.

Tomáš Holčík|50

Kabelový internet od UPC zrychluje a má nové jméno

Kabelový internet od UPC zrychluje a má nové jméno

Název služby Mistral se během několika let své existence vryl do podvědomí českého národa jako neomezený přístup na internet za paušální poplatek v době, kdy jedinou alternativou bylo dial-up připojení Českého Telecomu, které bylo tarifikováno za připojený čas a tím pádem i velmi drahé.

Jan Kuneš|28

Internetový satelit vypuštěn

Internetový satelit vypuštěn

V sobotu vypuštěný satelit e-Bird je prvním satelitem určeným výhradně pro přístup k internetu. Pokrývat bude i naši republiku.

Tomáš Holčík|17

Veřejnoprávní internet, aneb kolik stojí on-line aktivity veřejnoprávních médií

Veřejnoprávní internet, aneb kolik stojí on-line aktivity veřejnoprávních médií

Česká televize, Český rozhlas, Česká tisková kancelář. Provoz těchto médií je z velké části financován z daní občanů této země. Výjimkou je ČTK, která byla ze státního rozpočtu financována až do roku 1995, kdy tuto formu financování odmítla a v současné době je závislá výhradně na vlastních příjmech.

David Kozák|31

CES v produktech: multimediální centrum v kuchyni

CES v produktech: multimediální centrum v kuchyni

Jedna z útrpných CESovských zbytečností, která má brzy zdobit přípravny jídla v tisících domácností po celém světě.

Marek Pavlov

Pro podnikatele a manažery je prý web nejdůležitějším médiem vůbec

Pro podnikatele a manažery je prý web nejdůležitějším médiem vůbec

Je tomu obráceně než u spotřebitelů: web je na prvním místě jako nejvlivnější médium, televize je poslední.

Jiří Hlavenka|1

TESmedia nadělila vánoční dárky v předstihu

TESmedia nadělila vánoční dárky v předstihu

Společnost TESmedia se nejspíše rozhodla nadělit vánoční dárek svým uživatelům v předstihu a od prvního prosince zrychlila nabízené připojení k Internetu po kabelu.

Marek Němec|22

Důvěra v internetovou reklamu aneb Seber prachy a zmiz

Důvěra v internetovou reklamu aneb Seber prachy a zmiz

Mohou se do nekonečna vymýšlet stále kreativnější (a agresivnější) reklamní formáty a způsoby oslovení; klíč k jejich úspěšnosti ale leží jinde, v důvěře zákazníků v Internet jako informační médium.

Jiří Hlavenka|39

Internetová reklama je prý vhodným doplňkem televizních kampaní

Internetová reklama je prý vhodným doplňkem televizních kampaní

Studie ukazuje na nové zajímavé zákoutí pro internetovou reklamu: pomáhá v zapamatování proběhlých televizních spotů.

Jiří Hlavenka|5

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Z počátečních úžasných 15 % jsme na 1,8 % a dále klesáme.

Jiří Hlavenka|27

Otevírá se nová internetová adresa věnovaná MS ve fotbalu - www.fotbal02.cz

Otevírá se nová internetová adresa věnovaná MS ve fotbalu - www.fotbal02.cz

www.fotbal02.cz – to je adresa, na níž je připravena pro všechny fotbalové příznivce největší kolekce informací a zajímavostí z letošního MS ve fotbalu.

redakce

Fotbalové mistrovství bude online

Fotbalové mistrovství bude online

Server FIFAWorldCup.com bude přinášet přímé přenosy z Mistrovství světa v kopané. Jedná se o neočekávaný zlom ve vnímání Internetu ze strany sportovních událostí.

Martin Kopta|6

Téměř 20 miliónů hitů na www.zoh.cz

Téměř 20 miliónů hitů na www.zoh.cz

Návštěvnost společného projektu České televize a Sportovních novin, webových stránek www.zoh.cz k zimním olympijským hrám, dosáhla hodnoty téměř 20 miliónů úspěšných hitů.

redakce

Zkáza v New Yorku - lze být připraven?

Zkáza v New Yorku - lze být připraven?

Katastrofický útok teroristů v Americe zcela jistě nemohl uniknout vaší pozornosti. Ukázal ale v krutém světle i nedostatky moderních technologií.

Tomáš Holčík|161

Obří reklamní kampaň s vyskakovacím oknem byla – obřím selháním

Obří reklamní kampaň s vyskakovacím oknem byla – obřím selháním

Každý je viděl, každého otravovaly… a skoro každý vyskakovací okno bez váhání ihned zavřel.

Jiří Hlavenka|15

Až „streaming“ Internet má být velkou reklamní příležitostí

Až „streaming“ Internet má být velkou reklamní příležitostí

Ze současné skoro nuly na tři miliardy dolarů ročně; multimediální možnosti mají být pro inzerenty podstatně zajímavější než dnešní víceméně statické stránky.

Jiří Hlavenka|1

Interneťáci versus neinterneťáci: všichni chtějí být online

Interneťáci versus neinterneťáci: všichni chtějí být online

Studie vyvrací názor, že lidé, kteří ve vyspělých zemích dnes nejsou na Internetu, na něm vlastně nechtějí být a ani na něm pravděpodobně jen tak brzy nebudou.

Jiří Hlavenka|5

Qéčka také za ankety o Měsíci Internetu

Qéčka také za ankety o Měsíci Internetu

Virtuální měnu Q či elektronickou peněženku I LIKE Q české společnosti Villusion, která představuje první systém mikroplateb na evropském Internetu, pokládá BMI sdružení za jeden z nejzajímavějších tuzemských internetových projektů.

tisková zpráva

Charita přes Internet

Charita přes Internet

Pokud chcete pomoci ohroženým a znevýhodněným dětem, nemusíte ani nikam chodit. Přispět do sbírky Pomozte dětem, kterou organizují Česká televize a Nadace rozvoje občanské společnosti, můžete klidně i přes Internet.

Tomáš Holčík|1

Kultura na World Online

Kultura na World Online

Celorepublikový přehled filmů, televizních pořadů a kulturních akcí je nyní dostupný na Internetu prostřednictvím World Online

tisková zpráva

Seznam.cz podporuje vzbouřence v ČT

Seznam.cz podporuje vzbouřence v ČT

Server Seznam.cz podpořil protestující pracovníky Redakce zpravodajství České televize nepřehlédnutelným způsobem.

Patrik Veselík|158

Internetová televize TVi

Internetová televize TVi

Internetová televize TVi zahájí vysílání v pondělí 9.října v 9:00 na adrese http://www.tvi.c

tisková zpráva

Váš virtuální veletrh

Váš virtuální veletrh

14.9. oznámily společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s. a Planeta.cz zahájení vysílání internetové televize TVi s podtitulem Váš virtuální veletrh.

tisková zpráva

Čárkový kód namísto webové adresy

Čárkový kód namísto webové adresy

Dočetli jste výbornou knihu a rádi byste se na Internetu dozvěděli něco o autorovi a jeho ostatních dílech? Dojedli jste polévku ze sáčku a cítíte potřebu vynadat jejímu výrobci? Vezměte čtečku čárkových kódů připojenou k vašemu počítači a speciální aplikace sdělí prohlížeči tu správnou adresu.

Jiří Poláček|6

Internet není informační dálnice, ale zábavní dálnice

Internet není informační dálnice, ale zábavní dálnice

Američané používají Internet daleko více pro zábavu než pro získávání informací.

Jiří Hlavenka|9

Nová móda: současně se dívat na televizi a na Internet

Nová móda: současně se dívat na televizi a na Internet

Dataquest tvrdí, že letos bude v Americe neuvěřitelných 52 mil. „telewebberů“.

Jiří Hlavenka|9

Interaktivní televize: druhý pokus má být už vítězný

Interaktivní televize: druhý pokus má být už vítězný

Předpovědi jdou opět do miliard dolarů, až na neuvěřitelných 32 mld. v roce 2006.

Jiří Hlavenka|3

Rekordní nárůst UPC

Rekordní nárůst UPC

UPC zaznamenala v prvním čtvrtletí rekordní nárůst počtu zákazníků

tisková zpráva|1

SUN Microsystems na výstavě Cable 2000

SUN Microsystems na výstavě Cable 2000

Společnost SUN Microsystems předvedla na výstavě Cable 2000 pořádané NTCA komplexní řešení pro tvorbu a implementaci interaktivní digitální televize a širokopásmových služeb.

tisková zpráva

Jak vypadá zralost Internetu v USA

Jak vypadá zralost Internetu v USA

Většina Američanů si už nedovede život či práci bez Internetu představit.

Jiří Hlavenka|2

První kampaň českého internetového portálu

První kampaň českého internetového portálu

V pondělí 1. května se rozběhne historicky první celostátní reklamní kampaň propagující internetový portál. Spoty v České televizi, na Nově a billboardy v největších městech budou propagovat nejmladší český portál centrum.cz.

tisková zpráva