Stížnost

Přečtěte si o tématu Stížnost. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Stížnost, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Stížnost.
Jak pokračuje boj proti spamu?

Jak pokračuje boj proti spamu?

Úřad pro ochranu osobních údajů přijal již na 500 stížností na nevyžádaná obchodní sdělení. U několika prvních případů již uzavřel kontrolní šetření a chystá se na správní řízení s viníky. Rozjíždí se i spolupráce na evropské úrovni, úřady 13 členských zemí EU vytvořily společnou platformu pro boj proti spammingu.

Jiří Peterka|7

Pro Microsoft je spokojenost zákazníka na prvním místě

Pro Microsoft je spokojenost zákazníka na prvním místě

Praha, 17. března 2005 - Zákaznické centrum společnosti Microsoft stále zlepšuje své služby pro uživatele.

tisková zpráva

Dell čelí žalobě - klamání zákazníků není jen český sport

Dell čelí žalobě - klamání zákazníků není jen český sport

Dva zákazníci žalují Dell kvůli klamavé reklamě. Levné inzerované počítače byly prodány za vyšší cenu nebo Dell dodal za inzerovanou cenu horší vybavení. Další problémy má Dell kvůli poskytování úvěrů, se skrytými poplatky.

Otakar Schön|32

Dobití kreditu – riziko pro spotřebitele?

Dobití kreditu – riziko pro spotřebitele?

Společná tisková zpráva SOS a AMM ze dne 23. února 2005 Chyba v systému sítě T-Mobile umožnila na přelomu roku dobíjet kredit i bez zaplacení. Toho využili podvodníci, kteří lákali spotřebitele pod pláštíkem speciálních akcí k nákupu kreditu za zvýhodněných podmínek. Ovšem společnost T-Mobile následně veškerý nelegálně nabitý kredit zrušila, a někteří spotřebitelé tak ztratili vše.

tisková zpráva

ÚOOÚ řeší první stížnosti na spam

ÚOOÚ řeší první stížnosti na spam

Úřad pro ochranu osobních údajů již na svém webu zprovoznil formulář, skrze který lze podávat stížnosti na spamy podle nového "antispamového" zákona. Úřad takovýchto stížností přijal již 213, a další prý přibývají geometrickou řadou. Jak ale ÚOOÚ postupuje při jejich vyřizování a kolik a jak jich už vyřídil?

Jiří Peterka|12

Spor EU a Microsoftu pokračuje

Spor EU a Microsoftu pokračuje

Evropská unie chce pokračovat ve vyšetřování a postihu softwarového giganta za zneužívání monopolního postavení, i když jednotliví stěžovatelé po mimosoudních dohodách s Microsoftem stahují své stížnosti a odmítají ve sporu pokračovat. Dnes si chce soudce nechat vsvětlit, co znamená odstoupení Novellu od stížnosti poté, co obdržel půl miliardy dolarů od Microsoftu.

Otakar Schön|15

Pokuta 23 milionů pro Telecom za zneužití monopolu

Pokuta 23 milionů pro Telecom za zneužití monopolu

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže oficiálně potvrdil to, o čem většina uživatelů českého internetu mluví téměř dva roky. Český Telecom protizákonně bránil rozvoji širokopásmového připojení k internetu prostřednictvím technologie ADSL. Poškodil tím nejen konkurenční poskytovatele internetových a telekomunikačních služeb, ale hlavně koncové uživatele.

Otakar Schön|45

Kauza reklamních patiček

Kauza reklamních patiček

Páteční seminář k problematice nového zákona č. 480/2004, o některých službách informační společnosti, ukázal na některé jeho definiční neurčitosti. Doslova šlágrem se stává problematika tzv. reklamních patiček, vkládaných freemaily do odesílaných zpráv. Podle MI ČR nejsou ve sporu s novým zákonem, podle ÚOOÚ naopak jsou nevyžádaným obchodním sdělením.

Jiří Peterka|19

Jak bude stát bojovat proti spamu?

Jak bude stát bojovat proti spamu?

Úřad pro ochranu osobních údajů naznačil něco z toho, jak bude bojovat proti nevyžádaným obchodním sdělením, na základě nového "antispamového" zákona. Chystá on-line formulář pro podávání stížností, připravuje svá konkrétná stanoviska, a hodlá otevřít také diskusní fórum k aplikování svých nových kompetencí.

Jiří Peterka|32

Rada pro reklamu prošetřuje kampaň na Internet Expres

Rada pro reklamu prošetřuje kampaň na Internet Expres

Rada pro reklamu se začala minulý týden zabývat stížností několika spotřebitelů na reklamu Českého Telecomu na novou službu Internet Expres. Co ji k tomu vedlo? Myslíte si, že je reklama na Internet Expres klamavá?

Martin Zikmund|207

Uživatelé ADSL versus Český Telecom

Uživatelé ADSL versus Český Telecom

Od jara minulého roku provází službu ADSL větší či menší technické problémy. Před několika dny však uživatelům svitla naděje, když se jednoho jejich problému ujala advokátní kancelář Haládik & partneři a hodlá celý spor dotáhnout do vítězného konce.

Miloslav Sova|108

Dnes je světový den širokopásmového internetu, oslavme ho stížností na kvalitu ADSL

Dnes je světový den širokopásmového internetu, oslavme ho stížností na kvalitu ADSL

Internet pro všechny zasílá tři stížnosti na kvalitu ADSL určené pro ČTÚ, UOHS a Živnostenský úřad. A jak oslavíte "Broadband Day" vy?

Miloslav Sova|74

Tele2: ADSL jsme ukončili, Telecom nehraje fér!

Tele2: ADSL jsme ukončili, Telecom nehraje fér!

Na včerejším setkání s novináři oznámil generální ředitel českého zastoupení Tele2 hlavní důvod, proč tento operátor přestal nabízet ADSL – Telecom nehrál fér a zvýhodňoval některé ISP oproti jiným.

Martin Zikmund|30

RIAA žaluje dalšího poskytovatele internetové hudby

RIAA žaluje dalšího poskytovatele internetové hudby

Španělská služba Puretunes poskytující velice levné downloady hudebních souborů minulý měsíc vyklidila pole. Ale ani to nezabránilo žalobě od americké asociace nahrávacích studií. I přes původní tvrzení totiž podle RIAA Puretunes neměla potřebné licence.

Otakar Schön|10

Odpověď ČTÚ na stížnost uživatelů Internetu

Odpověď ČTÚ na stížnost uživatelů Internetu

ČTÚ regulaci ADSL připravuje s velkou prioritou. Zatím ale nedokáže zodpovědně odpovědět, jestli bude nějaké řešení za dva týdny či za dva měsíce, protože prostě skutečně neví, kdy všechny podklady dostane o Českého Telecomu a kdy se je podaří zpracovat.

Miloslav Sova|19

Daně po Internetu zaznamenávají úspěch

Daně po Internetu zaznamenávají úspěch

Od zavedení možnosti podávat přiznání k dani z přidané hodnoty prostřednictvím Internetu uplynul již nějaký pátek. Doufáme, že doba prvních reakcí po zavedení této služby již uplynula a s klidnou hlavou se můžeme podívat na to, co nám nová služba přináší a jaký zaznamenala po svém uvedení zájem.

Marek Němec|60

Průvodce: Jak nakupovat a čím platit na Internetu v zahraničí

Průvodce: Jak nakupovat a čím platit na Internetu v zahraničí

Pozor, nalézáte se v zemi neomezených možností. Kdo se nebojí a je obezřetný, vydělá.

Jiří Hlavenka|104

EU řeší další stížnost na Microsoft

EU řeší další stížnost na Microsoft

Evropská unie dostala další stížnost na nelegální praktiky společnosti Microsoft. Tentokrát se týkají Windows XP a množství aplikací, které jsou distribuovány přímo s operačním systémem.

Otakar Schön|69