Softwarová komponenta
Přečtěte si o tématu Softwarová komponenta. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Softwarová komponenta, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Softwarová komponenta.
Jakub Čížek|1
Google HomeGoogle
Dnešní článek se bude opět zabývat komponentovým modelem COM. Vysvětlíme si, jak COM vlastně funguje a jaká je základní architektura COM aplikací. Pak se podíváme na typickou COM komponentu a řekneme si o ní několik nejdůležitějších informací, třeba že musí vždycky poskytovat rozhraní IUnknown, že rozhraní IUnknown musí vždy poskytovat metodu QueryInterface a řadu dalších.
Václav Kadlec|1
V dnešním článku budeme pokračovat na naše tradiční téma – komponentový vývoj softwaru. Nejprve si řekneme několik málo zbývajících obecných věcí o komponentách, jejich rozhraních a o komponentovém vývoji, a následně si začneme povídat o komponentové technologii Microsoft COM.
Václav Kadlec|7
Dnešní článek se opět týká komponentových technologií. Dnes se podrobně zaměříme na požadavky na komponenty – jinak řečeno, ukážeme si, co od komponent očekáváme a proč.
Václav Kadlec|1
V dnešním článku se zevrubně podíváme na to, jaké výhody nám komponentní vývoj může přinést. Přesněji řečeno, jaké výhody nám komponentní vývoj slibuje přinést. Realita totiž může být mírně odlišná a jak si ukážeme, ani komponentní vývoj není všemocným lékem na všechny potíže, které nás při vývoji aplikací mohou potkat.
Václav Kadlec
V dnešním článku otevřeme téma, které je vysoce aktuální a na které mě ve svých emailech často upozorňujete. Otevřeme bránu do světa komponentních technologií. Komponentní technologie nám umožňují výrazným způsobem změnit svůj pohled na vývoj softwaru a přinášejí nám zase nové možnosti. Dnešní článek nabízí úplný úvod do problematiky: čekejte seznámení se světem komponent, popis jejich koncepce a filozofie a také srovnání komponent s tradičními způsoby vývoje aplikací.
Václav Kadlec|4
V metodice Rational Unified Process jsou definovány čtyři základní pojmy, na nichž je celý RUP postaven a z nichž sestává celý vývoj podle této metodiky. Jedná se o pracovníky (Workers), činnosti (Activities), pracovní procesy (Workflows) a meziprodukty (Artifacts). RUP pokrývá celý životní cyklus vývoje softwaru – a skoro vše, co RUP obsahuje, lze označit jedním z těchto základních pojmů.
Václav Kadlec