Sklik je reklamní systém společnosti Seznam.cz. Inzeráty se podle klíčových slov ukazují ve výsledcích vyhledávání Seznamu, případně na jiných spolupracujících webech. Inzerent neplatí za zobrazení inzerátu, ale za počet kliknutí.
19. 9. 2017 | Jakub Čížek|17
5. 8. 2017 | Ondřej Králík|76
18. 5. 2016 | Jakub Čížek|2
Letos Seznam.cz nabral 35 nových vývojářů a do jara chce přijmout dalších 60 lidí. Vehementně inovuje své služby a s vývojem chce ještě zrychlit. Chystá modernizaci služeb i titulky.
16. 9. 2015 | David Polesný|15
21. 5. 2015 | David Polesný|24
15. 10. 2014 | David Polesný|1
28. 8. 2014 | Jakub Čížek|8
Tržby Seznamu přesáhly 2,9 miliardy, růst ale zpomalil. Firma proto chce do zahraničí, míchá s posty na nejvyšším vedení a hledá nové zdroje příjmů. Vlivem investic opět klesl zisk.
30. 4. 2014 | Jan Sedlák|10
22. 1. 2014 | David Polesný|19
9. 2. 2012 | Zdeněk Večeřa|7
10. 6. 2011 | Zdeněk Večeřa|5
6. 9. 2010 | Jakub Čížek|6
19. 8. 2010 | tisková zpráva
20. 7. 2010 | Zdeněk Večeřa|10
17. 1. 2010 | Zdeněk Večeřa|12
24. 7. 2007 | tisková zpráva
Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC (Pay per Click) ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.
20. 2. 2007 | tisková zpráva|1
Podobná témata: Apple, Historie, Web, Software, Podvod, Opera, Fake News, Firmy.cz, Seznam.cz, Horoskopy, Kauzy, LED, Strojové učení, Slevy, Zoot, Prohlížeče, Byznys, Reklama, Google, AdBlock
Velký test mobilů za 10 tisíc
Test elektrických koloběžek
Jak naplno využít domácí NAS
Vybíráme chytré hodinky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.