Sinus

Přečtěte si o tématu Sinus. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Sinus, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Sinus.
Microsoft Small Basic: zábava pro skutečné geeky

Microsoft Small Basic: zábava pro skutečné geeky

Céčko, Java, C#, Python? Ale prosím vás, toto jsou jazyky pro studenty středních škol. Dnes je v módě Small Basic od Microsoftu, který toho sice moc neumí, je s ním ale zábava.

Jakub Čížek|81

Téma týdne: Uvnitř procesoru - 64 bitů spasí vše?

Téma týdne: Uvnitř procesoru - 64 bitů spasí vše?

V dalším díle pětidílného seriálu ze světa procesorů poodkryjeme tajemství 64bitového modelu. Dozvíte se například, k čemu vlastně slouží, v čem je lepší než 32bitové procesory, a zda je opravdu výkonnější.

Patrik Veselík|48

Začínáme s Flash MX 2004 – 26. díl – ovládání pohybu autíčka

Začínáme s Flash MX 2004 – 26. díl – ovládání pohybu autíčka

V dnešním díle si vyzkoušíme velmi častou, ale neméně zajímavou ukázku v ovládání pohybu objektu, v našem přídě se bude jednat o jízdu autem ve vymezeném prostoru.

Ondřej Brichta|7

Flash 25 – jezdíme s autíčkem

Flash 25 – jezdíme s autíčkem

Dnes si ukážeme kolečko na ovládání hlasitosti a oblíbený příklad pohybu autíčka pomocí sinu a cosinu.

Lukáš Makowski|11

Přední slovenská loděnice staví plavidla rychleji díky softwaru Autodesk

Přední slovenská loděnice staví plavidla rychleji díky softwaru Autodesk

Přední slovenská loděnice staví plavidla rychleji díky softwaru Autodesk Inventor a AutoCAD Mechanical

redakce

Flash 24 – praktická trigonometrie

Flash 24 – praktická trigonometrie

Matematické výrazy ve Flashi, tedy výpočty objektu Math, si dnes ukážeme na praktickém příkladu.

Lukáš Makowski|1

Tipy a triky v Delphi, díl 37.

Tipy a triky v Delphi, díl 37.

Dnes si ještě naposledy řekneme pár tipů k tématu grafiky a od příštího dílu se zase vrhneme na jiné oblasti. Tématem dnešního dílu je převod obrázku na ikonu a kreslení grafu funkce.

Jan Šindelář|1

Výuka JavaScriptu – 8.

Výuka JavaScriptu – 8.

Dnes nás čeká závěrečný díl o objektech. Představíme si zbylé objekty Date a Math a provedeme stručné shrnutí toho, co jsme si o objektech řekli.

Marek Němec

Začínáme s ASP 10. díl: matematické funkce a barvy

Začínáme s ASP 10. díl: matematické funkce a barvy

Jak jsme si slíbili v minulém díle, budeme se dnes zabývat některými matematickými funkcemi.

Jaroslav Lhoták|13

Hardware pro trochu znalé – díl VI. – grafické a jiné koprocesory

Hardware pro trochu znalé – díl VI. – grafické a jiné koprocesory

Série článků s titulem Hardware pro trochu znalé je určena všem, kteří se hardwarové problematice nevěnují naplno, nebo těm, jimž něco uniklo nebo některé věci zapomněli. Šestý díl je věnován doplňkům srdce počítačů, grafickým a jiným koprocesorům.

Patrik Veselík