Satan

Přečtěte si o tématu Satan. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Satan, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Satan.
Atari Stacy: Takto vypadal sexy ultrabook před třiceti lety

Atari Stacy: Takto vypadal sexy ultrabook před třiceti lety

** Podívejte se, jak vypadaly notebooky koncem 80. let ** Tato krabice bývala symbolem malého a přenosného laptopu ** A není to zase tak neuvěřitelně dávno

Pavel Tronner|6

HistorieNotebooky
Google Zeitgeist 2008: Přehled nejvyhledávanějších slov

Google Zeitgeist 2008: Přehled nejvyhledávanějších slov

Včera Google zveřejnil nejvyhledávanější termíny na českém i světovém vyhledávači. V Česku se nejlépe vedlo multimédiím, světu ale kupodivu vládne pevnou rukou Sarah Palinová.

Jakub Čížek|12

Hledá se Duch doby –  Google Zeitgeist 2008

Hledá se Duch doby – Google Zeitgeist 2008

Jako každý rok i letos Google zveřejní žebříček těch nejtypičtějších termínů, které jsme v Googlu po celý rok vyhledávali a které tedy tak trochu charakterizují a definují dobu, ve které žijeme.

Jakub Čížek|12

Rok 2004 v open source: co krok, to deset mil

Rok 2004 v open source: co krok, to deset mil

Software s otevřeným kódem už není „alternativou“. Jeho konkurenti se nevzdávají a po roce většinou korektních a plodných diskusí je jasnější, kde jsou výhody té i oné volby.

Jiří Hlavenka|64

Bombardování Google aneb na každé ptáčky máme háčky

Bombardování Google aneb na každé ptáčky máme háčky

Účinná a stále vysoce hodnocená metoda vyhodnocování relevance odkazů u Google má i své stinné stránky.

Jiří Hlavenka|8

Autoři červa Goner zatčeni

Autoři červa Goner zatčeni

Stopy vedou do Izraele.

Tomáš Holčík|39

Několik polemik na téma free software: ideologická východiska

Několik polemik na téma free software: ideologická východiska

Motivy dobročinnosti a boje proti zlu dnes naprosto neobstojí – jde o „byznys jako každý jiný“.

Jiří Hlavenka|131

Meteory místo Iridia: marketingové selhání

Meteory místo Iridia: marketingové selhání

Technologie za to nemůže, problémem je špatný plán v špatném čase na špatném místě.

Jiří Hlavenka|2