Reklamní technologie

Přečtěte si o tématu Reklamní technologie. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Reklamní technologie, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Reklamní technologie.
Yahoo na roztrhání: chce ho Microsoft, Číňané i Google

Yahoo na roztrhání: chce ho Microsoft, Číňané i Google

Do boje o Yahoo se chce zapojit také Google s několika dalšími investory. Je dost dobře možné, že nechce, aby Microsoft posílil svojí pozici v USA a Číně.

Jan Sedlák

Google vládne internetové reklamě, Microsoft zaostává

Google vládne internetové reklamě, Microsoft zaostává

Internetová reklama tvoří hlavní příjem společností podnikajících na tomto novodobém médiu. Existují služby, které klientům zpřístupní reklamu na milionech webů podle kontextu.

Jan Sedlák|3

AdCenter - nová iniciativa Microsoftu v oblasti online reklamy

AdCenter - nová iniciativa Microsoftu v oblasti online reklamy

Tržby z kontextové reklamy na Internetu jdou zatím do kapsy především Googlu a Yahoo. I Microsoft si však chce ukousnout kousek koláče a tak již rok pracuje na novém reklamním systému, který zkouší v testovacím provozu na MSN. Tento systém má nabídnout personalizovanou reklamu na základě demografických údajů uživatele.

Jan Šindelář|32

Pop-up reklamy: stále nepříjemné, stále účinné

Pop-up reklamy: stále nepříjemné, stále účinné

Záporná reklama, také reklama. A vůbec, na koho se při obtěžující reklamě zlobíte, na inzerenta nebo na provozovatele webu, který vám reklamu dodal?

Jiří Hlavenka|58

Prosadí se PointCast v tvrdé konkurenci?

Prosadí se PointCast v tvrdé konkurenci?

Furiantské odmítnutí nabídky Microsoftu k odkoupení, které PointCast před necelým rokem provedl, bylo asi nejméně rozumným rozhodnutím v historii firmy.

Jiří Hlavenka