Reklamní odkaz

Přečtěte si o tématu Reklamní odkaz. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Reklamní odkaz, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Reklamní odkaz.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Viceprezident Googlu: Naším konkurentem je televize

Viceprezident Googlu: Naším konkurentem je televize

Velkým zdrojem růstu Googlu bude i střední Evropa, říká v rozhovoru viceprezident společnosti pro vztahy s reklamními agenturami Torrence Boone.

Petr Horký | 2

Seznam připravil nový vyhledávač a jde na Slovensko

Seznam připravil nový vyhledávač a jde na Slovensko

Seznam.cz připravil novou podobu svého vyhledávače, opět v duchu maximální jednoduchosti. Revoluční změnu nejprve testuje na Slovensku.

Jan Sedlák | 45

Co se děje v malé místnosti v Seznamu a světě za zrcadlem

Co se děje v malé místnosti v Seznamu a světě za zrcadlem

V Seznamu je místnost s tajemným počítačem a velkým zrcadlem. Ten počítač pomocí čidel a kamer měří, na jaké části webu spočinou pohledy lidí.

Jan Sedlák | 19

Jak se Seznam, Twitter či Facebook přesouvají na mobily

Jak se Seznam, Twitter či Facebook přesouvají na mobily

Polovina uživatelů Facebooku a Twitteru ke službě přistupuje z mobilů. Podobný trend pozorují také další internetové firmy, třeba Seznam. Mobily začínají být priorita.

Jan Sedlák | 11

Tip! Zvyšte návštěvnost svého webu a e-shopu

Tip! Zvyšte návštěvnost svého webu a e-shopu

(placená inzerce) Trápíte se nízkou návštěvností Vašich stránek? Máte nízký obrat svého internetového obchodu? Poradíme Vám, jak na to! Návod.

Inzerce

TIP: Nastartujte svůj e-shop na Vánoce!

TIP: Nastartujte svůj e-shop na Vánoce!

(inzerce) Připravte svůj internetový obchod na pořádnou předvánoční sezónu 2011. Víme, jak na to! Postup krok za krokem.

Inzerce

Novinka! Zvýšit návštěvnost webu je hračka

Novinka! Zvýšit návštěvnost webu je hračka

[placená inzerce] Zvyšujeme návštěvnost internetových stránek či internetového obchodu krok za krokem díky převratné české novince. Jak na to?

Inzerce

Co se děje v nitru Googlu, když něco hledáte

Co se děje v nitru Googlu, když něco hledáte

Proč si Google ukládá data o vašem vyhledávání, jakým způsobem je používá v reklamě a jak se na základě vašeho vyhledávání učí vaši řeč. Přesně to se dozvíte v dnešním článku.

Jakub Čížek | 31

Reinkarnace RealPlayeru: Zaměřeno na Web 2.0

Reinkarnace RealPlayeru: Zaměřeno na Web 2.0

Technologie Real Media pomalu upadá v zapomnění a tak se společnost Real rozhodla nabídnout přidanou hodnotu: podporu Webu 2.0.

Vlastimil Waic | 16

Google si pohrává s chytrými šiframi

Google si pohrává s chytrými šiframi

Společnost Google chce dobýt trh s tištěnou reklamou. Za pomocníka si vybrala systém QR Code pro chytré čárové kódy.

Jakub Čížek | 42

Internetová reklama ETARGET s tržbami 2,247 miliónu eur

Internetová reklama ETARGET s tržbami 2,247 miliónu eur

Praha, 23. dubna 2007 - Společnost ETARGET, největší poskytovatel cílené internetové reklamy v ČR, na Slovensku a Maďarsku, zaznamenala tržby za rok 2006 ve výši 2,247 miliónu eur ve všech třech zemích, v nichž v tomto období podnikala. Nárůst tržeb v prvním čtvrtletí 2007 o 216% v porovnání se stejným obdobím roku 2006 svědčí o mohutném rozvoji internetové reklamy v zemích Visegrádské čtyřky. Počet aktivních klientů ETARGETu vzrostl meziročně o 198%.

tisková zpráva

ETarget: oslovujeme jiné uživatele, než má Google (rozhovor)

ETarget: oslovujeme jiné uživatele, než má Google (rozhovor)

V rozhovoru ze série IT Česko představujeme Josefa Kováře, country managera společnosti eTarget. Dozvíte se, jak tento dodavatel reklamních PPC systémů vnímá vstup Googlu na český trh. Zjistíte, proč byste měli inzerovat na internetu, nebo za jak dlouho přilákáte první zákazníky.

Jan Polzer | 8

Inzerce na Seznamu pro každého

Inzerce na Seznamu pro každého

Největší český portál a katalog stránek spustil veřejné testování nové služby Sklik. Na stránkách Seznamu může nyní inzerovat své stránky prakticky kdokoliv.

Vojtěch Bednář | 14

Cílenou internetovou reklamu objevují už i velké firmy

Cílenou internetovou reklamu objevují už i velké firmy

Cílená internetová reklama, jejímž největším dodavatelem na českém, slovenském a maďarském trhu je společnost ETARGET, je tradičně vnímána jako vhodný nástroj komunikace pro malé a střední firmy. Poslední trendy ale ukazují, že nenahraditelnou součástí marketingového mixu je také pro velké společnosti – v USA právě giganty jako Daimler Chrysler či telekomunikace Sprint do cílené internetové reklamy investují 20 až 30 procent z jejich on-line reklamních rozpočtů.

tisková zpráva