První parametr

Přečtěte si o tématu První parametr. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem První parametr, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu První parametr.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Acer Swift 7: Notebook tenký jako mikrotužková baterie

Acer Swift 7: Notebook tenký jako mikrotužková baterie

** Celý notebook včetně displeje se vejde pod 9 mm ** Výkon stačí pro kancelář, ale porazí ho stroje za třetinu ceny ** Ještě tenčí než předchozí generace, ale už ne tolik kompromisů

Tomáš Holčík | 34

Tohle jsou grafiky AMD RX Vega. Známe první parametry, označení i vzhled

Tohle jsou grafiky AMD RX Vega. Známe první parametry, označení i vzhled

** Unikly informace o připravovaných kartách AMD Radeon RX Vega ** Půjde o konkurenci pro nejvýkonnější dvojici karet od Nvidie – GTX 1080 Ti a Titan Xp ** Základním modelem bude grafika RX Vega XT s 8 GB paměti a TDP 285 W

Stanislav Janů | 9

Změřili jsme Flash a HTML5 na YouTube. Flash zvítězil

Změřili jsme Flash a HTML5 na YouTube. Flash zvítězil

Flash je v očích mnoha čtenářů náročný na procesor, zatímco HTML5 je jasná úsporná budoucnost. Vyzkoušeli jsme to na YouTube a výsledky mohou leckoho šokovat. Je to jinak.

Jakub Čížek | 113

Superpočítačová honba za výkonem

Superpočítačová honba za výkonem

Nejvíce superpočítačů na světě vlastní Spojené státy, které však nemusí mít své prvenství dlouho. Čína totiž začala hromadně investovat i ve výpočetním segmentu.

Karel Javůrek | 92

HTML 5: nová generace webů

HTML 5: nová generace webů

Tvorba webových stránek bude za pár let efektivnější a jednodušší – přijde HTML 5. Prohlížeče už se přizpůsobují, nyní se musí začít připravovat i tvůrci webů.

Jakub Dvořák | 56

Německo buduje petaflopový superpočítač

Německo buduje petaflopový superpočítač

Nejvýkonnější počítač světa má výkon více než jeden petaflop, Amerika ale už plánuje dvacetinásobné monstrum. Evropa brzy odpoví, Německo totiž buduje petaflopový počítač.

Jakub Čížek | 4

Umíme ve Flashi - 1. díl - novinky ve verzi 8

Umíme ve Flashi - 1. díl - novinky ve verzi 8

Flash 8 je již na světě a přinesl nám mnoho zajímavých novinek. Dnešním dílem začneme postupné seznamování se s nejvýznamnějšími změnami. Dnes se podrobněji zaměříme na nový filtr „blur“, který nám umožňuje rozmazávat objekty.

Ondřej Brichta | 1

Začínáme s Flash MX 2004 – 21. díl – MP3 přehrávač, první část

Začínáme s Flash MX 2004 – 21. díl – MP3 přehrávač, první část

Zatím jsme se v našem seriálu nezmínili o možnostech práce se zvukem. Dnešním dílem se začneme podrobněji věnovat funkcím, které nám Flash při práci se zvuky nabízí.

Ondřej Brichta | 10

Začínáme s Flash MX 2004 – 12. díl - lupa

Začínáme s Flash MX 2004 – 12. díl - lupa

V části, věnované úvodu do kreslení ve Flashi, jsme si vyzkoušeli, jak lze využít efektu masky. V dnešním díle si ukážeme další možnost, jak masku použít, tentokrát však pro její vytvoření použijeme pouze příkazů Action Scriptu.

Ondřej Brichta | 7

Začínáme s Flash MX 2004 – 11. díl - metody objektu MovieClip

Začínáme s Flash MX 2004 – 11. díl - metody objektu MovieClip

V dnešním díle se zaměříme na některé metody objektu MovieClip. Naučíme se vytvářet kopie MovieClipů, budeme dynamicky měnit jejich vlastnosti a nakonec si vyzkoušíme zajímavý efekt, kdy vytvořené kopie sledují pohyb myši.

Ondřej Brichta | 13

Tipy a triky v Delphi, díl 181. – úprava StringGridu

Tipy a triky v Delphi, díl 181. – úprava StringGridu

Vylepšování vlastností standardních komponent je jedním z našich častých témat a dnes tomu nebude jinak. Na řadě je StringGrid, který si o vylepšení přímo říká. Opravíme si jednu nepříjemnou vlastnost této komponenty a přidáme i několik dalších vizuálních vylepšení.

Jan Šindelář | 1

Začínáme s Flash MX 2004 - 2. díl – jednoduchá animace

Začínáme s Flash MX 2004 - 2. díl – jednoduchá animace

První pokus o jednoduchou animaci pomocí základních technik, které nám prostředí Flashe poskytuje. Naučíme se pohybovat objektem, měnit jeho barvu, průhlednost a osvojíme si základní animační nástroje.

Ondřej Brichta | 15

Programujeme ve Visual Basic .NET - 17. díl - deklarace datových typů

Programujeme ve Visual Basic .NET - 17. díl - deklarace datových typů

V dnešní části našeho seriálu o programovacím jazyce VB.NET se seznámíme s datovými typy a jejich významem a způsobem deklarací.

Milan Petřík | 31

PHP - 22. díl – vytváření obrázků

PHP - 22. díl – vytváření obrázků

Tento díl těsně navazuje na předchozí díl o základech práce s obrázky. Dnešní část bude věnována hlavně základním editačním akcím.

Miloslav Ponkrác | 26

PHP - 18. díl – základní funkce pro práci s řetězci

PHP - 18. díl – základní funkce pro práci s řetězci

V dnešním dílu se podrobněji podíváme na základní funkce, které využijete při zpracování textových řetězců.

Miloslav Ponkrác | 7



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF