První objekt

Přečtěte si o tématu První objekt. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem První objekt, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu První objekt.
Sluneční soustavou proletěl první mezihvězdný asteroid. Vypadá velmi podivně!

Sluneční soustavou proletěl první mezihvězdný asteroid. Vypadá velmi podivně!

** Astronomové nedávno objevili první mezihvězdný asteroid. ** Tvar a složení neodpovídají žádnému objektu ve Sluneční soustavě. ** Asteroid přiletěl ze souhvězdí Lyry a dostal jméno `Oumuamua.

Petr Kubala|19

AsteroidySluneční soustavaVesmír
CandyFab: Tiskněte trojrozměrně… z cukru

CandyFab: Tiskněte trojrozměrně… z cukru

CandyFab je open source projekt levné 3D tiskárny s opravdu netradičním tiskovým médiem.

Adam Vágner|11

Taková jsou Windows Vista IV: Nárůst výkonu nečekejme

Taková jsou Windows Vista IV: Nárůst výkonu nečekejme

Mnozí kritici nikoli neoprávněně podezřívají Windows Vista z nižšího výkonu, než poskytují Windows XP. Reakce systému mají být bržděny rozhraním Aero, novou správou paměti či integrovanými protipirátskými ochranami. Proveďme několik benchmarků a konfrontujme Windows XP s Vistami s vypnutým i zapnutým rozhraním Aero.

Vlastimil Waic|210

Umíme ve Flashi – 20. díl – detekce kolize II.

Umíme ve Flashi – 20. díl – detekce kolize II.

V dnešním díle upravíme detekci kolize do obecně použitelné podoby, umožňující zjišťovat kolizi dvou objektů v aktuálních pozicích včetně užitečné funkce, zjišťující možnou kolizi dvou objektů, která teprve nastane.

Ondřej Brichta|1

Recenze Flash 8 – ještě výkonnější nástroj pro vývoj multimediálních aplikací

Recenze Flash 8 – ještě výkonnější nástroj pro vývoj multimediálních aplikací

Možnosti flashových interaktivních multimediálních aplikací byly významně rozšířeny. Před několika týdny uvolněná novinka společnosti Macromedia je zde, aby nás vtáhla do víru nových vizualizačních možností a metod. Do jaké míry se jí to daří, zhodnotíme společně v dnešní recenzi.

Ondřej Brichta|4

Začínáme s Flash MX 2004 – 15. díl – prezentační stránka, 2. díl

Začínáme s Flash MX 2004 – 15. díl – prezentační stránka, 2. díl

Dnes využijeme preloaderu z předchozích dílů a začleníme jej do naší stránky. Díky dalším zkušenostem s maskou a duplikováním objektů vytvoříme také zajímavý efekt v menu prezentace.

Ondřej Brichta|9

Poznáváme C# a Microsoft.NET 27. díl – třídy kolekcí III.

Poznáváme C# a Microsoft.NET 27. díl – třídy kolekcí III.

V tomto dílu seriálu, který je opět spojen se třídami kolekcí, se podíváme na možnost definice vlastních porovnávacích metod, které ve výsledku ovlivní i způsoby řazení v kolekcích.

Petr Puš|1

Začínáme s Flash MX 2004 – 6. díl – morfování objektů

Začínáme s Flash MX 2004 – 6. díl – morfování objektů

Často se setkáme s případy, když někdo dělá z komára velblouda. My, co se učíme Flash, budeme moci po dnešní lekci říct, že umíme udělat velblouda i ze žáby. Naučíme se totiž další ze zajímavých animačních technik, která nám umožňuje tzv. morfování objektů.

Ondřej Brichta|7

Začínáme s Flash MX 2004 - 2. díl – jednoduchá animace

Začínáme s Flash MX 2004 - 2. díl – jednoduchá animace

První pokus o jednoduchou animaci pomocí základních technik, které nám prostředí Flashe poskytuje. Naučíme se pohybovat objektem, měnit jeho barvu, průhlednost a osvojíme si základní animační nástroje.

Ondřej Brichta|15

DOM – objektový model dokumentu IV.

DOM – objektový model dokumentu IV.

Dnešní díl bude zaměřen prakticky. Ukážeme si užitečný univerzální skript, který nám umožní procházet libovolným dokumentem a zjišťovat vlastnosti všech jeho uzlů.

Jakub Havel